تاثیر استفاده از انگشتر مردانه در استایل آقایان

تاثیر انگشترهای مردانه در استایل و نکات خرید آن ها

در تصاویر به  جا مانده از فراعنه مصر، مهاجمان وایکینگ و سلاطین عثمانی چه چیزی مشترک است؟ بله درست است، در دست همه آنها انگشتر مردانه زیبا و جذاب را می بینیم. همواره و به طور سنتی  حلقه ها و انگشترها به عنوان جزئی از زیورآلات  زنانه شناخته شده اند. این روند در عصر ویکتوریا و با مرزبندی مشخص زیورآلات و جنسیت استفاده کنندگان آن ها آغاز شد. این در حالی است که پیش از این دوران، پادشاهان و مردان طبقه اشراف نیز از انگشتر مردانه استفاده می کردند و آن را نمادی از طبقه اجتماعی و ثروت خود می دانستند. در اوایل قرن حاضر نیز تنها خلافکاران در فیلم های پلیسی و خوانندگان سبک های خاصی از موسیقی بودند که از انگشتر مردانه استفاده می کردند. حلقه های ازدواج جز معدود موارد استثنایی بود که مردان به پوشیدن آن علاقه داشتند.

حضور پر رنگ انگشتر مردانه در صنعت مد، بیش از هر زمان دیگر
حضور پر رنگ انگشتر مردانه در صنعت مد، بیش از هر زمان دیگر

در دنیای امروزی، خطوط تفکیک کننده جنسیتی، در حال محو شدن هستند. این امر به خوبی در دنیای زیورآلات قابل مشاهده است. استفاده از گل سینه ها، دستبند ها، گردنبند ها و حتی انگشترها دیگر تنها معطوف زنان نیست و کلکسیون های بسیار جذاب و خیره کننده ای از زیورآلات مردانه نیز به دنیا معرفی شده اند. به نظر می رسد دوران اوج محبوبیت انگشترهای مردانه از راه رسیده است و این دسته از زیورآلات به زودی به یکی از نقاط قوت استایل های مردانه تبدیل خواهند شد. ما در این مقاله قصد داریم تاثیر استفاده از انگشترهای مدرن در استایل آقایان را به طور موشکافانه بررسی کنیم.

انگشتر مردانه مشکی استیل از گالری شمرون
انگشتر مردانه از گالری شمرون

انگشترها و تاثیر کلی آن ها در استایل مردانه

انگشترها، مانند سایر زیورآلات می توانند نقش مهمی را تکمیل ظرافت های یک استایل ایفا کنند. درخشش انگشتر در دستان مردانه و انتخاب صحیح آن می تواند جزئی ترین بخش های یک استایل معمولی را تکمیل کند و آن را منحصر به فرد و پیچیده سازد. برای داشتن بهترین و شیک ترین استایل، شما به انگشترهای نقره و یا طلای مردانه نیاز ندارید. انگشتر مردانه استیل یا تیتانیوم نیز می توانند به اندازه نمونه های بسیار گرانقیمت خود، مفید واقع شوند و شما را به فردی خاص با استایلی منحصر به فرد تبدیل کنند. خرید انگشتر مردانه و استفاده از آن، شما را فردی نکته بین و دقیق معرفی می کند که با استاندارد های روز دنیای مد اشنا است و به جزئی ترین مسائل نیز اشراف کامل دارد. همچنین با پوشیدن انگشترها، شما می توانید چهره ای جسور از خود نشان دهید، چرا که استفاده از انگشتر مردانه چندان جا نیفتاده است و این انتخاب شما، نشان می دهد برای داشتن ظاهری شیک و آماده، هیچ محدودیتی را پذیرا نیستید.

انگشترهای استیل مردانه از گالری شمرون
انگشترهای استیل مردانه از گالری شمرون

شاید مهم ترین اثر انگشتر مردانه، معنا بخشیدن به استایل شما باشد. خرید انگشترهای مردانه، مانند سایر زیورآلات، می تواند بعد شخصیت را به استایل شما ببخشد. بهترین بخش مد، سنت شکنی است. این امر با استفاده از انگشترها در هر انگشتی که دوست داشته باشید، به راحتی ممکن است. شما می توانید با توجه به روحیات، علایق، وابستگی ها و باورهایتان از انگشترهایی با طرح های مختلف استفاده کنید و آن ها را در هر انگشتی که دوست داشته باشید، بپوشید. هیچ محدودیتی در این راستا وجود ندارد و همین امر، به انگشترها در استایل مردانه قدرت می بخشد.

هر یک از مدل های انگشتر مردانه مفهوم خاصی دارند.

انگشترها و جایگاه اجتماعی

برخلاف دوره ویکتوریا، استفاده از انگشتر مردانه در دنیای امروزی مختص طبقه اجتماعی خاصی نیست. به عنوان یک معلم، کارمند، خبرنگار، هنرمند، دانشمند و یا مدیر عامل یک مجموعه، شما می توانید از انگشترها استفاده کنید و از آن ها لذت ببرید. با این حال سبک انگشتر انتخابی باید با جایگاه اجتماعی شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، یک معلم و یا کارمند بانک بهتر است از پوشیدن انگشترهایی با طرح های راک و یا متال خودداری کند یا حداقل در محل کار از این انگشترها استفاده نکند. نوع شغلی که به آن می پردازید نیز ممکن است محدودیت هایی را در قبال استفاده از انگشترها ایجاد کند. به عنوان مثلا، به منظور حفظ سلامت بیماران، بهتر است پزشکان در هنگام کار از انگشترها استفاده نکنند.

انگشترهای مردانه گالری شمرون:

به هنگام خرید انگشتر مردانه مدرن به چه نکاتی باید توجه کرد؟

راحتی شما به هنگام استفاده از زیورآلات اصل بسیار مهمی است که همواره به هنگام خرید باید به آن توجه کنید. برای شروع می توانید به سراغ انگشترها و حلقه های مدرن سبک و ساده باشید. این کار به شما کمک می کند تا با حس پوشیدن انگشتر بهتر کنار بیاید و همچنین سبک و علاقه خود در زمینه خرید انگشتر مردانه را بهتر کشف کنید.

انتخاب انگشتر مردانه بر اساس جنس فلز و رنگ پوست

 به هنگام خرید انگشتر مردانه مدرن تلاش کنید تا به این پرسش ها پاسخ دهید:  با کدام دست بیشتر کار می کنید؟ آیا در طول روز زمان زیادی را به تایپ کردن اختصاص می دهید؟ آیا در طول روز با مواد غذایی کار می کنید؟ پاسخ به پرسش هایی از این دست به شما کمک می کند تا در خصوص مدل و تعداد حلقه های مورد نیاز خود، بهتر فکر کنید و همچنین اندازه ایده آل آن ها را راحت تر بسنجید.

نکات خرید انگشتر مردانه

در خصوص انتخاب انگشت و دستی که می خواهید حلقه بر روی آن قرار بگیرد نیز از پیش تصمیم بگیرید. اگر راست دست هستید، به احتمال زیاد در طول روز از دست چپ خود کمتر استفاده می کنید بنابراین محدودیت کمتری را برای انتخاب انگشترهایی که قرار است بر روی دست چپ خود قرار دهید، تجربه می کنید. فراموش نکنید که استفاده از انگشتر در برخی از انگشت ها بار معنایی دارد. به عنوان مثال، استفاده از انگشتر در انگشت حلقه به معنای وابستگی عاطفی و قانونی شما به شخص دیگری است. مراقب باشید پیام اشتباهی را به فضای اطراف خود ارسال نکنید.

قدم بعدی در خرید انگشتر مردانه مدرن، انتخاب فلزی مناسب با رنگ پوست شماست. تاثیرگذاری زیورآلات زمانی که در کنتراست لازم با پوست بدن قرار می گیرند، دو چندان است. نکته مهمی که در این راستا باید به آن توجه کنید، همخوانی کامل زیورآلات و اکسسوری های انتخاب شده هستند. اگر می خواهید همزمان از دستبند و حلقه مردانه استفاده کنید، باید هر دوی آن ها از یک فلز ساخته شده باشند.

انتخاب جنس و رنگ فلز انگشتر، اهمیت بسیاری در استایل دارد
انتخاب جنس و رنگ فلز انگشتر، اهمیت بسیاری در استایل دارد

برای انتخاب فلز مناسب، باید در ابتدا رنگ پوست خود را مشخص کنید. در زیر نور خورشید به رگ های دست خود با دقت نگاه کنید. آن ها چه رنگی به نظر می رسند؟  اگر رگ های دست شما آبی باشند، شما پوستی روشن دارید. اگر این رنگ ها سبز به نظر برسند، پوست شما تیره و گرم تر است. با توجه به این نکته:

  • حلقه هایی از جنس فولاد، نقره، طلای سفید، تیتانیوم و پلاتین و یا انگشتر استیل برای پوست های روشن و سرد مناسب می باشند.
  • استفاده از انگشترهایی با روکش طلای زرد، رز گلد، برنج و فولاد برای پوست های گرم و تیره انتخاب بهتری هستند.
انگشتر مردانه طرح نقاب از گالری شمرون
انگشتر مردانه طرح نقاب از گالری شمرون

درست مانند انگشتر زنانه، استفاده از سنگ های قیمتی و کریستال ها نیز در ساخت حلقه ها و انگشتر مردانه رایج است. در این راستا، انتخاب سنگ های قرمز، آبی، بنفش و سبز برای پوست های روشن و رنگ های نارنجی، قهوه ای، زرد و یا فیروزه ای برای پوست های گرم تر توصیه می شود. انگشتر مشکی برای هر پوستی مناسب است.

سادگی و تعادل: اصلی مهم در خرید زیورآلات مردانه

هرچه از انگشترهای کمتری در دستان خود استفاده کنید، استایل موثر تر و بهتری را برای خود ایجاد کرده اید. اگر به طور همزمان از چند انگشتر استفاده می کنید، مطمئن شوید در فلز و رنگ با یکدیگر مطابقت داشته باشند. این کار از شلوغ شدن بیش از حد استایل شما می کاهد.  در صورتی که در دست چپ خود از حلقه ازدواج استفاده می کنید، از پوشیدن هر انگشتر دیگری در این دست جدا خودداری کنید.

انگشتر مردانه طرح نقاب از گالری شمرون
هرچه از انگشترهای کمتری در دستان خود استفاده کنید، استایل موثر تر و بهتری را برای خود ایجاد کرده اید

کلام آخر

در این مقاله از سری مقالات گالری شمرون، از اهمیت انگشتر مردانه در استایل صحبت کردیم. اگر دنیای مد را با ده سال گذشته مقایسه کنید، متوجه پیشرفت قلمروی انگشتر مردانه خواهید شد. امروزه استفاده از انگشترهای مردانه، عادی تر از گذشته است و تنوع مدل های موجود در بازار نیز گویای استقبال خوب اقایان از این شاخه از زیورآلات می باشد. سرمایه گذاری بر روی چند حلقه مردانه که با سلیقه و استایل شما مطابقت داشته باشد، اگرچه امروز چندان ضروری به نظر نمی رسد، اما در آینده می تواند تاثیر خود را نشان دهد.

منبع: https://www.trendhim.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :