معرفی جدید ترین مدل های کیف دستی زنان شانل – ورساچه و گوچی برای بهار و تابستان ۲۰۲۰

معرفی جدید ترین ترندهای کیف دستی از برند های معروف دنیا

امروزه کیف های دستی تنها به عنوان وسیله ای کمکی برای حمل وسایل ما به شمار نمی آیند، بلکه آن ها به عنوان یکی از مهم ترین اکسسوری ها نقش بسیار مهمی را در ارتقای ظاهر ما بازی می کنند. داشتن یک انتخاب درست از میان جدید ترین ترند های کیف دستی، می تواند شما را به عنوان شخصیتی دقیق، شیک و به روز معرفی کند.

از این رو سرمایه گذاری بر روی طراحی و تولید کیف های دستی به یک بخش بسیار مهم از تجارت دنیای فشن تبدیل شده است. در هر فصل، برند های مطرح در دنیای مد، مانند شنل، گوچی و ورساچه، تلاش می کنند تا با معرفی مدل های جدید و شاید حتی کمی عجیب از کیف های دستی، توجهات را به سمت خود جلب کنند و موقعیت خود را در میان جدید ترین ترند های کیف دستی تثبیت کنند. ما در این مقاله مدل های جدید و محبوب معرفی شده توسط برخی از این برند های مهم، که برای سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده اند را بررسی خواهیم کرد. 

جدید ترین ترند های کیف دستی برند شانل Chanel

کیف دستی 2.55 از برند شنل
کیف دستی ۲.۵۵ از برند شنل

  کیف دستی ۲.۵۵ یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین مدل از کیف های دستی برند شنل است که شخص کوکو شانل آن را برای اولین بار در فوریه ی ۱۹۹۵ طراحی و معرفی کرده است. نام این کیف به ماه و سالی که این محصول رونمایی شده است، اشاره می کند. کیف دستی ۲.۵۵ که به عنوان یکی از جدید ترین ترند های کیف دستی ۲۰۲۰ از سوی برند شانل معرفی شده است، طرحی کلاسیک دارد و حمل آن بسیار آسان است.

قفل مستطیلی  شده بر روی این کیف، که تحت عنوان قفل مادمازل نیز شناخته می شود، توسط خود برند شانل طراحی و ساخته شده است. این مدل از قفل ها در دهه ۸۰ میلادی بسیار محبوب بودند. کارشناس چرم، جریمی لالند، معتقد است:” ارزش کیف های دستی مدل ۲.۵۵ از برند شنل در طول ۵ سال گذشته در حدود ۷۰ درصد افزایش یافته است. تقریبا غیر ممکن است که شما بتوانید نمونه ی دست دوم این کیف ها را در بازار پیدا کنید. در صورت پیدا کردن آن ها به شکل دست دوم، ارزشی در حدود ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ یورو خواهند داشت”.

کیف شنل

در صورتی که به برند شنل علاقه مند هستید، کیف های دستی مدل ۲.۵۵ از این برند یکی از جدید ترین ترند های کیف دستی برای سال ۲۰۲۰ به شمار می آیند و خرید آن ها بدون شک، یک سرمایه گذاری مطمئن و طولانی مدت خواهد بود. 

رنگ های شاد جدید ترین ترند کیف دستی گوچی GUCCI

کلکسیون Psychedelic از برند گوچی
کلکسیون Psychedelic از برند گوچی

بدون شک شما با نماد GG برند گوچی آشنا هستید. این برند چیزی در حدود ۱۰۰ سال است که در محصولات خود از این نماد استفاده می کند. حال با آغاز سال میلادی جدید این برند تصمیم گرفته است تا با ایجاد تغییرات بنیادی، طرفداران خود را شگفت زده کند و رنگ و بوی تازه ای را به محصولات خود ببخشد. در این کلکسیون جدید، که Psychedelic نام دارد، برند گوچی تلاش کرده است تا با استفاده از رنگ های گرم و مختلف و همچنین طرحی از ستاره های درخشان، موتیف اصلی و غالب خود در ساخت محصولاتش را تغییر دهد.

در نتیجه ی آن، کلکسیون جدیدی از کیف های دستی، چمدان، کفش، اکسسوری ها و زیورآلات، ساعت ها، محصولات چرمی کوچک و همچنین تعدادی زیورآلات گران قیمت را به بازار ارائه کرده است. جدید ترین ترند های کیف دستی معرفی شده توسط برند گوچی، به واسطه ی رنگ های متنوع و شاد و همچنین تغییرات اساسی این برند در سال ۲۰۲۰ بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت. 

جدیدترین زیورآلات طرح گوچی از گالری شمرون

جدید ترین مدل های کیف ورساچه Versace

کیف دستی از کلکسیون ویتروس، برند ورساچه
کیف دستی از کلکسیون ویتروس، برند ورساچه

برند ورساچه یکی از شناخته شده ترین برند ها در دنیای مد است و آرم این برند برای بسیاری یادآور یک زن جسور و مدرن است. امروزه این برند معروف ایتالیایی اقدام به طراحی موتیف جدید V شکلی با استایل باروک کرده است که در بسیاری از طراحی های جدید کیف های دستی خود از آن استفاده می کند. خط تولید جدید ترین ترند های کیف دستی معرفی شده توسط برند ورساچه از پاییز و زمستان سال ۲۰۱۹ آغاز به کار کرده اند و حال با اضافه شدن این موتیف جدید، بار دیگر در سدر اخبار قرار گرفته اند. این مجموعه ی جدید از کیف ها تحت عنوان ویتروس به بازار ارائه می شوند. ویتروس در یونان باستان نمادی از استقامت، شوق و شخصیت است. 

جدید ترین ترند های کیف دستی معرفی شده توسط برند ورساچه مجموعه ی متنوعی از مدل های مختلف را شامل می شود. خرید کیف کمری، کیف های دستی معمولی، کیف هایی با طرح کلاسیک V و کیف های اریب از جمله نمونه های جدیدی هستند که برند ورساچه در کلکسیون جدید کیف های دستی خود جای داده است. نقطه ی قوت جدید ترین ترند های کیف دستی برند ورساچه، رنگ بندی کامل آن ها است. در کنار کیف های دستی با رنگ های خنثی که طرفداران بسیار زیادی دارند، این برند اقدام به طراحی و تولید کیف هایی با رنگ های نئونی مانند فیروزه ای، قرمز و سبز کرده است.

کیف ورساچه

مطابق با استاندارد های زیبایی شناختی برند ورساچه، طراحان این کلکسیون تلاش کرده اند تا با استفاده از سنگ های قیمتی، آویزهای درخشان، الماس ها و سایر کریستال های با کیفیت، زیبایی لوکس و خیره کننده ای را به این کیف های دستی ببخشند. پیش بینی می شود که موتیف جدید V به زودی به یک نماد بسیار قدرتمند برند ورساچه تبدیل شود تا بار دیگر استقامت و زیبایی را به برند ورساچه باز گرداند. 

بررسی جدید ترین ترند های کیف دستی در سال ۲۰۲۰ به خوبی نشان دهنده ی آن است که بار دیگر دنیای مد بازگشتی به عقب داشته است. استفاده از طرح های قدیمی و آپدیت کردن آن ها توسط برند های بسیار مهم و بزرگی همچون گوچی و ورساچه نشان می دهد که ترند “بازگشت به عقب” در دنیای مد بسیار فراگیرتر از آن چیزی است که برخی از طراحان و متخصصان دنیای مد به آن باور داشتند. اگر شما نیز به طرح های آنتیک و عتیقه علاقه دارید، سال ۲۰۲۰ سال شماست!

منابع:
https://hypebeast.com
https://www.marieclaire.co.uk
https://www.harpersbazaar.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :