آیا مروارید ها در سال ۲۰۱۸ نیز در کنار ما هستند؟

آیا مروارید ها در سال 2018 نیز در کنار ما هستند؟

با آغاز سال جدید ۲۰۱۸ دیگر زمان مهمانی ها و دورهمی ها به پایان رسیده استو کم کمباید به زندگی عادی و روزمره ی خود بازگردیم. در این میان، بسیاری از ما لباس های عادی و روزانه ی خود را بار دیگر از کمد ها بیرون آورده و به سراغ زیورآلاتی می رویم که بیشتر متناسب با محیط کار و دانشگاه باشند. در این میان مروارید ها می توانند انتخاب بسیار مناسبی باشند.

آیا مروارید ها در سال 2018 نیز در کنار ما هستند
آیا مروارید ها در سال ۲۰۱۸ نیز در کنار ما هستند

نمونه ترین زیورآلات طرح مروارید در گالری شمرون

مروارید ها از حدود ۴۰۰۰ سال پیش تا به امروز، به عنوان یکی از محبوب ترین زیورآلات در میان مردم شناخته شده اند. با این وجود، در چند دهه ی اخیر از یاد ها فراموش شده و بیشتر مورد توجه افراد خانواده ی سلطنتی، مانند ملکه ی بریتانیا بودند. با این حال در اواخر سال ۲۰۱۷، ورق برگشت و مروارید ها راه خود را به فرش قرمز ها و نمایش های مد بسیاری از برند ها مانند Chanel، Gucci و یا حتی Dior پیدا کردند. بسیاری از طراحان مد معتقد هستند که در سال ۲۰۱۸، زیورآلاتی بزرگ که با مروارید های بسیار زیبا تزیین شده اند، بسیار محبوب خواهند بود. خبر خوب دیگر این است که برخی از بهترین برند ها در زمینه ی طراحی زیورآلات، مجموعه های جدیدی را برای سال ۲۰۱۸ به بازار معرفی کرده اند که در بسیاری از آن ها مروارید ها نقش اصلی را ایفا می کنند.

image002

یکی از طراحان معروف زیورآلات، کارن والکر، به تازگی مجموعه ی جدیدی از زیورآلات گرانقیمت خود را تحت عنوان “دختری با یک مروارید” معرفی کرده است. این مجموعه ی زیبا، شامل گوشواره ها و حلقه هایی است که با استفاده از مروارید های صورتی رنگ طراحی شده اند. او در خصوص افزایش روز افزون محبوبیت مروارید ها و هدف اصلی خود در استفاده از آن ها در مجموعه ی جدیدش می گوید:” در گذشته، نسل جوان ما هیچ گاه به مروارید ها به چشم زیورآلاتی مدرن نگاه نمیکرد.بنابراین من به عنوان یک طراح، این را وظیفه ی خودم دانستم که از این گوی های زیبا و جذاب به گونه ای در طراحی های خود استفاده کنم، که برای  نسل جدید  آن ها مدرن، زیبا و جذاب  جلوه کنند”. مروارید ها، با هر شکل و رنگی، جز آن دسته از زیورآلاتی هستند که هیچ گاه قدیمی نمی شوند.در این میان به نظر می رسد که دنیای مد، سال ۲۰۱۸ را با مروارید های غیر کروی و با شکل های هندسی نا متقارن شروع کرده است. این پیش بینی وجود دارد که در سال جدید،این مروارید ها به سبب شکل عجیب و جذاب خود بسیار مورد توجه قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :