برند بالنسیاگا Balenciaga از جدید ترین کیف ها و لوازم جانبی خود رونمایی کرد

برند بالنسیاگا Balenciaga از جدید ترین کیف ها و لوازم جانبی خود رونمایی کرد

برند Balenciaga اخیرا از مجموعه ی جدید کیف ها و لوازم جانبی خود رونمایی کرده است. در این مجموعه، کیف هایی با رنگ های بسیار متنوع و جذابی عرضه شده اند. این مجموعه ی جدید از کیف های برند Balenciaga، به خاطر ارائه مدل های مثلثی شکل، توانسته است نظر بسیاری از طراحان و منتقدان دنیای مد را به خود جلب کند. کیف های مثلثی شکل برندBalenciaga، که مدل سیلوئت نام دارند، با رنگ های مشکی، زرد و سفید به دنیای مد بازگشته اند تا طرفداران این برند را خوشحال کنند.کیف هایی که به رنگ های زرد و سفید در این مجموعه عرضه شده اند، از چرم مرغوب و طبیعی ساخته شده اند، دارای زیپ هستند و با قطعات فلز نقره ای رنگ تزئین شده اند.  لوگوی طلایی برند Balenciaga بر روی کیف های مشکی در این مجموعه جدید خودنمایی می کند. این کیف های مشکی رنگ، نیز از جنس چرم مرغوب هستند و دارای بند قابل تنظیم می باشند. شما به راحتی می توانید طول این بند را تغییر دهید و یا آن را جدا کنید. در داخل تمام این کیف ها نیز جیبی وجود دارد که با استفاده از چرم کاناپا طراحی و ساخته شده است.

برند بالنسیاگا Balenciaga  از آخرین کیف ها و لوازم جانبی خود رونمایی کرد
تصویر کیف های جدید برند بالنسیاگا Balenciaga

  برند Balenciaga در این مجموعه ی جدید خود، مدلی از کیف های سیلوئت را عرضه کرده است که بیشتر شبیه به ساک های خرید بسیار بزرگ می باشد.این کیف ها، که برای اولین بار در این مجموعه معرفی شده اند، دارای طراحی و شکل ظاهری فوق العاده جذابی هستند. این کیف ها نیز،مانند سایر اعضای این مجموعه، از چرم مرغوب ساخته شده اند و دسته ی این کیف ها راحتی فوق العاده ای را برای استفاده کنندگان فراهم می آورد.کیف های جدید این مجموعه، دارای دو ردیف زیپ هستند و جیب های متعددی را در قسمت های داخلی خود دارند.

زیورآلات و لوازم جانبی لوکس در گالری شمرون

برند بالنسیاگا Balenciaga از آخرین کیف ها و لوازم جانبی خود رونمایی کرد
تصویر کیف های جدید برند بالنسیاگا Balenciaga

  در این مجموعه، برند Balenciaga همچنین مدل های جذابی از کیف پول های کتابی را عرضه کرده است. این مدل ها که “رز” و “صورتی رزی” نام دارند، از چرم مرغوب گاو ساخته شده اند و دارای فضای مناسبی برای کارت های بانکی، یادداشت های کوچک، پول خرد و سه بخش برای پول های کاغذی می باشند. کیف پول های مدل “رز” از چرم سافیانو ساخته شده اند و دارای یک زبانه کوچک در قسمت بیرونی کیف پول،جهت بستن آن هستند.

برند بالنسیاگا Balenciaga از آخرین کیف ها و لوازم جانبی خود رونمایی کرد
تصویر کیف های جدید مثلثی برند بالنسیاگا Balenciaga

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :