بررسی و معرفی جدید ترین رنگ موهای سال ۲۰۲۲

معرفی-جدید-ترین-رنگ-موهای-سال

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۲

جدیدترین رنگ موهای سال 2022
بررسی و معرفی جدید ترین رنگ موهای سال

رنگ مو ترند امسال چیست؟ هر سال و با شروع هر فصل، دنیایی از رنگ موهای جذاب به بازار معرفی می شوند. ترندهایی که گاه به یک جریان ثابت از دنیای مد تبدیل می شوند و رنگ موهایی که در کمتر از چند ماه به خاطره ها می پیوندند، همگی بخشی از این چرخه هستند. شاید اگر دنیای مد را برای مدتی زیر نظر داشته باشید، متوجه شوید که ترند رنگ موها به صورت یک چرخه بسته است که مدام تکرار می شود.
اگر رنگ موها را به دسته های رایج و تکراری، مانند بلوند، شرابی، خاکستری، سفید یا قهوه ای طبقه بندی کنید، متوجه این چرخه تکراری خواهید شد. با این حال، این جزئیات رنگ ها هستند که آن ها را از یکدیگر متمایز می کنند. هر فصلی نیز به واسطه تفاوت موجود در این جزئیات است که در یاد و خاطر ما باقی می ماند. رنگ موهای روشن و فانتزی در سال ۲۰۲۲ مورد توجه هستند. ما نیز قصد داریم در این مقاله، چند پیشنهاد رایج و جذاب رنگ مو ترند ۲۰۲۲ را بررسی کنیم.

رنگ های روشن در سال ۲۰۲۲

رنگ های روشن در سال 2022
رنگ های روشن در سال ۲۰۲۲

اگر از طرفداران رنگ موهای روشن هستید، ۲۰۲۲ سال شماست! رنگ های مسی، هلویی-طلایی یا بنفش یاسی در سال ۲۰۲۲ مورد توجه هستند. از آنجایی که سایه های مختلف رنگ بنفش به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ معرفی شده اند، تلفیق بلوند و تناژ های مختلف بنفش به عنوان یک رنگ موی فانتزی امسال مورد توجه هستند. تناژ های مختلف رنگ بلوند و همچنین بلوند یخی نیز توانسته اند در سال جاری، توجه های زیادی را به خود جلب کنند.

رنگ مو جدید: رنگ مسی!

اگر به دنبال رنگ های گرم هستید و می خواهید حال هوای ظاهر خود را به طورکلی تغییردهید، رنگ موهای مسی را به شما پیشنهاد می کنیم. این رنگ موها در سال ۲۰۲۲ بسیار پرطرفدار هستند. تعیین درجه قرمزی موها، کاملا به سلیقه شما بستگی دارد، اما آنچه که امسال مورد توجه است، در واقع تلفیقی از بلوند و رنگ مسی می باشد.

اگر پایه موهایتان قرمز است، می توانید با هایلایت های طلایی، رنگ موی مسی ایده آل خود را ایجاد کنید. اگر پایه موهایتان بلوند است، میتوانید با اندکی رنگ مسی، به پایه دلخواه خود دست پیدا کنید. این رنگ مو بسیار جوان پسند است و میتواند سن شما را بسیار جوان تر از آنچه که هستید، نشان دهد. رنگ موی مسی برای پوست های روشن انتخاب ایده الی محسوب می شود.

رنگ موجدید موهایی با حال و هوای کاراملی
رنگ مو سال ۲۰۲۲: موهایی با حال و هوای کاراملی!

رنگ مو سال ۲۰۲۲: موهایی با حال و هوای کاراملی!

رنگ های گرم در سال ۲۰۲۲ مورد توجه هستند. این امر به ویژه برای افرادی با موهای قهوه ای یا پایه های تیره، یک امتیاز محسوب می شود. شما می توانید با کمک رنگ های کاراملی و مسی به موهای تیره خود بعد بیشتری ببخشید و از بازی نور بر روی موهایتان لذت ببرید. همچنین در نظر داشته باشید که اضافه کردن سایه های گرم به موها، نیاز شما به ترمیم رنگ مو ها را کاهش می دهد و دست شما برای تغییر رنگ موهایتان، باز تر می باشد.

رنگ مو ترند ۲۰۲۲: میدنایت برونته

رنگ مو جدید میدنایت برونته
رنگ مو ترند ۲۰۲۲: میدنایت برونته

اگر طرفدار رنگ موهای تیره تر هستید، میدنایت برونته می تواند شما و اطرافیانتان را سورپرایز کند. این رنگ مو در واقع تلفیقی از مشکی و سایه های قهوه ای است. بازی نور بر روی تارهای موهای شما، می تواند سایه های عمیق تری از قهوه ای را نمایان کند و در نتیجه، جادوی موهایتان، همه را به تعجب وا دارد. این رنگ مو در زیر نور به زیبایی می درخشد و می تواند انتخاب ایده الی هم برای روزهای سرد سال و هم یک تعطیلات  آفتابی و دلچسب تابستانی باشد.

رنگ مو سال ۲۰۲۲: امبره بلند!

رنگ مو جدید امبره بلند
رنگ مو سال ۲۰۲۲: امبره بلند!

هایلایت و آمبره تکنیک های پرطرفداری هستند که موهای شما را فوق العاده زیبا و جذاب می کنند. با این حال، زیبایی این دو تکنیک با دردسرهایی همراه است. ترمیم موها، رنگ ریشه ها و یا ترمیم رنگ ساقه ها، ممکن است زمان زیادی را از شما بگیرد. این امر به ویژه در روزهای گرم سال و زمانی که موها در معرض تابش خورشید هستند، بیش از گذشته احساس می شود. تابش نور خورشید و همچنین شستشو مداوم، می تواند رنگ ساقه ها و ریشه ها را از بین ببرد و شما مجبور خواهید بود برای ترمیم دوباره موها، به آرایشگاه بروید.
اگر آمبره و هایلایت را دوست دارید اما از رسیدگی دائمی به موهایتان خسته شده اید، آمبره بلند می تواند به کمکتان بیاید. این تکنیک در واقع همان آمبره کلاسیک است که تمام ساقه مو را به صورت یک دست پوشش نمی دهد. در این روش، ساقه موها سایه روشن جذاب و ظریفی دارند و ظاهری خیال انگیز را به موهایتان می بخشد. در آمبره بلند، بخشی از ساقه موها تیره تر و بخشی روشن تر به نظر می رسد و شکل کلی موهایتان بسیار شیک و طبیعی خواهد بود. این روش، به نگهداری کمتری احتیاج دارد و به راحتی بر روی موهای هایلایت شده و یا موهایی با پایه رنگ طبیعی و رنگ یکدست، به راحتی قابل اجرا است.

رنگ مو جدید: لایه های فانتزی!

رنگ مو جدید لایه های فانتزی
رنگ مو جدید: لایه های فانتزی!

اگرچه رنگ ها می توانند به زیبایی موهای شما کمک کنند، اما شادابی و سلامت موها پارامتر مهمی هستند که به هنگام رسیدگی به موهایتان نباید آن را دست کم نگیرید. رنگ های فانتزی و دکلره می توانند موهای شما را به مرور ضعیف و شکننده کنند. ریزش موها، خشکی آن ها و ضعیف شدن ساقه های مو، می تواند حتی زیبا ترین رنگ ها و پیچیده ترین تکنیک های رنگ مو را تحت الشعاع قرار دهند.
بنابراین در کنار انتخاب رنگ موی ترند و محبوب خود، حتما به روتین های مراقبتی موهایتان نیز بها دهید. از رنگ کردن موهایتان در بازه های زمانی کوتاه خودداری کنید و آبرسانی و ویتامینه کردن موهایتان را فراموش نکنید. استفاده از شامپوها و نرم کننده های مخصوص، که زیر نظر پزشک یا آرایشگر متخصص خود انتخاب کرده اید، میتواند به زیبایی و سلامت هرچه بیشتر موهایتان کمک کند.

منابع:

https://www.refinery29.com/en-us/hair-color-trends-2022

https://www.instyle.com/hair/how-to-layer-hair-products

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :