محصولات برند لولولمون (lululemon)، برندی برای ورزشکاران حرفه ای!

لگ ورزشی لولولمون

به هنگام انجام ورزش ها و فعالیت های بدنی مختلف، پوشیدن یک لباس ورزشی مناسب، اهمیت بسیار زیادی دارد. انتخاب یک لباس ورزشی نامناسب می تواند دامنه حرکتی شما را محدود کند، شما را خسته تر کند و یا دمای بدن شما را تا جایی بالا ببرد که از ادامه حرکت ورزشی منصرفتان کند. امروزه در میان رشته های ورزشی مختلف، رشته یوگا از محبوبیت زیادی برخوردار است. این ورزش می تواند استرس و اضطراب ناشی از زندگی روزانه را از شما بگیرد و با تمرین دادن مفاصل به سلامت بهتر بدن شما کمک کند. ذات این ورزش، انجام حرکت های کششی است و برای این کار شما به دامنه حرکتی وسیعی احتیاج دارید. ما در این مقاله طرفداران خرید از لولولمون را با این برند مطرح در زمینه طراحی و تولید لباس های ورزشی بیشتر آشنا می کنیم و پارچه هایی که تشکیل دهنده محصولات اصلی برند lululemon هستند را معرفی کنیم.

یوگا و لباس های ورزشی
یوگا و لباس های ورزشی

طراحان و موسسان برند کانادایی lululemon توانستند با تکیه بر دانش خود در زمینه معرفی پارچه های جدید و همچنین به کار بردن جدید ترین تکنیک ها در دوخت و طراحی لباس، مدل های جدیدی را به بازار عرضه کنند که بسیار مورد استقبال ورزشکاران قرار گرفت.

خرید از لولولمون: از تاسیس تا موفقیت

برند lululemon در سال ۱۹۹۸ و در ونکوور کانادا تاسیس شد. این برند در ابتدا با الهام از ورزش یوگا و با مخاطب قرار دادن افراد فعال در این حوزه ورزشی کار خود را آغاز کرد. چیپ ویلسون موسس برند lululemon است که بازار بزرگ و بکر لباس های ورزشی یوگا را کشف کرد و توانست با معرفی لباس هایی با کیفیت بالا و راحت، به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. شلوارهای یوگا اولین محصول برند lululemon است که حتی امروزه به عنوان کالای اصلی این برند شناخته می شود. ویلسون لباس های یوگا را هم برای زنان و هم برای مردان تولید کرد و خیلی زود استودیوی کوچک او در سال ۲۰۰۰ به یک برند مستقل با یک فروشگاه بسیار بزرگ در ونکوور تبدیل شد.

 برند لولولمون ( lululemon) در سال 1998 و در ونکوور کانادا تاسیس شد
برند لولولمون ( lululemon) در سال ۱۹۹۸ و در ونکوور کانادا تاسیس شد

خرید لگ از لولولمون بازخورد فراوانی داشت و از طرف بسیاری از ورزشکاران، نخبه ها و افراد مشهور مورد استقبال قرار گرفت. لباس های ورزشی یوگا، به ویژه شلوارهای ورزشی برند lululemon، از حیث راحتی و سبکی زبانزد هستند و بسیاری از افراد نه تنها در خلال انجام فعالیت های ورزشی بلکه در طول روز نیز از آنها استفاده می کنند. شلوارهای ورزشی برند lululemon، مانند سایر محصولات این برند، از پارچه های مخصوصی ساخته می شوند. در واقع نقطه قوت محصولات این برند در طراحی مخصوص پارچه های آن است. ما در ادامه به بررسی انواع مختلف پارچه های معرفی شده توسط این برند خواهیم پرداخت.

یوگا و لباس های ورزشی- برند lululemon
یوگا و لباس های ورزشی- برند lululemon

خرید از لولولمون و پارچه های مخصوص

برند lululemon برای طراحی لباس های ورزشی خود و با توجه به نوع کارایی هر لباس، پارچه های مختلفی را به کار می برد. این پارچه ها توسط برند lululemon و به شکل کاملا دقیق و مهندسی شده طراحی و تولید می شوند. بدیهی است که برای انتخاب مناسب ترین لباس ورزشی از این برند، بهتر است شما در ابتدا با نوع پارچه به کار برده شده در محصول آشنایی پیدا کنید. در ادامه به بررسی این پارچه ها خواهیم پرداخت:

 برند lululemon برای طراحی لباس های ورزشی خود و با توجه به نوع کارایی هر لباس، پارچه های مختلفی را به کار می برد.
برند lululemon برای طراحی لباس های ورزشی خود و با توجه به نوع کارایی هر لباس، پارچه های مختلفی را به کار می برد.

سری پارچه Luon لولولمون

این پارچه منحصرا توسط برند لولولمون طراحی و تولید می شود. Luon پارچه لطیفی است و استفاده از آن در لباس های ورزشی یوگا بسیار مناسب می باشد. همچنین شما می توانید لباس هایی که از جنس پارچه Luon هستند را برای ورزش های سبک هوازی، هنرهای رزمی و همچنین در طول روز استفاده کنید. اگرچه Luon پارچه ای همه کاره است و می توان از آن در طول روز نیز استفاده کرد، اما بسیاری از ورزشکاران تمایلی به استفاده از آن در خلال دویدن و ورزش های سنگین هوازی ندارند چرا که احساس گرمای زیادی را منتقل می کند. نرمی این پارچه در مجاورت پوست یکی از ویژگی های مهم و بارز پارچه Luon است. این پارچه از کشش و ارتجاع بالایی برخوردار است و در دو نوع ضخیم و نازک عرضه می شود.

خرید لگ لولولمون
خرید لگ لولولمون

Luon ضخیم برای شلوارهای ورزشی مناسب است و برند از Luon نازک برای تولید تاپ های ورزشی استفاده می کند. اگرچه پارچه Luon از کشش بالایی برخوردار است، اما بهتر است از آن برای ورزش هایی با اصطکاک بالا استفاده نشود چرا که احتمال پاره شدن پارچه در خلال چنین ورزش هایی وجود دارد. برند lululemon همچنین لباس های ورزشی بسیار زیبا و جذابی را در قالب کلکسیون های پاییزی و زمستانه ارائه می کند که غالبا با استفاده از پارچه Luon ساخته شده اند. لباس های ورزشی از جنس Luon به راحتی موی حیوانات خانگی را به خود جذب می کند، بنابراین در پوشیدن آن ها باید جانب احتیاط را رعایت فرمایید.

سری پارچه Luxtreme لولولمون

این پارچه پیشنهاد برند lululemon برای ورزشهای هوازی و دویدن است. لباس هایی که از جنس پارچه Luxtreme هستند بسیار نرم و خنک می باشند و استفاده از آن ها در کلاس های باله، دویدن و هر ورزش سنگین دیگری توصیه می شود. این پارچه به گونه ای طراحی شده است که هوا به خوبی بر روی پوست شما جریان پیدا کند و حتی در صورت تعریق زیاد، ورزشکار احساس راحتی داشته باشد. پارچه Luxtreme در برابر اصطکاک بسیار مقاوم است و فرسوده نمی شود. پارچه Luxtreme نیز به عنوان یک پارچه همه کاره شناخته می شود و در برخی از محصولات یوگا برند لولولمون نیز از آن استفاده شده است.

لباس هایی که از جنس پارچه Luxtreme هستند بسیار نرم و خنک می باشند
لباس هایی که از جنس پارچه Luxtreme هستند بسیار نرم و خنک می باشند

پارچه Nulu

بسیاری پارچه Nulu را پوست دوم بدن می دانند. این پارچه بسیار سبک، انعطاف پذیر و نرم است و می تواند ظاهر جذابی را به بدن شما ببخشد. پارچه Nulu یک گزینه بسیار مناسبی برای تمرین در آب و هوای گرم است. طراحی پارچه Nulu به گونه ای است که احتمال پاره شدن آن در تمرین های بدنی بسیار سخت وجود دارد. توصیه می شود قبل از خرید شلوار لولولمون از جنس Nulu و به هنگام پرو یک تمرین اسکات انجام دهید تا از پوشش و کشیدگی لباس به هنگام تمرین ها مطمئن شوید. استفاده از پارچه Nulu برای تمرین یوگا، تمرین در سالن های ورزشی سرپوشیده و تمرین های ورزشی با قدرت کم بسیار مناسب است.

شلوار برند لولولمون
شلوار برند لولولمون

پارچه Nulux

از این پارچه برای طراحی لباس های ورزشی برای تمرین های قدرتی و crossfit استفاده می شود. این پارچه به گونه ای طراحی شده است که امکان تنفس پوست در آب و هوای گرم را به شکل بهتری فراهم می کند. پارچه Nulux بسیار سبک است و به همین جهت استفاده از آن در خلال تمرین های ورزشی سخت می تواند گزینه بهتری باشد. همچنین پارچه Nulux از مقاومت بالایی برخوردار است و در نتیجه استفاده از آن در خلال تمرین های ورزشی سخت، بلامانع می باشد.

برند لولولمون ( lululemon )
برند لولولمون ( lululemon )

برند lululemon و دیگر پارچه های قابل توجه

پارچه Swift

از این پارچه برای طراحی و تولید شلوارک، دامن و جلیقه استفاده می شود. شما می توانید از پارچه Swift برای امور روزانه و حتی ورزش های سبک استفاده کنید. این پارچه بسیار با دوام است و به دو شکل تک لایه و دو لایه به بازار ارائه می شود. لباس های ورزشی که از جنس پارچه Swift هستند می توانند سرعت عملکرد شما را در خلال فعالیت های ورزشی ارتقا ببخشند.

پارچه Silverescent

در بافت این پارچه از الیاف نقره استفاده شده است که به جلوگیری از رشد باکتری ها و همچنین بدبو شدن پارچه کمک می کند. از این پارچه معمولا برای تولید لباس های ورزشی بدون درز، مانند تاپ ها و تی شرت ها، استفاده می شود.

خرید شلوار یوگا از لولولمون- پارچه Silverescent
خرید شلوار یوگا از لولولمون- پارچه Silverescent

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :