زیورآلاتی روشن و شاد: معرفی کالکشن تابستان ۲۰۱۸ دیوید موریس با کمک سنگ فیروزه

زیورآلاتی روشن، جذاب و شاد: معرفی مجموعه ی جدید زیورآلات تابستانی دیوید موریس طراحی شده با کمک سنگ فیروزه

  سنگ فیروزه، یکی از قدیمی ترین و پرکاربرد ترین سنگ های قیمتی برای تزیین زیورآلات می باشد. رنگ جذاب این سنگ می تواند تاثیر فوق العاده زیادی را بر روی ظاهر یک گردبند و یا دستبند داشته باشد. بسیاری از طراحان مطرح دنیا، به شکل هنرمندانه ای از این سنگ ها در مجموعه ی زیورآلات خود استفاده کرده اند و توانسته اند موفقیت های بسیار زیادی را در زمینه ی فروش مجموعه های خود کسب کنند. زیورآلاتی که با کمک سنگ های فیروزه تزیین می شوند، هیچ گاه قدیمی نشده و شما می توانید به راحتی برای مدت زمان زیادی از آن ها استفاده کنید. به بیان دیگر، خرید زیورآلاتی که با کمک سنگ فیروزه تزیین شده اند، می تواند یک سرمایه گذاری بلند مدت باشد.  

زیورآلاتی روشن، جذاب و شاد: معرفی مجموعه ی جدید زیورآلات تابستانی دیوید موریس طراحی شده با کمک سنگ فیروزه
حلقه خوشه بزرگ توت ساخته شده از جنس طلای رز ۱۸ عیار و تزیین شده با کمک سنگ فیروزه، مروارید، مرجان صورتی، الماس و یاقوت صورتی. قیمت ۱۹،۵۰۰ پوند

      در میان بسیاری از طراحان و برند های مطرح دنیا، اخیرا دیوید موریس مجموعه ی بسیار جذاب و شادی از زیورآلات تابستانی را به بازار عرضه کرده است. در این مجموعه ی جدید، سنگ های فیروزه به شکل هنرمندانه ای مورد استفاده قرار گرفته اند و رنگ جذاب آن ها به زیبایی خود نمایی می کند. این مجموعه ی تابستانی جدید Berry نام دارد و دیوید موریس، به عنوان طراح اصلی مجموعه، با ترکیب طرح هایی عجیب و جذاب  در کنار مجموعه ای از سنگ های قیمتی با رنگ های روشن، توانسته است مجموعه ی زیورآلات Berry را به یکی از موفق ترین کلکسیون های تابستانه تبدیل کند. زیورآلات موجود در این مجموعه، در نگاه اول ممکن است یادآور میوه ها، گل ها و یا آب نبات های شیرین باشند، اما دیوید موریس در طراحی این مجموعه از حال و هوای فصل تابستان در مناطق گرم مدیترانه ای الهام گرفته است.

زیورآلاتی روشن، جذاب و شاد: معرفی مجموعه ی جدید زیورآلات تابستانی دیوید موریس طراحی شده با کمک سنگ فیروزه

طراح و دست اندرکاران این مجموعه برای ساخت زیورآلات موجود در مجموعه ی Berry از سنگ فیروزه، مروارید و مرجان صورتی رنگ استفاده کرده اند. مرجان صورتی و مروارید سنگ های قیمتی ای هستند که از دریا به دست می آیند و در ارتباط مستقیم با حال و هوای تابستان در مناطق مدیترانه ای هستند. در این میان، سنگ فیروزه را می توان به راحتی در بسیاری از مناطق جهان استخراج کرد و به همین سبب شاید در ارتباط مستقیم با سرزمین های مدیترانه ای به نظر نرسد. با این وجود، ترکیب این رنگ در کنار پوست های برنزه، می تواند یادآور رنگ آبی دریا در سواحل طلایی اروپا باشد. بنابراین ترکیب این سه رنگ، که به نظر می رسد بسیار حساب شده انتخاب شده اند، می تواند ترکیب مناسبی از حال و هوای تابستان های مدیترانه ای را بسازد.

شیک ترین زیورآلات طرح سنگ فیروزه درگالری شمرون

زیورآلاتی روشن، جذاب و شاد: معرفی مجموعه ی جدید زیورآلات تابستانی دیوید موریس طراحی شده با کمک سنگ فیروزه

زیورآلات موجود در این مجموعه به سادگی یک گردنبند مروارید و یا یک انگشتر ساده که با کمک سنگ فیروزه تزیین شده باشد، نیستند. در واقع زیورآلات موجود در این مجموعه، طرح هایی مدرن و عجیب دارند اما به سبب استفاده صحیح از رنگ ها و سنگ های قیمتی، می توانند به خوبی با سایر زیورآلات موجود در بازار که از سنگ های قیمتی مشابه ساخته شده اند و طرح هایی کلاسیک دارند، رقابت کنند. زیورآلات موجود در این مجموعه شامل انگشتر های کوکتل، آویز های زیبا، گوشواره ها و انواع مختلفی از دستبند ها می باشد. این زیورآلات با قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با سایر دستبند ها و انگشتر های موجود در بازار به فروش می رسند و می توانند به راحتی با لباس های رنگارنگ و زیبای تابستانی، برای شرکت در مراسم و مهمانی های رسمی و یا در طول یک روز کاملا معمولی، مورد استفاده قرار بگیرند. در طراحی برخی از زیورآلات این مجموعه از الماس های ریز نیز استفاده شده است. به عنوان مثال انگشتر کوکتل موجود در این مجموعه، از کنار هم قرار گرفتن سه سنگ از جنس های مروارید، مرجان و فیروزه تشکیل شده است و به باور بسیاری از منتقدان و طرفداران این مجموعه، می تواند در نگاه اول تداعی کننده ی تصویر یک بستنی تابستانی در ذهن شما باشد. بر روی این سه سنگ، الماس های ریزی قرار گرفته اند و این طور به نظر می رسد که پودری درخشان بر روی این انگشتر ریخته شده است. انگشتر های کوکتل از جمله زیورآلات بسیار پرطرفدار برای بهار و تابستان امسال هستند و حال این طراحی جدید با کمک سنگ های رنگی می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای تابستان ۲۰۱۸ باشد، به گونه ای که مقاومت در برابر خرید آن ها کار بسیار دشواری خواهد بود.

زیورآلاتی روشن، جذاب و شاد: معرفی مجموعه ی جدید زیورآلات تابستانی دیوید موریس طراحی شده با کمک سنگ فیروزه

همچنین تعدادی از زیورآلات موجود در این مجموعه تنها با استفاده از یک سنگ قیمتی خاص، مانند سنگ فیروزه و یا مرجان صورتی تزیین شده اند. این زیورآلات تک رنگ، که عموما دستبند های ورزشی و حلقه های انگشتی را شامل می شوند را می توان هم به تنهایی و هم در کنار تعداد زیادی از دستبند های مشابه اما با رنگ های مختلف مورد استفاده قرار داد. این انعطاف پذیری در طراحی توانسته است نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند و این دسته از دستبند ها و انگشتر های انگشتی را به محبوب ترین و پرفروش ترین زیورآلات مجموعه ی Berry تبدیل کند. در نهایت نیز باید اشاره کنیم که دیوید موریس یکی از طراحان مطرح در دنیا است که می تواند زیورآلاتی مقرون به صرفه را با استفاده از بهترین مواد اولیه و به شکلی کاملا جذاب، طراحی کند و به نسل جوان دوستداران زیورآلات ارائه کند. این بدان معناست که سابقه ی درخشان این طراح مطرح در موفقیت این مجموعه نقش مهمی را بازی کرده است. در کنار دیوید موریس، طراحان بزرگ بسیاری از برند های دیگر نیز اقدام به استفاده از سنگ های رنگی و قیمتی مانند اوپال صورتی و یا مالچیت سبز، برای ساخت زیورآلات ارزان قیمت خود کرده اند اما هیچ کدام از این مجموعه ها، جذابیت مجموعه ی سه رنگ و تابستانی Berryرا ندارد و در نتیجه موفقیت این مجموعه در تابستان امسال، به باور بسیاری از منتقدان دنیای زیورآلات حتمی است. انگشترانگشتی از مجموعه ی Berry  ساخته شده از طلای ۱۸ و عیار تزیین شده با کمک سنگ فیروزه، مرجان صورتی، مروارید آکویا، یاقوت کبود و الماس صورتی. قیمت ۶،۳۰۰ پوند آویز ساخته شده از جنس طلای ۱۸ عیار و تزیین شده با کمک مرجان صورتی، یاقوت کبود و الماس صورتی. قیمت: ۲۵۰۰ پوند  منبع:  https://

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :