لاک هایی که برای مصاحبه های شغلی مناسب نیستند

برخی رنگ های لاک را نباید در زمان داشتن یک جلسه تاثیر گذار مثل یک مصاحبه شغلی استفاده کرد, چرا که دست های شما حرف ها زیادی برای گفتن دارند.

دست های ما نقش مهمی در نحوه ی برقراری ارتبط ما دارند. ما از دستهایمان برای ژست گرفتن ، برای بهتر توضیح دادن هر موضوعی و برای انتقال پیام هادر طول روزاستفاده می کنیم.  به همین خاطر است که باید آنها را در یک مصاحبه کاری جدی بگیریم. حتی بدون آنکه خودتان متوجه باشید، احتمالا از دست هایتان برای جواب دادن به بسیاری سوالات و رساندن نظرات خود استفاده خواهید کرد. مطمینا” هیچ کس علاقه ای ندارد این کار را با انگشتانی با لاک های ارزان قیمت و یا با رنگ هایی که پیامی کاملا متفاوت با انچه هدف اصلی اش است، انجام دهد.

شاید این طور به نظر نرسد، اما  انتخاب رنگ لاک شما نیر بخشی از ارایه شماست. این طور نیست که یک رنگ لاک مناسب برای همه ی موقعیت ها باشد. رنگ های مناسب برای کار های مرتبط با مد و یا نویسندگی ممکن است برای موقعیت های شرکتی مناسب نباشد و برعکس. بنابراین قبل از آنکه به مصاحبه ی بعدی خود بروید به این نکته توجه کنید که چه رنگ لاکی مناسب است و چه رنگ هایی را تا روز اول کاری خود استفاده نکنید.

nail-polish-

چه رنگ لاک برای مصاحبه های شغلی مناسب است؟

موقعیت های شغلی که به خلاقیت احتیاج دارند

شما خوش شانس هستید، چرا که برای یک فرد خلاق هر رنگی مناسب است. اما توجه کنید که  لاک های پر زرق و برق می تواند سن شما را کمتر جلوه دهد.

شغل هایی با موقعیت های شرکتی

از آنجایی که این نقش ها کمی رسمی تر هستند باید از رنگ های قوی تر و تیره تر مانند لاک بنفش، لاک سبزتیره و خاکستری تیره و یا رنگ های خنثی مانند لاک صورتی کم رنگ و یا صورتی چرک و حتی لاک های بی رنگ استفاده کنید. اگر میخواهید از رنگ های قوی تری استفاده کنید در آن صورت ما به شما لاک قرمز رو پیشنهاد می دهیم. توجه داشته باشید این رنگ های تند می توانند توجهات را از مصاحبه واقعی دور کنند.

شغل های مرتبط با سلامتی و بهداشت

راهنمایی اِن.اِچ.اِس معتقد است که ناخن ها باید کوتاه و بدون لاک باشند، اما نظرسنجی ها نشان داده اند که بسیاری از متخصصان مراقبت های بهداشتی، لاک ناخن دارند. با این حال، احتمالا بهتر است که ناخن هایی با رنگ های خنثی و همیشه مرتب داشته باشید. این گونه حرفه ای تر به نظر می رسید.

شغل هایی در زمینه ی داد وستد

درست است که این نوع شغل ها کمی ازاد و راحت هستند اما همچنان انتظار می رود که شما سبک قدیمی و یکنواخت را دنبال کنید. بنابراین لاک های صورتی و لاک آبی پر رنگ را بهتر است در روز دیگری استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :