راهنمای خرید جدیدترین مدل های تونیک شلوار ابروبادی تابستان ۲۰۲۲

تونیک-شلوار-ابروبادی-ترند-تابستان-2022

آشنایی و بررسی پوشاک ابروبادی ترند تابستان ۲۰۲۲

در روزهای گرم تابستان و درست زمانی که در اوج گرما مجبور هستیم از خانه بیرون برویم، هیچ چیزی به اندازه یک لباس راحت و خنک نمی تواند نجات بخش ما باشد. به همین دلیل است که لباس های تابستانی غالبا سبک و خنک هستند و برای دوخت آن ها از پارچه های خاصی، مانند لنین، نخ و کتان استفاده می شود. یک مانتو و شلوار خنک و راحت در طول یک روز گرم، تمام آن چیزی است که ما به دنبال آن هستیم و خوشبختانه دنیای مد در کشورمان به قدری پیشرفت کرده است که بتوانیم به راحتی چند دست مانتو و یا تونیک شلوار شیک و خنک را برای تابستان خود تهیه کنیم.

جدیدترین مدل های تونیک شلوار ابروبادی ترند تابستان 2022
جدیدترین مدل های تونیک شلوار ابروبادی

مدل های شیک و کاربردی از مانتوها، کت و شلوار ها و تونیک شلوارها در بازار ایران موجود است که از حیث زیبایی، با بسیاری از نمونه های خارجی خود برابری می کنند. به طور خاص در تابستان ۲۰۲۲ تونیک شلوار ابروبادی مورد توجه هستند. ما در این مقاله قصد داریم علل محبوبیت تونیک شلوار ابروبادی را بررسی کرده و برخی از جدید ترین مدل های آن را نیز معرفی کنیم؛ اما پیش از هر چیزی باید به یک پرسش پاسخ دهیم: منظور از لباس ابروبادی چیست؟

چرا پارچه ابروباد؟

ابروباد شاید نامی عجیب برای لباس هایی باشد که این روزها در ویترین مغازه ها می بینیم، اما علت این نامگذاری بسیار منطقی است. این لباس ها نام ابروباد را از جنس پارچه خود وام گرفته اند. پارچه ابروبادی یا ماربل یکی از انتخاب های اول طراحان برای لباس ها و ست های تابستانی است.

این پارچه ها بسیار خنک و سبک اند و تن خور زیبایی دارند. اکثر این پارچه ها ضد حساسیت هستند و در اکثر مواقع با رنگ های شاد و تابستانی به بازار عرضه می شوند. پارچه ابروبادی در واقع از در هم تنیدن نخ های رنگی با تضاد های ملایم و یا شبیه به یکدیگر شکل می گیرد. بدین ترتیب در سراسر پارچه یک سایه روشن جذاب پدید می آید. پارچه های ابروباد حتی اگر به تنهایی و به شکل کاملا مینیمال در دوخت لباس های تابستانی مورد استفاده قرار بگیرند، نتیجه رضایت بخش خواهد بود.

جدیدترین مدل های تونیک شلوار ابروبادی ترند تابستان 2022
جدیدترین مدل های تونیک شلوار ابروبادی

پارچه های ابروباد ظاهری براق دارند و شاید در نگاه اول آن ها را با ساتن اشتباه بگیرید. با این حال این پارچه ها براقیت ساتن را ندارند و در عین حال سبک تر و خنک تر هستند. به واسطه ظاهر زیبا و همچنین خوب ایستادن پارچه بر روی بدن، معمولا از پارچه های ابروباد در دوخت شومیز ها، تونیک شلوارها و مانتوهای تابستانی استفاده می شود.

ترند محبوب تابستان ۲۰۲۲: ست های خنک تابستانی

در روزهای سخت قرنطینه کرونا، بسیاری از مردمان کره زمین طعم گذراندن تابستانی گرم در لباس های خانگی راحت و بدون دغدغه را تجربه کردند. از آنجایی که این تجربه به مذاق بسیاری خوش آمد، دنیای مد نیز تصمیم گرفت برای تابستان ۲۰۲۲ ترند های راحت و خنک را معرفی کند. نتیجه این امر شلوارک های دوچرخه سواری، پیراهن های بلند و گشاد و تونیک شلوارهای ست بود.

تونیک شلوارهای ست در تابستان ۲۰۲۲ ترند هستند و بیش از هر کسی، کشورهای مسلمان نشین از این ترند استقبال کردند. تونیک شلوارها پوشش مورد نظر را ایجاد می کنند و در عین حال بسیار راحت، شیک، مینیمال و کاربردی هستند. شما یک تونیک شلوار را می توانید در محل کار، در طول یک روز معمولی، در دانشگاه، در سفر و حتی در مهمانی ها و دورهمی ها بپوشید و از آن لذت ببرید.

جدیدترین مدل های تونیک شلوار ابروبادی ترند تابستان 2022
جدیدترین مدل های تونیک شلوار ابروبادی

ماربل، بهترین پارچه برای تونیک شلوارهای تابستانی

تونیک شلوارها خیلی زود مورد توجه قرار گرفتند و طراحان نیز تمام تلاش خود را کردند تا با تلفیق پارچه های تابستانی و برش های فانتزی و عجیب، ست های جنجالی و موفقی را به بازار عرضه کنند. تونیک شلوارهایی که با پارچه ابروباد به بازار عرضه شدند، خیلی زود در کشورهای گرمسیر مورد توجه قرار گرفتند. این ست تمام آن چیزی است که برای یک استایل تابستانی جذاب به آن نیاز دارید. شما می توانید تونیک ابروبادی خود را با اکسسوری های جذاب تابستانی، از جمله کیف و کفش های حصیری، صندل های تابستانی و حتی کفش های پاشنه بلند ست کنید و از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنید.

مدل های مختلف تونیک ابروبادی

از آنجایی که استقبال از لباس ابروبادی به شدت زیاد است، طراحان بسیاری بر روی این مدل ها سرمایه گذاری کرده اند و نیتجه این امر، دنیای بسیار متنوع و گوناگونی از ست ها است. ترکیب تونیک و شلوار ابروباد معمولا مورد توجه است. شلوارهای پاچه گشادی که در سال ۲۰۲۲ بسیار مورد توجه هستند و به تنهایی یک ترند موفق محسوب می شوند در این ست ها و در کنار تونیک های بلند جلو بسته و یا جلو باز، به بازار عرضه می شوند.

بلندی تونیک ها معمولا تا بالای زانو است و به همین دلیل، شما می توانید از ان ها به عنوان مانتو نیز استفاده کنید. مدل های رسمی تر این ست ها می توانند انتخاب ایده آلی برای دورهمی های دوستانه، قرار های عاشقانه و حتی شام های کاری باشند. شما می توانید این ست ها را در کنار کیف و کفش های رسمی و مینی اسکارف ها ست کنید.

جدیدترین مدل های تونیک شلوار ابروبادی- ترند تابستان 2022
جدیدترین مدل های تونیک شلوار ابروبادی

تونیک شلوارهای ابروباد می توانند انتخاب ایده الی برای استایل های اسپرت نیز باشند. زمانی که برای مدت زمان طولانی در سفر هستید، یک تونیک شلوار می تواند انتخابی کاربردی و راحت باشد و دامنه حرکتی شما را محدود نسازد. تونیک شلوارها می توانند عکس های شما در طول سفر را جذاب کنند. آنها همچنین می توانند انتخاب ایده الی برای کافه گردی و گردش های روزانه باشند. ترکیب تونیک شلوارها با کفش های کتانی و صندل های تابستانی، می تواند استایل های فصلی زیبایی را خلق کند. به عنوان مثال، ترکیب یک تونیک شلوار از جنس ابروباد با صندل های حصیری پاشنه دار می تواند یک استایل تابستانی ایده آل برایتان خلق کند.

آیا همه می توانند از تونیک شلوارهای ماربل استفاده کنند؟

به طور کلی هیچ محدودیتی در پوشیدن تونیک شلوارها وجود ندارد. به بیان دیگر، همه افراد با تیپ های مختلف اندام می توانند در صورت علاقه، تونیک شلوارها را به عنوان پوشش خود انتخاب کنند. به طور خاص، افرادی که اندام های گلدانی شکل دارند و یا بالا تنه آن ها از پایین تنه شان کوچکتر است، می توانند با انتخاب کت ها و تونیک هایی تا زیر باسن، اندام خود را به تعادل برسند. از سویی دیگر، توصیه می شود افراد با اندام های مستطیلی از پوشیدن تونیک ها و لباس های بدون برش خودداری کنند.

در این صورت، افراد با اندام های مستطیلی می توانند به سراغ ست هایی بروند که در بالاتنه آنها برش های مختلف کار شده باشد و یا شلوارهایی را انتخاب کنند که برش صاف و یکسان نداشته باشند. یک شلوار ابروبادی پاچه گشاد برای این گروه از افراد انتخاب ایده آلی محسوب می شود. تونیک شلوارهایی که از جنس پارچه ابروبادی هستند برای خانم هایی با اضافه وزن انتخاب ایده آلی محسوب می شوند. این بدان سبب است که پارچه های ابروباد می توانند شما را بسیار لاغر تر و کشیده تر نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :