چرا خرید گوشواره مرواریدی در دنیای مد امروز از اهمیت بالایی برخوردار است؟

چرا خرید گوشواره مرواریدی در دنیای مد امروز از اهمیت بالایی برخوردار است؟

مروارید، در دنیای مد به عنوان سنگی کلاسیک و خاص شناخته می شود. استفاده از آن ها در ترکیب با طلا و یا نقره، زیورآلاتی کلاسیک را خلق می کند و همین امر دنیای مخاطبان این دسته از زیورآلات شیک و گرانقیمت را محدود می کند.با بررسی ترند های جدید به ویژه در سال ۲۰۱۹ متوجه می شویم که در کلکسیون های مختلف، طراحی گوشواره مرواریدی دستخوش تغییراتی شده است. امروزه این دیدگاه با خلق زیورآلاتی با ظاهر مدرن و با استفاده از مروارید های زیبا و گاه طبیعی دستخوش تغییراتی شده است. زیورآلات مرواریدی که امروزه در کلکسیون های مختلف ارائه می شوند هیچ شباهتی با نمونه های قدیمی و کلاسیک خود ندارند.این گوشواره ها اشکالی عجیب و فانتزی به خود گرفته اند و در مقیاس های غیر معمول به بازار عرضه می شوند. این تغییرات در طراحی و ساخت گوشواره ی مرواریدی توانسته است شکلی مدرن و جذاب به این دسته از زیورآلات ببخشد و مخاطبانی جوان را نیز مورد پوشش قرار دهد.  

گردنبند مرواریدی در طول تاریخ
گردنبند مرواریدی در طول تاریخ

امروزه خرید زیورآلات مرواریدی، مانند خرید گوشواره مرواریدی، برای زنان مدرن و دنبال کنندگان ترندهای روز دنیای مد، امری ضروری و معمول به حساب می آید. این بدان سبب است که دنیای مد نیز با حضور زیورآلات مرواریدی با اشکال مدرن و امروزی خود به خوبی کنار آمده و آن ها را پذیرفته است. از سویی چرخش به عقب دنیای مد در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ و ارائه ی کلکسیون هایی با الهام از طرح های قدیمی و کلاسیک، بستر را برای حضور بیشتر زیورآلات مرواریدی در دنیای مد باز کرده است. از سویی دیگر، به دلیل کاربردی بودن این دسته از زیورآلات و مطابقت آن ها با هر نوع استایلی، سبب شده است تا انتخاب و خرید آن ها بتواند ی سرمایه گذاری مناسب در دنیای زیورآلات باشد.   خرید گوشواره مرواریدی در پاییز و زمستان سال ۲۰۱۹ اگر دنیای مد را در فصل های گذشته دنبال کرده باشید، با زیورآلات دریایی به خوبی آشنا هستید. زیورآلاتی با تم دریا و ساحل از جمله محبوب ترین کلکسیون ها در تابستان ۲۰۱۹ بودند که مخاطبان بسیار زیادی را برای خود جلب کردند. زیورآلاتی با طرح صدف های دریای، ستاره های دریایی و البته استفاده از مروارید های طبیعی در ساخت آن ها در تمام روزهای تابستان در خیابان ها، ویترین مغازه ها و البته در کنار سواحل خودنمایی می کردند. موفقیت این ترند طراحان را تشویق کرد تا نمونه های مناسب برای فصل های سرد سال را نیز به این کلکسیون جذاب از زیورآلات اضافه کنند. این بدان معناست که در شکلی مدرن و جذاب، زیورآلات مرواریدی در قالب کلکسیون دریایی  در پاییز و زمستان ۲۰۱۹ نیز در کنار ما باقی خواهند ماند. این امر در نمایش های پاییز و زمستان ۲۰۱۹ هفته ی مد نیویورک نیز به خوبی مشهود بوده است.  

حضور گوشواره مرواریدی در هفته ی مد نیویورک –پاییز 2019
حضور گوشواره مرواریدی در هفته ی مد نیویورک –پاییز ۲۰۱۹

طرحهای لوکس گوشواره مروارید در گالری شمرون

استفاده از مروارید های سفید در کنار المان هایی طراحی از دریا و خلق آثاری چون گوشواره مروارید طبیعی به یکی از تکنیک های محبوب در میان طراحان تبدیل شده است. کلکسیون های ارائه شده توسط طراحان مطرحی همچون جیسون وو و میزوکی نمونه های بسیار مطرحی از موفقیت این ترند در سال ۲۰۱۹ می باشند. پیش بینی می شود که ترکیب زیبای رنگ سفید مروارید با رنگ طلایی در زیورآلات و همچنین ظرافت طراحی، این دسته از زیورآلات را به یکی از موفق ترین ترند ها در پاییز و زمستان ۲۰۱۹ تبدیل کند.

نمونه طراحی های مدرن گوشواره های ترکیب با مروارید - محصولی از گالری شمرون
نمونه طراحی های مدرن گوشواره های ترکیب با مروارید – محصولی از گالری شمرون

چرا خرید گوشواره مرواریدی یک سرمایه گذاری محسوب می شود؟

دنیای مد همواره در تغییر است و کلکسیون های جذابی خلق شده و بعد از مدتی به فراموشی سپرده می شوند. با این حال، خرید گوشواره با نگین مرواریدی و یا به طور کلی هر کلکسیونی که با استفاده از این سنگ های خاص و کلاسیک خلق می شوند از این قاعده مستثنی می باشند. راز موفقیت مروارید ها در چیست و چرا خرید گوشواره مرواریدی را می توان یک سرمایه گذاری به شمار آورد؟ برای پاسخ به این پرسش، با الیزابت دویل مصاحبه ای کوتاه انجام داده ایم. الیزابت دویل، صاحب مغازه ی عتیقه فروشی بسیار معروف دویل است.  اون در این مصاحبه توضیح می دهد که خرید گوشواره مرواریدی ارزش سرمایه گذاری را دارد.

تصویری از کوکو شنل - بنیان گذار برند Chanel- زیورآلات مرواریدی، ترندی محبوب در طول تاریخ
تصویری از کوکو شنل – بنیان گذار برند  – زیورآلات مرواریدی، ترندی محبوب در طول تاریخ

چرا گوشواره مرواریدی جایگاه ویژه ای در تاریخ و همچنین دنیای مد دارد؟

الیزابت دویل: در طول زمان، مروارید ها به عنوان یک ترند دائمی شناخته می شدند. شما می توانید رد پای گوشواره مرواریدی را در نقاشی دختر ورمیر که بسیار نیز مشهور است ببینید. پرنسس دایانا، به عنوان یکی از تاثیرگذارترین زنان دنیای مدرن مد نیز از طرفداران گوشواره های مرواریدی بوده است. گوشواره های مرواریدی در بسیاری از اتفاقات تاریخی، سیاسی و در میان زنان قدرتمند و یا داستان های دنیای رمانتیک، حضوری پررنگ داشته اند.  

حضور گوشواره مرواریدی در نقاشی دختر ورمیر
حضور گوشواره مرواریدی در نقاشی دختر ورمیر

نظر شما در مورد بازگشت زیورآلات مرواریدی به دنیای مد چیست؟

الیزابت دویل: برای مدت زمان بسیار زیاد، خرید گوشواره مرواریدی یک انتخاب قدیمی و از مد افتاده به نظر می رسید، اما اکنون شاهد طرح هایی جسورانه هستیم که دنیای گوشواره های مرواریدی را به طور کلی دگرگون کرده است. در این میان، ما تنها شاهد شکل کلاسیک گوشواره های گرد نیستیم، بلکه ورود مروارید های باروک توانسته است انتظارات ما را از زیورآلات مرواریدی به طور کلی دستخوش تغییراتی کند.

نمونه طراحی های مدرن گوشواره های ترکیب با مروارید - محصولی از گالری شمرون
نمونه طراحی های مدرن گوشواره های ترکیب با مروارید – محصولی از گالری شمرون

چرا زیورآلات مرواریدی کاربرد بسیار زیادی دارند؟

الیزابت دویل: برای داشتن ظاهری جذاب، ساده، ظریف و کاربردی انتخاب و خرید یک گردنبند و یا گوشواره مرواریدی بهترین انتخاب است. ترکیب مروارید با گل ها و یا صدف ها طرح های بسیار جذابی را به وجود می آورد که شما می توانید از آن ها در طول روز در محیط اداری، در دورهمی های ساده و دوستانه و یا در مهمانی های رسمی استفاده کنید. همچنین هیچ محدودیتی در زمینه ی اندازه و یا شکل کلی زیورآلات مرواریدی وجود ندارد. به عنوان مثال کوکو چنل با ارائه ی گردنبند های بلند و یا گوشواره های بزرگ توانسته است ترند های مرواریدی موفقی را ارائه کند. همچنین استفاده از مروارید ها در کنار زنجیر ها و یا گردنبند های تسبیحی نیز ترکیب جذابی است که مدونا از آن ها استقبال کرده است.تمامی این مثال ها می تواند پاسخگوی سوال شما باشد. مروارید ها سنگ هایی هستند که با هر استایلی و در کنار هر المانی در طراحی و ساخت زیورآلات به خوبی خود را نشان می دهند و می توانند ترکیب هایی ماندگار و شگفت انگیز خلق کنند.

شیک ترین زیورآلات مرواریدی در گالری شمرون

نمونه طراحی های مدرن گوشواره های ترکیب با مروارید - محصولی از گالری شمرون
نمونه طراحی های مدرن گوشواره های ترکیب با مروارید – محصولی از گالری شمرون

  گوشواره مرواریدی، مانند سایر زیورآلاتی که با کمک این سنگ زیبا، خاص و گران بها ساخته و تزئین می شوند، در سال ۲۰۱۹ جایگاه ویژه ای در دنیای مد پیدا کرده اند. طرح های فانتزی و مدرنی که در پاییز و زمستان ۲۰۱۹ به بازار وارد می شوند، می توانند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کنند. از آنجایی که ترند خرید زیورآلات مرواریدی هیچ گاه قدیمی و از مد افتاده نمی شود، خرید چند گردنبند و گوشواره مرواریدی در فصل های آتی امسال می تواند انتخابی مناسب برای استایل شما باشد.

نمونه طراحی های مدرن گوشواره های ترکیب با مروارید - محصولی از گالری شمرون
نمونه طراحی های مدرن گوشواره های ترکیب با مروارید – محصولی از گالری شمرون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :