آبی، رنگ منتخب برای آرایش سایه چشم در بهار و تابستان ۲۰۱۸

آبی، رنگ منتخب برای آرایش سایه چشم در بهار و تابستان 2018

در سال گذشته شاهد بازگشت رنگ آبی در آرایش بسیاری از بازیگران و ستارگان سینما بودیم و به نظر می رسد که این رنگ در سال ۲۰۱۸ نقش پررنگ تری را در حوزه آرایشی ایفا خواهد کرد.

آبی، رنگ منتخب برای سایه چشم در بهار و تابستان 2018
آبی، رنگ منتخب برای سایه چشم در بهار و تابستان ۲۰۱۸

از آنجایی که تا به امروز، از این رنگ بیشتردر فیلم های علمی-تخیلی و موزیک ویدیو های عجیب بسیاری از خوانندگان هالیوودی و برای ایجاد آرایش های عجیب و فانتزی استفاده شده است، بسیاری با تعلل بیشتری آبی را به عنوان رنگی مناسب برای آرایش روزانه انتخاب می کنند. خوشبختانه طراحان مد با استفاده ی مناسب از این رنگ در بسیاری از نمایش های مد بهار و تابستان ۲۰۱۸، راه های بسیاری زیادی را برای ورود این رنگ به دنیای آرایش روزانه ی ما باز کردند. با بررسی دقیق تر این نمایش های مد متوجه می شویم که در آرایش های بهاره و تابستانه، رنگ آبی در کنار سایه های مختلفی از رنگ های دیگر کمتر استفاده می شود و در واقع بسیاری از آرایشگران معتقد هستند این رنگ به تنهایی می تواند زیبایی و تاثیر کافی را داشته باشد.

آبی، رنگ منتخب برای آرایش سایه چشم در بهار و تابستان 2018

زیورآلات با نگین آبی در گالری شمرون

تا چه حد می توانیم از رنگ آبی در آرایش روزانه ی خود استفاده کنیم؟ با بررسی نمایش های مد بهار و تابستان ۲۰۱۸ متوجه خواهیم شد که آرایشگران مطرح دنیا مانند مک گارت و تام پچوکس در نمایش مد برند Chanel، از پالت رنگ آبی با سایه های مختلفی از این رنگ و رنگ های مرتبط استفاده کرده اند که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

آبی، رنگ منتخب برای آرایش سایه چشم در بهار و تابستان 2018

در بهار امسال، رنگ آبی تیره به نظر می رسد یکی از رنگ های بسیار پرطرفدار و در عین حال مناسب برای آرایش چشم باشد. خبر خوب دیگری که در خصوص استفاده از این رنگ در آرایش چشم وجود دارد، این است که شما برای استفاده از آن نیاز به مهارت های آرایشی خاصی ندارید. شما می توانید به سادگی بدون استفاده از سایر رنگ ها و فوندانسیون های آرایشی، از رنگ آبی برای آرایش چشم های خود استفاده کنید. همچنین بهتر است برای استفاده از این رنگ در آرایش های خود دقت زیادی به خرج ندهید. با بررسی بیشتر نمایش های مد به خوبی متوجه می شویم که در بهار امسال،آرایش ها از قاعده و اصول خاصی تبعیت نمی کنند. همچنین در بهار امسال استفاده از ریمل و خط چشم آبی رنگ نیز بسیار محبوب خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :