برند Piaget از کلکسیون جدید ساعت های ۲۰۱۸ زنانه ی خود رونمایی میکند

برند Piaget از کلکسیون جدید ساعت های ۲۰۱۸ زنانه ی خود رونمایی میکند

در ماه ژانویه ۲۰۱۸، در نمایشگاه بین المللی دی لا هاته در ژنو سوییس، برند Piaget از مجموعه ی جدید ساعت ها ی زنانه ی خود رو نمایی خواهد کرد.در طراحی این مجموعه ی جدید و زیبا از ایده های رایج در نیم قرن گذشته استفاده شده است. جیسکا چستین، بازیگر معروف و همچنین سفیر این برند در کشور آمریکا به این برند در رونمایی از مجموعه ی جدید ساعت های خود کمک خواهد کرد.

برند Piaget از کلکسیون جدید ساعت های زنانه ی خود رونمایی خواهد کرد.

این برند سوییسی که در زمینه ی تولید ساعت های لوکس فعالیت می کند، در سال ۱۸۷۴ شروع به کار کرده است. در سال های ۱۹۶۰ میلادی این برند موفقیت های چشمگیری را در زمینه ی تولید جواهرات گرانقیمت و طراحی خلاقانه ی ساعت های زنانه، کسب کرد. این برند در حال حاضر نیز یکی از برند های پیشرو در زمینه ی طراحی ساعت ها با استفاده از مواد اولیه ی خاصبوده و در این صنعت حرف اول را می زند. حال این برند تصمیم گرفته است که به طرح های لوکس قدیمی خودبازگردد و با ادغام شکل ها و طرح های معمول در آن زمان و ابداع طرح های عجیب، ساعت های لوکس زیبایی را به طرفداران خود عرضه کند. این ساعت های جدید صفحه هایی بیضی شکل دارند که برگرفته از طراحی های این برند در سال ۱۹۶۰ است.ساعت های جدید این برند با سه نوع طلای ۱۸ عیار زرد رنگ، طلای صورتی رنگ و طلای سفید عرضه خواهند شد. این ساعت ها با مروارید های سیاه و یا فیروزه تزیین شده اند.

برند Piaget از کلکسیون جدید ساعت های زنانه ی خود رونمایی خواهد کرد.

بروزترین گردنبندهای دو رشته در گالری شمرون

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این ساعت ها، بند های زیبایی است که برای آن ها طراحی شده است. این بند ها از جنس طلا بوده و برای هر ساعت به طور خاص و جداگانه طراحی شده اند. این برند در زمینه ی طراحی زیورآلات نیز سابقه ی فعالیت دارد، بنابراین طراحی بند هایی با حکاکی های موتیف که مانند ابریشم بر روی مچ دست شما قرار می گیرند، توسط این برند دور از ذهن نخواهد بود.

در سال آینده، نسخه های زیادی از این ساعت ها قرار است به فروش برسد. در این مجموعه ساعتی وجود دارد که از جنس طلای ۱۸ عیار صورتی رنگ است و با مروارید های صورتی نیز طراحی شده است. ساعتی که دارای قابی با ۲۴ تکه الماس است و برای طراحی آن ۱۰۰ ساعت زمان صرف شده است.از این ساعت به عنوان یک دستبند زیبای الهام بخش نیز می توان استفاده کرد.  قیمت این ساعت در بوتیک های برند Piaget در سرتاسر دنیا در حدود ۵۰۵۰۰ دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :