راهنمای دکوراسیون: چگونه در فصل سرما یک میزبان تاثیر گذار برای میهمان ها باشیم؟

راهنمای دکوراسیون: چگونه در فصل سرما یک میزبان تاثیر گذار برای میهمان هاباشیم؟

پاییز و زمستان فصل دورهمی های خانوادگی و دوستانه است. بسیاری از افراد در محیط های گرم و راحت خانه، ترجیح می دهند در روز های تعطیل دور هم جمع شوند و از کنار هم بودن لذت ببرند. در این زمان از سال است که دکوراسیان داخلی خانه و میزبانی شما از اهمیت زیادی برخوردار می شود. شما باید به تمام جزئیات خانه ی خود مانند میز ناهار خوری، مبلمان اتاق، فرش ها و رنگ دیوار ها دقت کنید تا بتوانید در ذهن مهمانان خود تاثیرگذار باشید. ما در اینجا مجموعه ای از نکات و جزییات را برای شما جمع آوری کرده ایم تا از مهمانان خود به شکل بی نقصی پذیرایی کنید.

دکوراسیون درب وروردی

هیچ چیز در زمستان مثل یک تاج گل همیشه سبز و روبان بر روی درب ورودی خانه ی شما نمی تواند حس خوبی را به مهمانان بدهد. رشته ای از لامپ های ریز نیز می توانند همین تاثیر را داشته باشد. می توانید یک درخت ژاپنی یا هر درختچه زینتی کوچک دیگری را در نزدیکی درب خانه ی خود قرار دهید و با نزدیک شدن کریسمس، آن را با رشته هایی از لامپ های کوچک رنگی تزیین کنید. می توانید در نزدیکی درب ورودی خود در خانه، سبدی از سیب های رنگی و دارچین قرار دهید تا مهمان های شما به محض ورود به خانه با این رایحه های ناب پذیرایی شده و حس خوبی پیدا کنند.

دکوراسیون ورودی خانه

قرار دادن جاکفشی و یا سبد هایی در نزدیکی درب ورودی و در داخل خانه، مهمانان شما را خیلی محترمانه به درآوردن کفش های خود دعوت می کند. این کار همچنین حس راحتی خانه را به آن ها می دهد و اجازه می دهد تا مدت زمان بیشتری را در خانه ی شما بمانند. می توانید در زمانی که منتظر مهمان های خود هستید، بخشی از کمد راهروی ورودی را خالی کنید تا بتوانند کت های خود را در آن جا اویزان کنند. می توانید میز کوچکی در نزدیکی درب ورودی قرار دهید. این میز به مهمانان شما این امکان را می دهد تا سوییچ ماشین، کیف و یا موبایل های خود را در آنجا قرار دهند. می توانید کف راهروی ورودی را با یک تکه فرش و یا گلیم ارزان قیمت بپوشانید. این کار به خصوص در فصل سرما در مهمانان شما حس راحتی و گرمای لذت بخشی را به محض ورود به خانه ایجاد می کند.

دکوراسیون اتاق پذیرایی

لوکس ترین انگشتر های زنانه طرح سولیتر در گالری شمرون

برای تزیین اتاق پذیرایی ایده های زیادی وجود دارد. شما می توانید از شمع های ستونی، کوسن های تزیینی با پارچه های رنگی، پتوهای نازک بر روی پتشی و یا دسته ی مبل و یک کاسه بزرگ از میوه های تازه و آجیل از مهمان های خود پذیرایی کنید. این جزئیات به مهمانان شما احساس راحتی می دهد.بهتر است کف اتاق پذیرایی خود را با یک فرش زیبا بپوشانید. این اتاق پذیرایی شما را گرم و راحت جلوه می دهد. در انتخاب این فرش دقت کنید، چرا که مهمانان شما زمان زیادی را در این اتاق سپری خواهند کرد و متوجه کوچکترین جزئیات و نواقص خواهند شد. آیا در اتاق پذیرایی خود شومینه دارید؟ در این صورت رشته ای از چراغ های کوچک تزیینی، شاخه های همیشه سبز، قاب های عکس، ساعت زیبا و شمعدان های زینتی می توانند به شومینه و اتاق پذیرایی شما جلوه ی زیادی ببخشند. دقت کنید که حتما در اتاق پذیرایی خود یک آینه ی زیبا قرار دهید.  این کار بسیار تاثیر گذار است و به مهمانان شما احساس آرامش زیادی میدهد.

دکوراسیون آشپزخانه و میز ناهار خوری

اینجا جایی است که تمام جادو ها اتفاق می افتند. مهم نیست که برا چه موضوعی خانواده ی خود را دعوت کرده اید؛ بوی نان تازه، غذای خوب و سفره های رنگی می تواند روح هر کسی را زنده کند. در چیدمان میز خود بسیار دقت کنید. اگر سرویس چینی سلطنتی دارید حتما از آن استفاده کنید. اگر سرویس چینی در اختیار ندارید، می توانید از ظروفی که رنگ های ساده مانند سفید و یا آبی دارند استفاده کنید. به نحوه ی چیدمان قاشق ها و چنگال ها دقت کنید و دستمال سفره را فراموش نکنید. رنگ های شاد مانند قرمز و طلایی می توانند به سفره ی شما جلوه خاصی دهند. از غذاهای فصلی برای  پذیرایی از مهمان های خود استفاده کنید. می توانید از دسر ها و میوه های فصل برای تزیین میز ناهارخوری خود استفاده کنید. همچنین می توانید از ترکیب جزئیاتی که در طبیعت وجود دارد، مانند برگ خشک، بلوط و یا شاخه های کاج برای تزیین میز و آشپز خانه ی خود استفاده کنید.

دکوراسیون دستشویی

کوچکترین جزییات در دستشویی شما می تواند تاثیر زیادی بگذارد. حوله های تمیز و نو، صابون های خوش بو و یک مرطوب کننده یا لوسیون برای پوست های خشک در فصل زمستان می تواند در مهمانان شما این حس را ایجاد کند که در یک هتل عالی به سر می برند. می توانید از عطر گل های زمستانی در دستشویی خود استفاده کنید. فراموش نکنید که آینه ی دستشویی خود را قبل از ورود مهمان ها تمییز کنید.      

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :