راهنمایی کوتاه برای انتخاب رژ لب های قرمز رنگ در پاییز و زمستان ۲۰۱۸

راهنمایی کوتاه برای انتخاب رژ لب های قرمز رنگ در پاییز و زمستان ۲۰۱۸

پاییز و زمستان بار دیگر از راه رسیده اند. با دقت بیشتر بر روی مدل ها و طرح های ارائه شده برای فصل های سرد امسال، متوجه خواهیم شد که بار دیگرلباس ها، آرایش ها و رنگ های کلاسیک و شیک راه خود را به خیابان ها باز کرده اند و با زیبایی هر چه تمام تر ما را به جشن برگ ریزان دعوت می کنند. در میان تمام رنگ ها و مدل های آرایشی، شاید رژ لب قرمز یکی از کلاسیک ترین و ماندگار ترین رنگ ها و انتخاب هایی باشد که با بازگشت دوباره در پاییز و زمستان امسال، می تواند زیبایی خیره کننده ای را در کنار حسی آشنا به صورت ما هدیه کند. در دورانی که رنگ ها و جنسیت در کنار هم تعبیر می شدند، رنگ قرمز بدون شک نماد زنانگی و ظرافت بود. بسیاری از طراحان معتقد بودند که زن ها با استفاده از رنگ های قرمز در پوشش و یا آرایش خود می توانند قدرت فوق العاده ای را بدست آورند و در یک جمع توجه بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده و مانند یک ستاره بدرخشند. رژ لب های قرمز به تازگی وارد دنیای مد نشده اند و قدمت حضور آن ها به دهه های گذشته باز می گردد، با این حال در فرش قرمز پاییز و زمستان ۲۰۱۸، حضور دوباره ی آن ها رنگ و بوی دیگری داشت و توانست نظر بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کند. به عنوان مثال، در پاییز و زمستان امسال، خانه مد Brandon Maxwell به شماره ۲۱، تاکید بسیار زیادی بر روی طیف رنگ های قرمز گیلاسی دارد و این رنگ را به عنوان یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای پاییز و زمستان امسال معرفی می کند. این در حالی است که Rochas و Cushnie Et Ochs به سمت رنگ های تیره تر متمایل هستند و آن ها را رنگ هایی مناسب و بسیار پرطرفدار برای فصل های سرد سال معرفی می کنند. از سوی دیگر Alexander McQueen ترکیب بسیار جذاب و دراماتیکی از رژ لب های قرمز و براق کننده ها را معرفی کرده است. این طراح مطرح در واقع سبک آرایش بسیار محبوبی را که یادآور سالیان دور گذشته است، به عموم معرفی کرده است. با این حال Erdem جایی است که بسیاری از طراحان و منتقدان دنیای مد معتقد هستند بهترین رنگ ها و تاثیرگذار ترین شیوه های آرایشی را برای پاییز و زمستان ۲۰۱۸ به عموم معرفی کرده است. طراح این برند، رژ لب های جدید خود را با الهام از مادرش طراحی و خلق کرده است. این رژ لب ها ماندگاری بسیار بالایی دارند و در گوشه های لب کمی محو می شوند. دنیای رژ لب ها بسیار متفاوت است. حال که رنگ قرمز به عنوان یکی از رنگ های اصلی در آرایش زمستانه، بار دیگر به خیابان ها باز گشته است، بهتر است در خصوص انتخاب رژ لب مناسب کمی بیشتر دقت کنیم تا بتوانیم با انتخاب هایی صحیح،از استفاده آن هالذت ببریم. زمانی که از رژ لب هایی متنوع  برای شرکت در مهمانی ها و یا سر کار استفاده می کنیم، خوب است بدانیم که تمام رژ لب ها به صورت یکسانی ساخته نمی شوند و به طبع تاثیر یکسانی را بر روی چهره و ظاهر شما نیز نخواهند داشت. فرمول ساخت و رنگ هایی که برای صورت خود انتخاب می کنید می تواند تاثیر مستقیمی را بر روی زیبایی ظاهری شما داشته باشند. بنابراین انتخاب صحیح یک رژ لب، شاید در ابتدا امری آسان به نظر برسد، اما می تواند تاثیر فوق العاده زیادی را بر روی زیبایی صورت شما داشته باشد.

راهنمایی کوتاه برای انتخاب رژ لب های قرمز رنگ در پاییز و زمستان 2018

جدیدترین زیورآلات با نگین مروارید در گالری شمرون

چگونه یک رژ لب مناسب را انتخاب کنیم؟

اگر می خواهید رژ لب شما از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار باشد، بهتر است از رژ لب های مات استفاده کنید. فرمول ساخت رژ لب مات قدرت ماندگاری آن ها را افزایش می دهد، چرا که در آن از رنگ دانه های بیشتری برای ساخت این دسته از رژ لب های استفاده می شود. در خصوص استفاده از رژ لب های مات باید دقت داشته باشید که ممکن است در طول روز لب های شما را دچار خشکی کنند، بنابراین بهتر است به شکل برنامه ریزی شده ای، برای حفظ زیبایی و سلامتی لب های خود،از مرطوب کننده ها و براق کننده ها بر روی پوست لب های خود استفاده کنید. رژ لب هایی که در فرمول ساخت آن ها از مواد براق کننده استفاده شده است، می توانند ماندگاری بالا را در کنار استفاده ی راحت برای شما به ارمغان بیاورند. این دسته از رژ لب ها یک گزینه ی محبوب در میان استفاده کنندگان رژ لب ها هستند و با ایجاد یک درخشش طبیعی بر روی لب های شما، خط طبیعی را نیز به آن ها می بخشند و لب های شما را در طول روز مرطوب نگه می دارند. برای شرکت در مهمانی های شبانه و زمانی که می خواهید زرق و برق بیشتری را به ظاهر و میکاپ خود ببخشید و بسیار شیک ظاهر شوید، استفاده از رژ لب هایی با فرمول های درخشان و براق می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

راهنمایی کوتاه برای انتخاب رژ لب های قرمز رنگ در پاییز و زمستان 2018

نکاتی مهم در انتخاب رنگ رژ لب انتخاب رنگ رژ لب در ارتباط مستقیم با سلیقه ی شخص مصرف کننده است. با این حال بهتر است به هنگام انتخاب رنگرژ لب ها در کنار فاکتورهای مهمی مانند سلیقه ی شخصی، به نکات دیگری نیز توجه داشته باشید. این نکات به ویژه زمانی که انتخاب میان رنگ های دلخواهتان برای شما سخت می شود، می توانند به شما بسیار کمک کنند. افرادی که پوست روشن و سفید دارند می توانند از رنگ قرمز با سایه های آبی استفاده کنند. استفاده از کرم های مرطوب کننده در کنار این طیفاز رنگ های مخصوص رژ لب ها  نیز توصیه می شود. اثر این سایه ها به قدری قوی است که شما می توانید با یک آرایش سبک و تنها استفاده از سایه های مناسبی از رژ لب ها، ظاهری زیبا و جذاب را به خود هدیه کنید. افرادی که پوست زیتونی و تیره دارند می توانند از ترکیب رنگ های قرمز و نارنجی برای رژ لب های خود استفاده کنند و یا به سراغ رنگ های تیره تری از رژ لب های قرمز بروند.

راهنمایی کوتاه برای انتخاب رژ لب های قرمز رنگ در پاییز و زمستان 2018

خرید شیک ترین گردنبند زنانه از گالری شمرون

چهره هایی با پوست های تیره تر، به طور کلی می توانند از طیف گسترده ای از رنگ های پر زرق و برق نارنجی تا آبی خنثی و حتی سایه های خاکستری در کنار رنگ قرمز استفاده کنند. این رنگ پوست دنیای متنوع و گسترده ای از رنگ ها را پیش روی این افراد می گذارد. رژلب های قرمز بار دیگر به خیابان ها بازگشته اند و انتخاب صحیح یک رژلب با توجه به نیاز و سلیقه ی شخصی شما، می تواند زیبایی شما را در فصل های سرد سال دو چندان کند و همچنین به سلامت پوست لب های شما لطمه ای وارد نسازد.  

راهنمایی کوتاه برای انتخاب رژ لب های قرمز رنگ در پاییز و زمستان 2018

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :