آموزش نکات بسیار مهمی که قبل از استفاده از رنگ موهای L’Oréal باید به آن ها توجه کنید!

آموزش نکات بسیار مهمی که قبل از استفاده از رنگ موهای L’Oréal باید به آن ها توجه کنید!

آیا به تازگی تصمیم گرفته اید که موهای خود را رنگ کنید؟ رنگ موهای شما می توانند نقش بسیار مهمی را در زیبایی ظاهر شما بازی کنند. انتخاب رنگ موهای مناسب بسیار مهم است چرا که می تواند به خوبی نشان دهنده ی شخصیت، سلیقه و روحیات شما باشد. با توجه به ظاهری که مد نظر دارید، انتخاب رنگ مو می تواند کار بسیار دشواری باشد. شما می توانید موهای خود را به دست آرایشگرتان بسپارید و یا می توانید از رنگ موهای متنوعی که در بازار وجود دارند استفاده کرده و در خانه، خود موهایتان را رنگ کنید. شاید پیچیده ترین مرحله از رنگ کردن موها، انتخاب رنگ مویی مناسب از برندی شناخته شده و معتبر باشد. بازار رنگ موها بسیار متنوع است و با توجه به این امر، انتخاب رنگ مویی که در کنار کیفیت و زیبایی بتواند سلامتی موهای شما را نیز تامین کند امری دشوار ولی در عین حال مهم  می باشد. در میان رنگ های بسیار زیادی که در بازار وجود دارند، رنگ موهای L’Oréal یکی از معروف ترین و موفق ترین برند های موجود است. این برند با ارائه رنگ موهای مختلف و تکنیک های پیشرفته ای که در ساخت محصولات خود به کار برده است، توانسته است نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند و همچنین فرایند رنگ کردن موها را به امری راحت و بدون دردسر برای طرفدارانش تبدیل کند. دنیای رنگ موهای برند L’Oréal بسیار متنوع است و برای انتخاب رنگ مویی مناسب شما احتیاج دارید که اطلاعات کاملی از تکنیک های مختلف رنگ کردن مو و همچنین جنس موهای خود داشته باشید. با در نظر گرفتن این امر، در این مقاله ما در ابتدا به معرفی مختصر تکنیک های مختلف رنگ مو خواهیم پرداخت و در ادامه بسته های جدید رنگ موی برند L’Oréal را که می تواند به شما در رنگ کردن موهایتان در خانه کمک کند را معرفی خواهیم کرد. تکنیک های محبوب رنگ کردن موها تکنیک های بسیار زیادی برای رنگ کردن موها و زیبایی هر چه بیشتر آن ها وجود دارد. ما در اینجا چند مورد از محبوب ترین و معروف ترین تکنیک هایی که می توانند به موهای شما زیبایی، درخشانی و جذابیت ببخشند را معرفی خواهیم کرد.

10-layered-bronde-balayage-long-hair

تکنیک رنگ مو بالیاژ اولین بار این متد توسط یک آرایشگر فرانسوی به دنیا معرفی شد. بالیاژ درواقع نوعی هایلایت است که از سال های ۱۹۷۰ میلادی به دنیای مد معرفی شده است اما در چند سال اخیر توانسته است طرفداران بسیار زیادی را برای خود بدست آورد. اگر این تکنیک به درستی بر روی موهای شما اجرا شود، زیبایی آن مسحور کننده خواهد بود. هایلایت ها باید بر روی بخش هایی از مو اجرا شوند که بیشترین حرکت را دارند. این بخش ها می توانند شامل اطراف صورت شما و یا در بخش هایی پایینی موهایتان باشند. هرچه موهای شما بلند تر شود، بالیاژ طبیعی تر به نظر می رسد. به طور کلی تکنیک بالیاژ برای افرادی که موهای قهوه ای دارند و می خواهند کمی رنگ و روشنی را به ظاهر خود بیافزایند، می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

hairstyles for shoulder length hair pinterest Elegant Ombré hair blonde Hair Pinterest

خرید جدیدترین زیورآلات از گالری شمرون

تکنیک آمبره  تکنیک آمبره یک تضاد رنگی بسیار زیبایی را میان بخش های ریشه ی مو و نوک مو ایجاد می کند. استفاده از تکنیک آمبره این روز ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. فراموش نکنید که لزومی ندارد تنها رنگ های بلوند را برای بخش های پایینی موهای خود انتخاب کنید، شما می توانید رنگ های دیگر و حتی رنگ های فانتزی مانند بنفش و یا صورتی را برای این بخش از موهای خود انتخاب کنید و به ظاهر خود جذابیت ببخشید.

Sombré

تکنیک سامبره این تکنیک کمی ملایم تر از آمبره است. در این تکنیک رنگ بخش های پایین تر مو، یعنی نوک موها، تنها دو یا سه درجه روشن تر از بخش های ریشه ی مو است. نتیجه ی این تکنیک بسیار جذاب است و بازی نور بر روی موهای شما  می تواند بسیار خیره کننده باشد.

lowlights-hair-

جدیدترین انگشترهای زنانه در گالری شمرون

تکنیک لولایت در این تکنیک رنگ موهایی که حداقل دو یا سه درجه از رنگ موی طبیعی شما تیره تر هستند، مورد استفاده قرار می گیرند تا بخش هایی از موهای شما را پوشش دهند. این کار به موهای شما بُعد می بخشد و بسیار مناسب برای افرادی است که دارای موهای قهوه ای هستند. رنگ موهای L’Oréal، انتخابی مناسب برای رنگ کردن موهایتان در خانه اگر شما نیز طرفدار تکنیک های پیشرفته و حرفه ای فوق هستید برند L’Oréal خبر خوبی برایتان دارد. شما می توانید با بسته های جدید رنگ موی این برند، در خانه و به راحتی تکنیک های فوق را بر روی موهای خود اجرا کنید و از نتیجه ی کار لذت ببرید.

feria colors 105762 L Oreal Paris Feria Hair Colors

معرفی رنگ موهای معمولی و جدید L’Oréal: سری محصولات  L’Oréal Paris Féria و یا  L’Oréal Paris Superior Preference جهت ایجاد رنگ هایی حرفه ای و زیبا بر روی موهای شما طراحی شده اند. این سری از محصولات هیچ کدام از تکنیک های پیشرفته ی فوق را رعایت نمی کنند و یک رنگ یکپارچه اما زیبا را برای موهای شما به ارمغان می آورند. رنگ های فانتزی، اسپرت و یا بسیار قوی مانند بلوند رزی و همچنین رنگ های طبیعی مانند تمام طیف های رنگ قهوه ای را می توانید در این سری از محصولات برند L’Oréal پیدا کنید. این سری از محصولات این برند از نظر رنگ ها، بسیار متنوع هستند و می توانند به راحتی جواب گوی تمام سلیقه ها باشند.

l oreal paris hair color 95409 L Oreal Paris Excellence Creme Permanent Hair Color Dark Golden

معرفی رنگ موهایی برای ایجاد سایه خاکستری: رنگ موهای سری  L’Oréal Paris Excellence Creme به منظور ایجاد پوشش خاکستری بر روی موهای شما طراحی و ساخته شده اند. این سری از رنگ موهای برند L’Oréal دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند و می توانند به خوبی از موهای شما محافظت کنند. پوشش رنگ خاکستری این محصول در کنار رنگ های بسیار جذاب آن می تواند زیبایی را به موهای شما ببخشد.

hair-color-ideas-for-light-hair-lovely-l-oreal-paris-colorista-semi-permanent-for-light-blonde-or-bleached-of-hair-color-ideas-for-light-hair-768x768

رنگ موهایی برای ایجاد سایه های رنگین کمانی: محصولاتی مانند  L’Oréal Paris Colorista Semi-Permanent Hair Color و یا  L’Oréal Paris Colorista 1-Day Spray می توانند به شما در ایجاد رنگ موهایی با سایه های رنگین کمانی کمک کنند. محصول اول با ۴ الی ۸ بار شستشو توسط شامپوهای معمولی از بین خواهد رفت در حالی که محصول دوم تنها با یک بار شستشو محو خواهد شد. این محصولات طیف گسترده ای از رنگ ها را شامل می شوند.

بروزترین ترند های پابند زنانه در گالری شمرون

L’Oréal Paris Colorista Ombré Bleach

معرفی رنگ موهای آمبره: محصول  L’Oréal Paris ColoristaOmbré Bleach به منظور ایجاد تکنیک آمبره بر روی موهای شما در خانه، طراحی و ساخته شده است. این محصول می تواند زیبایی را در کنار سلامتی برای موهای شما به ارمغان بیاورد.

L’Oréal Paris Touch-On Highlights

معرفی رنگ موهایی برای ایجاد هایلایت: محصول L’Oréal Paris Touch-On Highlights به منظور ایجاد هایلایت هایی زیبا از رنگ بلوند بر روی موهای شما ساخته شده است. این محصول نیز می تواند به خوبی از سلامت موهای شما مراقبت کند. در نهایت نیز فراموش کنید که پس از رنگ کردن موهای خود، از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده و ماسک های مخصوص مو جهت رسیدگی به موهایتان استفاده کنید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :