زشت ترین کفشهای جهان از برند “کراکس” با آرایشی جدید دوباره وارد بازار مد سال ۲۰۱۸ شدند

برند Balenciaga x Crocs بالِنسیاگا ایکس از کمپانی کِراکس، برند معروف به ارایه دهنده زشت ترین کفش های جهان، با آرایشی جدید دوباره وارد بازار مد بهار و تابستان سال ۲۰۱۸ شد.

در چند فصل گذشته از بازار مد، کفش های زشت برند کِراکس پیشرفت زیادی داشته اند. آن ها در ابتدا تابو های فشن نامیده می شدند اما امروزه به استایل های معمول در خیابان بدل گشته اند. این روندی است که توسط کفش های مشابه، مارمیت کراکس، رهبری شده است.

کراکس، کلمه ایست که در گذشته یادآور کالای لوکس ساخته شده از پوست خزندگان، چه طبیعی و چه مصنوعی، بود. اما امروزه برای بسیاری از ما این کلمه یاد آور کفش های لاستیکی تمیز شده با اسپری است. بسیاری از متخصصان مد، طراحی و استفاده از این کفش ها را خودکشی عصبی دانسته اند، بسیاری دیگر در حال حاضر از آن ها به عنوان کفش های آینده نام می برند. برای مجموعه ی بهار و تابستان سال ۲۰۱۸، طراح مطرح دیمنا جیواسالیا این کفش ها را در نمایش مربوط به محصولات بالنسیاگا نمایش داد. این کفش ها بسیار متفاوت تر از کفش های مندرسی که باغبان ها، کارگران بیمارستان و بچه های کوچک می پوشند، هستند. این کفش ها مانند موجودات مقاوم در همه جا رشد کردند. جِواسالیا نسخه ی خود را با کفی کلفتی به ضخامت ۱۰ سانی متر و در رنگ های صورتی و زرد وارد بازار کرد. وی همچنین طرح والنسیا جیبیتز را این بار با طرح هایی برگرفته از گیاه آووکادو، سگ، گل ها و لوگوی برند های معروف روانه ی بازار کرد.

معاون ارشد تولید و بازاریابی جهانی کمپانی کراکس، مایکل پول در خصوص این همکاری می گوید:”زمانی که بالنسیاگا به ما معرفی شد، ما از این فرصت استقبال کردیم. امیدوار بودیم که بتوانیم مرز های طراحی را گسترش داده و خود را در این راستا توانمند کنیم تا طرح های جدیدی را معرفی کنیم. “

وی ادامه داد:” کار کردن با بالنسیاگا برای تیم ما بسیار خوشایند و جذاب بود. ما توانستیم با همکاری یکدیگر ارتباط اشکال نمادین و دنیای مد را نمایش دهیم. این همکاری ما را با هیجان و انرژی ناشی از روابط و اتفاقات غیر قابل پیش بینی آشنا کرد.”

کفش های پرطرفدار جیواسالیا کراکس دررنگ زرد و بر روی کفه های طراحی شده توسط جیبیتز
کفش های پرطرفدار جیواسالیا کراکس دررنگ زرد و بر روی کفه های طراحی شده توسط جیبیتز Balenciaga x Crocs

این برند به تازگی کفش های کتانی بسیار زشتی با طراحی جدیدی به بازار معرفی کرده است. در طراحی این کتانی ها از علامت برند تریپل اِس و رنگ آبی معروف کیسه های خرید کمپانی ایکیا الهام گرفته شده است. این کفش ها جدید ترین عضو از مجموعه ی بالنسیاگا هستند ولی مانند سایر اعضا خیلی سریع در فشن شو های معمول مورد توجه قرار گرفته اند. در نمایش ارایه مجموعه ی بهار تابستان ۲۰۱۷ کریستوفر کان اولین طراحی بود که با این برند همکاری می کرد. این در حالی است که در همان زمان میسون مارجیلا با ایده ی چرم محکم بر روی پلاستیک این کفش ها، نمایش خود را ارایه داد.

کریستوفر کان این مد را در سال گذشته احیا کرد. اون کفش های قدیمی را با روکشی از الماس ارایه داد.
کریستوفر کان این مد را در سال گذشته احیا کرد. اون کفش های قدیمی را با روکشی از الماس ارایه داد.

در حالی که این کفش ها به نظر مورد پسند طراحان مد نیست، اما کمپانی کراکس و طراحانش همه را به چالش با تعاریف نانوشته ی لوکس بودن دعوت می کنند. حال باید دید که آیا آن ها می توانند فروش موفقی را پس از عرضه در بازار ها داشته باشند؟

بروزترین طرح های دستبند زنانه در گالری شمرون

کریستوفر کان ایکس کراکس، هانی تایگر کلاگس، 64.99 پوند، کمپانی کراکس
کریستوفر کان ایکس کراکس، هانی تایگر کلاگس، ۶۴٫۹۹ پوند، کمپانی کراکس Balenciaga x Crocs
کریستوفر کان، اسنون امبِلیشد کراکس، 154 یورو، کمپانی فارفتچ  Balenciaga x Crocs
کریستوفر کان، اسنون امبِلیشد کراکس، ۱۵۴ یورو، کمپانی فارفتچ Balenciaga x Crocs
کریستوفر کان، فور تریم کراکس کلاگس، 475 پوند،  Balenciaga x Crocs
کریستوفر کان، فور تریم کراکس کلاگس، ۴۷۵ پوند، Balenciaga x Crocs
کراک بَند، 39.99 پوند، کمپانی کراکس  Balenciaga x Crocs
کراک بَند، ۳۹٫۹۹ پوند، کمپانی کراکس Balenciaga x Crocs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :