ایده های جذاب برای داشتن زیورآلاتی خاص و زیبا

ایده های جذاب برای داشتن زیورآلاتی خاص و زیبا

بسیاری از ما امروزه به دنبال زیورآلاتی زیبا و مدرن هستیم تا جذاب و تاثیر گذاربه نظر برسیم. بسیاری از ما تمایل داریم تا بر روی زیورآلاتی خاص و شیک مانند گردنبند های چوکر و یا دستبند های پهن و بزرگ، سرمایه گذاری کنیم. حال این طرح های خاص راه خود را به دنیای زیورآلات با رده قیمتی افتصادی باز کرده اند و انتخاب های بسیار بیشتری را در اختیار ما قرار داده اند. سانیل نایاک، متخصص جواهرات و طراح زیورآلات در خصوص برخی از تاثیر گذار ترین زیورآلات موجود در بازار توصیه هایی را ارائه داده است. اگر شما نیز به دنبال خرید زیورآلاتی خاص و زیبا هستید، می توانید این توصیه ها را دنبال کنید:

گردنبند های چوکر

گردنبند های چوکر: گردنبند های چوکر به تازگی به دنیای مد بازگشته اند و بسیاری آن ها را دوست دارند، چرا که می توان یک گردنبند چوکر را در یک مهمانی رسمی و یا حتی در طول یک روز عادی پوشید و از آن لذت برد. شما حتی می توانید یک چوکر جواهر نشان را به عنوان یکی از زیورآلات اصلی در روز عروسی خود و یا به عنوان یک ساقدوش، انتخاب کنید و با پوشیدن آن به زیبایی بدرخشید. سنگ های قیمتی:اخیرازیورآلات بسیار زیبایی با کمک سنگ های قیمتی، کریستال ها و مروارید ها به بازار عرضه شده اند که می توانند جوابگوی سلیقه ی بسیاری از افراد مشکل پسند باشند. انتخاب زیورآلات با چنین جزئیاتی می تواند بر روی ظاهر شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.  

زیورآلاتی با طرح گل

زیورآلاتی با طرح گل:اگر شما به رنگ ها، گل ها و فصل بهار علاقه دارید، این دسته از زیورآلات مناسب شما می باشند. آن ها به تازگی بسیار محبوب شده اند و در فصل بهار بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

دستبند های پهن

دستبند های پهن:پوشیدن یک دستبند پهن، با هر جنسی، می تواند به جذابیت ظاهر شما بسیار کمک کند و از شما فردی شیک بسازد. استفاده از آن ها در مراسم رسمی یک ایده ی بسیار جذاب و موثر است.

گوشواره های بزرگ

خاص تریت زیورآلات در گالری شمرون

گوشواره های بزرگ:گوشواره های بزرگ در طرح های بسیار متفاوتی در بازار وجود دارند و بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این گوشواره ها می توانند به ظاهر شما اصالت ببخشند و شما را از دیگران متمایز کنند. استفاده از آن ها به زمان خاصی وابسته نیست و شما می توانید آن ها را در طول یک مهمانی رسمی و یا در طول یک روز کاملا عادی بپوشید و لذت ببرید.

زیورآلاتی از جنس الماس

زیورآلاتی از جنس الماس:این دسته از زیورآلات می توانند بر روی ظاهر شما بسیار تاثیر گذار باشند. دستبند هایی از جنس طلا و یا الماس می توانند علاوه بر زیبایی خاصی که به دست های شما می بخشند، شما را برای شرکت در یک مهمانی رسمی در طول شب نیز آماده کنند.

انگشتر های بزرگ

انگشتر های بزرگ:انگشتر هایی بزرگ با سنگ های قیمتی نیز درست مانند موارد فوق می توانند یک انتخاب ایده آل برای شرکت در یک مهمانی رسمی باشند. شما در طول روز نیز می توانید با پوشیدن این انگشترها بسیار خاص و جذاب جلوه کنید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :