کلکسیون زیورآلات دریایی Driftland: در حرکت موج های اقیانوس غرق شوید!

کلکسیون زیورآلات دریایی Driftland: در حرکت موج های اقیانوس غرق شوید!

برند Driftland به تازگی از مجموعه ی جدیدی از گردنبند ها، آویز ها، گوشواره ها و حلقه های بسیار زیبای خود رونمایی کرده است. طراحان این برند، لادا تازتِدینوو و اکاترینا کوتوا، این مجموعه را با الهام از حرکت امواج اقیانوس ها طراحی کرده اند. تمامی  آثار این مجموعه دست ساز هستند. در ساخت زیورآلات این مجموعه، از شیشه هایی شفاف و آبی رنگ استفاده شده است که تحت فرایندی به نام آنیلینگ ساخته می شوند. در این فرآیند شیشه ها ذوب می شوند، شکل می گیرند و سپس در یک کوره، به صورت کنترل شده و به تدریج خنک می شوند.

wave-glass-jewelry-driftland-3
wave-glass-jewelry-driftland-9

مجسمه ها و زیورآلاتی که به کمک این روش ساخته می شوند و یا به کمک این کریستال ها تزئین می شوند، به سبب حرکت جذاب نور در داخل آن ها،این طور به نظر می رسند که حرکت امواج آبی رنگ اقیانوس ها را برای همیشه در خود نگه داری می کنند.

کلکسیون زیورآلات دریایی Driftland: در حرکت موج های اقیانوس غرق شوید!

زیورآلات طرح مروارید در گالری شمرون

طراحان این مجموعه هدف خود از طراحی چنین زیورآلاتی را نزدیک تر کردن انسان عصر امروز به طبیعت دانسته اند. آن ها معتقد هستند که پوشیدن این زیورآلات، هر کسی را به سرعت به یاد اقیانوس ها و زندگی اسرار آمیز میلیون ها موجود زیبا و جذاب در آن خواهد انداخت. برقراری چنین ارتباطی با طبیعت و به ویژه دریاها و اقیانوس ها از اهداف اصلی طراحان این مجموعه بوده است.

 
wave-glass-jewelry-driftland-2

wave-glass-jewelry-driftland-16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :