دستبند های چند رشته: ایده ای جذاب برای خرید دستبند های زنانه

دستبندهای خوشه ای انتخابی جذاب

یکی از قدیمی ترین زیورآلات مورد استفاده بشر از دوران باستان تا به امروز، دستبند ها هستند. دستبند ها زیورآلات ظریف و جذابی هستند که با قرار گرفتن بر روی مچ دست ها، می توانند زیبایی و جذابیت استایل را دو چندان کنند. بسیاری معتقد هستند که دستبند ها به واسطه وارد کردن جزئیاتی که معمولا جذاب هستند، می توانند مکمل خوبی برای استایل های روزانه، رسمی، راحت و حتی شرکت در مهمانی ها باشد. دنیای دستبند های زنانه بسیار متنوع است و بدون شک شما می توانید با هر سلیقه و استایلی، دستبند محبوب خود را خیلی سریع و راحت پیدا کنید. در میان ایده های جذابی که برای دستبند های زنانه وجود دارد، دستبند های چند رشته چندی است که توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. دستبند های خوشه ای یا چند رشته در واقع از کنار هم قرار گرفتن چندین دستبند ظریف و جذاب به وجود می آیند و ظاهری ظریف اما جالب توجه دارند. ما در این مقاله قصد داریم با معرفی دستبند های خوشه ای زنانه، چند نکته در خصوص ساخت خوشه ها را مطرح کنیم.

  دستبند های خوشه ای از کنار هم قرار گرفتن چندین دستبند ظریف و جذاب به وجود می آیند
دستبند های خوشه ای از کنار هم قرار گرفتن چندین دستبند ظریف و جذاب به وجود می آیند

دستبند های چند رشته خوشه ای : ایده ای برای همه

حرکت دست ها، آستین و نوع پوشش و همچنین متانت فرد در ترکیب با درخشندگی و توجهی که دستبند ها معمولا به خود جلب می کنند، مهم ترین علت دیده شدن و مهم بودن دستبند ها در استایل افراد است. استفاده از یک دستبند تک، اگرچه ایده ای معمول و ساده به نظر می رسد، می تواند به تنهایی تاثیر ملموسی بر روی ظاهر شما داشته باشد. در مقابل دستبند های خوشه ای قرار دارند. دستبند های خوشه ای به مجموعه ای از دستبند ها گفته می شود که با هم و در کنار هم مورد استفاده قرار می گیرند. این ایده جالب توجه و در عین حال ساده به شما کمک می کند تا به طور همزمان از سه یا چند دستبند قدیمی خود در کنار هم استفاده کنید. دستبندهای خوشه ای می توانند از دستبند های چارم، دستبند های پاندورا و یا دستبند های مهره ای تشکیل شوند. بدون تردید به هنگام خرید دستبند زنانه طیف وسیعی از طراحی های متنوع در اختیارتان خواهد بود.

دستبند پاندورا از گالری شمرون
دستبند پاندورا از گالری شمرون

قرار دادن آن ها در کنار هم و استفاده هم زمان از آن ها، می تواند یک ظاهر پرجزئیات جذاب را برای شما رقم بزند و سبک شما که برگرفته از احساسات و علایق درونی شما است را به بهترین شکل نمایش دهد. دستبند های پهن و یا دستبند هایی که در ساخت آنها از سنگ های قیمتی استفاده شده است، بهترین گزینه برای استفاده تک هستند. دستبند هایی که به صورت ست با گردنبند و یا سایر زیورآلات نیز استفاده می شود، در این گروه قرار می گیرد. این دستبند ها می توانند به راحتی به نقطه کانونی توجه ها تبدیل شوند. اما باید توجه داشته باشید که استفاده از چندین دستبند با شرایط فوق در کنار هم، نتیجه ای جز آشفتگی و شلوغی استایل شما نخواهد داشت و چندان توصیه نمی شود. با توجه به این موراد، مهم ترین سوال این است: آیا برای چینش دستبند ها در کنار هم باید از قوانین خاصی تبعیت کرد؟

ساخت دستبند های خوشه ای: قوانین چینش 

مهم ترین نکته در چینش دستبند های خوشه ای، حفظ المان اتحاد میان آن ها است. المان اتحاد را می توان در هر یک از ویژگی های دستبند ها پیدا کرد. به عنوان مثال، می توانید به دنبال دستبند هایی از جنس واحد، رنگ واحد و یا ترتیب رنگین کمانی باشید. همچنین ممکن است بخواهید تنها از دستبند های مهره ای استفاده کنید و یا از تمامی فرصت هایی که دستبند های مهره ای در کنار دستبند های پاندورا فراهم می کنند، بهره ببرید. اگر ایده ای برای شروع ندارید، بهتر است به سایر زیورآلاتی که استفاده می کنید، مانند ساعت و یا گردنبند خود توجه کنید و بر اساس آن ها نقطه کانونی دستبند های چند رشته را تعریف کرده و آن ها را انتخاب کنید.

دستبندهای پاندورا گالری شمرون

با یک دستبند ساده شروع کنید:

چینش دستبند خوشه ای در کنار هم قطعا فرایندی زمانبر است و ممکن است برای شروع کمی گیج شوید. بهترین کار شروع با یک یا دو دستبند ساده با ویژگی های مشترک، مانند رنگ و یا فلز ساخت، است تا پایه اصلی دستبند های خوشه ای را ایجاد کنید. اگر دستبند مورد علاقه ای دارید که همیشه از آن استفاده می کنید، می توانید آن را به عنوان دستبند پایه انتخاب کنید. بهترین دستبند های خوشه ای، با این هدف خریداری نمی شوند، بلکه به مرور زمان جمع آوری و ساخته می شوند.

اندازه دستبند های پشت سر هم:

دستبند های خوشه ای معمولا از حداقل دو یا سه دستبند در کنار هم ساخته می شوند. بنابراین بهتر است از دستبند های پهن برای این کار استفاده نکنید، چرا که این دستبند ها معمولا بیشترین فضای ممکن روی مچ را اشغال می کنند و امکان دیده شدن به سایر دستبند ها را نمی دهند. دستبنند های ظریف و باریک و یا النگوها بهترین ایده برای دستبند های خوشه ای هستند.

 دستبند های خوشه ای معمولا از حداقل دو یا سه دستبند در کنار هم ساخته می شوند
دستبند های خوشه ای معمولا از حداقل دو یا سه دستبند در کنار هم ساخته می شوند

آرایش دستبند های چند رشته:

کنتراست نکته کلیدی است! دستبند های شما با یکدیگر در یک المان متحد هستند، اما بهتر است این نقطه کانوی را به گونه ای انتخاب کنید که بتوانید در آن کنتراست ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر نقطه کانونی شما یک رنگ واحد است، می توانید با استفاده از دستبند های فلزی، بافت، چرم و مهره ای در ساختار کنتراست ایجاد کنید. اگر نقطه کانونی شما یک فلز واحد است، می توانید با استفاده از رنگ های مختلف کنتراست را به مجموعه خود معرفی کنید. این کنتراست می تواند به شما کمک کند تا دستبند های خوشه ای منحصر به فرد خود را طراحی کنید.

اضافه کردن معنا:

با ارزش ترین و جذاب ترین زیورآلات، آنهایی هستند که در پس ظاهر زیبای خود معنایی را حمل می کنند. این امر برای دستبند خوشه ای نیز صادق است. شما می توانید با استفاده از دستبند های پاندورا، دستبند های مهره ای و یا تبدیل یک دستبند یادگاری به نقطه کانونی خوشه ها، به زیورآلات خود معنا ببخشید. به عنوان مثال، شما می توانید از مهره های دستبند های چارم پاندورا، برای نشان دادن علایق شخصی خود، خاطرات یک سفر دل انگیز و یا باورهایتان استفاده کنید. این کار همچنین به شما کمکی می کند تا یک مجموعه چند رشته منحصر به فرد خود را شکل دهید که تنها مخصوص شما است و به استایل و ظاهرتان معنا می بخشد.

دستبند پاندورا گالری شمرون
دستبند پاندورا گالری شمرون

حفظ تعادل، نقطه کلیدی:

چه تعداد دستبند برای ساخت دستبند های خوشه ای کافی است؟ برای پاسخ به این پرسش کافی است به راحتی خود فکر کنید. اضافه کردن دستبند ها به مجموعه را تا جایی ادامه دهید که از قرار گرفتن آن ها بر روی دست خود، احساس راحتی کنید. همچنین بهتر است برای ساخت مجموعه، به استایل و مکانی که قرار است در آن حضور پیدا کنید فکر کنید. به عنوان مثال، انتخاب چندین دستبند در کنار هم که سر و صدا ایجاد می کنند، ایده مناسبی برای استایل کاری نیست. همچنین بهتر است به هنگام ساخت مجموعه خود، به لباسی که قرار است بپوشید نیز فکر کنید. اگر آستین لباس شما کوتاه است، تعداد دستبند های بیشتری فرصت دیده شدن را پیدا می کنند. اما اگر آستین لباس شما بلند است، بهتر است به دو الی سه دستبند اکتفا کنید.

  اضافه کردن دستبند ها به مجموعه را تا جایی ادامه دهید که از قرار گرفتن آن ها بر روی دست خود، احساس راحتی کنید
اضافه کردن دستبند ها به مجموعه را تا جایی ادامه دهید که از قرار گرفتن آن ها بر روی دست خود، احساس راحتی کنید

دستبند های خوشه ای، در گذشته و در دوران مصر باستان و یا در میان قبایل و ملل مختلف آمریکای جنوبی و  آفریقا همواره یک ایده رایج بوده است. یک دستبند به تنهایی فاکتور قدرتمندی در استایل است و تجمع دو یا سه مدل مختلف از آن، می تواند یک ترکیب بسیار تاثیرگذار را به وجود آورد که با هر حرکت دست شما، توجه ها و نگاه های زیادی را به خود خیره کند. معنای مستتر در دستبند ها می تواند آغازگر مکالمه های دوستانه در یک مهمانی و یا زمان استراحت کنفرانس باشد. دستبند های خوشه ای و شکل استفاده از آن ها می تواند نام و تصویر شما را برای همیشه به عنوان یک فرد دقیق، زیرک و شیک پوش در یاد اطرافیان حک کند. اگر شما نیز این ایده جذاب را دوست دارید، به سراغ جعبه زیورآلات خود بروید و ترکیب محبوبتان را امروز بسازید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :