جی جی حدید کلکسیون جدیدی از زیورآلات برند Messika را معرفی می کند!

جی جی حدید کلکسیون جدیدی از زیورآلات برند Messika را معرفی می کند!

جی جی حدید یکی از معروف ترین مدل ها و همچنین شخصیت های تاثیرگذار اجتماعی است که می تواند به راحتی توجه مطبوعات و عموم مردم را به فعالیت های خود جلب کند. حضور او در تنیس اوپن آمریکا زمانی که سرنا ویلیامز را حمایت می کرد و برای برد او خوشحالی می کرد و یا  شرکت او در نمایش های مد برند های معروف آمریکایی به عنوان یکی از حرفه ای ترین مدل ها و یا حضور او در نمایش مد طراحان بسیار مطرحی همچون پارابل گرانگ و میشل کورس در سطر اخبار سلبریتی ها در سرتاسر دنیا است. جی جی حدید به تازگی در بخش شرقی منهتن نیویورکساکن شده است و مشغول همکاری با طراح معروف زیورآلات، مسیکا پاریس، است. این شخصیت جذاب به خوبی می داند که کوچکترین فعالیت اجتماعی و یا حرفه ای او زیر ذره بین میلیون ها خبرنگار است و درنتیجه ی این امر او می تواند به راحتی راه خود را به اخبار و مجلات بزرگ دنیا باز کند.

my-soul-gigi-hadid-messika

حضور جی جی حدید در هفته مد نیویورک یکی از اتفاقاتی است که بسیار مورد توجه خبرنگاران قرار گرفته است. او درخششی کم نظیر و پرهیاهو را در هفته مد نیویورک از خود نشان داده است، اما این تمام داستان نیست!  کلکسیون جدید Messika شامل جدید ترین طرح های این برند معروف از گردنبند ها، انگشترها و گوشوراه های بسیار زیبایی است که جی جی حدید در طراحی و معرفی آن ها نقش به سزایی را ایفا کرده است. بسیاری معتقد هستند که موفقیت، درخشش فوق العاده، شکوه و جذابیت این کلکسیون جدید می تواند بستر بسیار مناسبی را برای جی جی حدید فراهم آورد تا فعالیت های حرفه ای خود را به عنوان یک مدل در دنیای مد زیورآلات نیز دنبال کند. برای اولین بار در سال گذشته، برند Messika اعلام کرد که همکاری خود را با سوپر مدل معروف، جی جی حدید آغاز کرده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد آغاز همکاری جی جی حدید با مسیکا در سال گذشته مقاله “ “جی جی حدید”مدل مشهور آمریکایی، طراح برند محبوب فرانسوی”زیورآلات Messika” شد. ” را مشاهده بفرمایید. جی جی از همان ابتدای کار، اقدام به همکاری در طراحی و همچنین نمایش یکی از پایه ای ترین، مهم ترین و معروف ترین کلکسیون های برندMessika تحت عنوان Move (حرکت) کرد.  این کلکسیون از برند Messika به عنوان امضا و هویت این برند شناخته می شود و همکاری حدید در کمپین تبلیغاتی این برند از جمله مهم ترین فعالیت های این سوپر مدل در کارنامه ی حرفه ای او به شمار می رود.

Messika-x-Gigi-Hadid-necklace

پس از آغاز این همکاری، کلکسیونی تحت عنوان My soul (روح من) به عنوان یک آغاز جدید میان این دو ستاره ی دنیای مد و طراحی شکل گرفته است و اخیرا به دوستداران برند Messika عرضه شده است. مسیکا به حدید در ابراز ایده های خود برای طراحی زیورآلات در  این کلکسیون آزادی عمل داده است و در خصوص این همکاری می گوید:” در همان ابتدای کار، جی جی با سه صفحه از ایده های جذاب که همگی سرچشمه گرفته از احساسات درونی او و به نوعی روح او بودند، نزد من امد و من همان ابتدای کار توانستم با آن ها ارتباط برقرار کنم. این مجموعه تحت تاثیر فرهنگ هند ساخته شده است و زیبایی و جذابیت کریستال های بوهمیا نیز در طراحی آن ها بی تاثیر نبوده است. دستبند ها، زنجیرها، پابند ها و گوشواره های آویزی موجود در این کلکسیون همگی نشان دهنده ی بخشی از احساسات نهفته ی جی جی هستند که در کلکسیون “روح من” به نمایش درآمده اند”.

شیک ترین گوشواره های اویزی در گالری شمرون

Messika-x-Gigig-Hadid-hoop-earrings

ایده ی اولیه ی طراحی کلکسیون روح من، در واقع احساسان یک دختر جذاب کالیفرنیایی است که مسیکا، این طراح معروف زیورآلات می بایست آن را با استفاده از المان های معمول اما لوکس دنیای زیورآلات فرانسوی نشان دهد. این طراح باید تمام تلاش خود را می کرد تا بتواند تمام این احساسات و حال و هوا را در محصولات جهانی و گرانبهای خود منعکس کند. او در این راه از بهترین و گرانقیمت ترین الماس ها استفاده کرده است و توانسته است طرح های بدیعی را به نمایش در آورد. مسیکا در خصوص طراحی این مجموعه می گوید:” من فکر کردم که زیورآلات موجود در این مجموعه نباید خیلی نرم باشند، چرا که احساسات پر شور یک دختر کالیفرنیایی را باید به نمایش درآورند. برای این منظور، من تصمیم گرفتم تا این احساسات قوی را با کمک تقارن و اشکال هندسی مشخصی به نمایش بگذارم. از آنجایی که در طراحی این زیورآلات می خواستیم از الماس های گران قیمت و با ارزش استفاده کنیم، تصمیم گرفتیم که از الماس های مربعی شکل که دارای زوایا و لبه های تیز هستند، استفاده کنیم. الماس های کروی ظاهری منعطف را به زیورآلات می بخشند که با روح غالب در این کلکسیون مطابقت نداشته است”.

Messika-x-Gigi-Hadid-chain-earrings

تمام زیورآلات این کلکسیون مسیکا با طلای زرد طراحی شده اند. این انتخاب، برای مسیکا به عنوان یک طراح مطرح زیورآلات بسیار غیر عادی بوده است چرا که او معمولا از این رنگ طلا برای طرح های خود استفاده نمی کند. او این انتخاب جدید را یک چالش بزرگ می داند که توانسته است به خوبی از پس آن بر بیاید. در هنگام عکس برداری از این کلکسیون جدید، در کنار حدید و عکاسان به نامی همچون مرت و مارکوس، درخشش زیورالات در زیر تابش نور خورشید و در کنار موهای طلایی جی جی توانسته است جذابیت خاصی را به مجموعه ببخشد. کمپین تبلیغاتی این کلکسیون موفقیت بسیار زیادی را کسب کرده است و توانسته است توجه بسیاری از منتقدان و علاقه مندان دنیای مد را به خود جلب کند.بسیاری از منتقدان نیز بر این باورند که نورپردازی و انتخاب رنگ ها در این کلکسیون بی نظیر بوده است. یکی دیگر از چالش های این طراح مطرح تعیین دقیق اندازه زیورالات بوده است. اندازه ی زیورآلات از جمله فاکتور های مهم تاثیر گذاری آن ها بر روی ظاهر افراد می باشد. این امر به ویژه در زمانی که دوستداران این کلکسیون می خواهند از زیورآلات نامتقارن و یا با شکل های نا همسان استفاده کنند، از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.  زیورآلات ارائه شده در این کلکسیون بسیار ظریف تر از نمونه های موجود در بازار هستند و به سبب طراحی سبک و زیبای خود می توانند احساس فوق العاده راحتی را به شما ببخشند.

messika-bracelet-de-main-mysoul-blanc-diamant

مسیکا در خصوص این کلکسیون می گوید:” زیورآلات کلکسیون “روح من” به این منظور طراحی شده اند که طرفداران آن ها تا جایی که دوست دارند از تعداد بیشتری از آن ها به طور همزمان استفاده کنند. استفاده ی چندین عضو این مجموعه در کنار هم برای شرکت در مهمانی ها و دورهمی ها می تواند زیبایی آن ها را دو چندان کند و همچنین شما نیز تاثیر فوق العاده ی آن ها را بر روی ظاهر خود حس خواهید کرد”.      

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :