جدیدترین کلکسیون برند تیفانی (Tiffany & Co): زیورآلاتی مدرن برای سال ۲۰۲۱

کلکسیون جدید برند تیفانی به نام رنگ های طبیعت

یکی از برند های شناخته شده در صنعت مد که در زمینه ارائه کلکسیون های بسیار لوکس و طرح های خاصی از زیورآلات فعالیت می کند، برند تیفانی است. نام برند تیفانی با افراد ثروتمند جهان، بازیگران بزرگی مانند آدری هپبورن و گردهمایی های بزرگ و جنجالی در دنیا، مانند جشن های جوایز اسکار و نوبل، گره خورده است. این برند با ترکیب سنگ های قیمتی، کریستال های رنگی و فلزات با ارزشی مانند نقره استرلینگ، طلا و استیل، طرح های بدیع و خلاقانه ای از زیورآلات را به وجود می آورد که در دنیا زبانزد هستند. نقطه قوت محصولات برند تیفانی، زیورآلات نقره، انگشترهای سولیتر و زنجیرهای بسیار معروف نقره ای هستند که دل های بسیاری از طرفداران این برند در سراسر دنیا را به تسخیر خود درآورده اند.

جدیدترین کلکسیون برند تیفانی
یکی از برندهای شناخته شده در صنعت مد، برند تیفانی است.

جدید ترین کلکسیون طراحی شده توسط این برند، نگاهی مدرن به مفاهیم کهنه ای است که در ساخت زیورآلات مورد استفاده قرار می گیرند. کلکسیون “رنگ های طبیعت”، همانگونه که از نامش پیداست، مجموعه ای نفیس از انواع زیورآلات نقره، مانند گردنبند و یا دستبند نقره، طلا و همچنین سنگ های درخشان رنگی است. ما در این مقاله، قصد داریم تا این کلکسیون جدید برند تیفانی (Tiffany & Co) را به شما معرفی کنیم.

 کلکسیونی که طبیعت را در دل خود دارد: کلکسیون رنگ های طبیعت”

برند تیفانی (Tiffany & Co) از کلکسیون جدیدی از زیورآلات گرانقیمت و لوکس خود رونمایی کرده است که با الهام از رنگ های طبیعت و همچنین با تکیه بر تکنیک های مخصوص این برند در تولید زیورآلاتی همچون گردنبند نقره، دستبند نقره و نمونه های طلای آن ها، ساخته شده است. این کلکسیون شامل طرح های بسیار کلاسیک و زیبای ژان اشلامبرگر است.  گردنبند ها، دستبند ها، گوشواره ها و سنجاق های سینه اعضای اصلی کلکسیون رنگ های طبیعت هستند.

کلکسیون رنگ های طبیعت تیفانی
رونمایی برند تیفانی از جدیدترین کلکسیون خود با الهام از رنگ های طبیعت

مهم ترین ویژگی بارز کلکسیون جدید تیفانی، تنوع رنگ هایی است که در ساخت زیورالات آن مورد استفاده قرار گرفته شده است. این کلکسیون به خوبی یادآور طرح های فرانسوی خارق العاده ای است که در قرن ۲۰ برند تیفانی ارائه داده و به واسطه آن در زمینه طراحی زیورآلات با الهام از طبیعت شهرت پیدا کرده است.  کلکسیون رنگ های طبیعت شامل ۱۳۰ قطعه با چهار تم زمین، دریا، خاک و آسمان است و قیمت اعضای آن در بازه ای بین ۵۰ هزار تا ۵ میلیون دلار متغیر می باشد.

طرح های جدید ژان اشلامبرگر نمونه های مدرنی از طرح های قدیمی برند تیفانی است و در آن ها رد پای الهام از المان های طبیعی مانند خشکی، زمین، آسمان و دریا در یک پیچ و تاب هوشمندانه که مختص طرح های برند تیفانی است، به خوبی به چشم می خورد. ایده های مولدی که از طبیعت سرچشمه گرفته اند در کنار تکنیک هایی مانند جایگزینی سنگ ها در طرح های پنج گانه، آمیزشی از هنر، نبوغ و جسارت تیفانی را در چهارچوب زیورآلاتی مدرن خلق کرده است که مورد توجه گوهر شناسان ارشد در سازمان تجارت جهانی نیز واقع شده است. به عنوان مثال، ویکتوریا رینولدز، یکی از گوهرشناسان ارشد و نایب رئیس تجارت جهانی در زمینه جواهرات گرانقیمت در خصوص جدیدترین کلکسیون برند تیفانی گفته است:” طبیعت عمیقا در میراث تیفانی ریشه دوانده و همیشه منبع الهامات است”.  

 طبیعت عمیقا در میراث تیفانی ریشه دوانده و این برند لوکس همیشه منبع الهامات است
طبیعت، عمیقا در میراث تیفانی ریشه دوانده و این برند لوکس همیشه منبع الهامات است

یکی از نقاط قوت جدیدترین کلکسیون برند تیفانی، استفاده از سنگ های قیمتی طبیعی با رنگ های پاستلی، مانند صورتی، بنفش و آبی است. این رنگ ها در دنیای مد بسیار محبوب هستند و حال استفاده از آن ها در زیورآلات لوکس می تواند نقطه شروعی برای بازنگری در استفاده از رنگ های کلاسیک سنگ های قیمتی باشد

نیم ست طرح تیفانی در گالری شمرون
نیم ست طرح تیفانی از گالری شمرون

کتاب آبی تیفانی

از سال ۱۸۴۵، برند Tiffany & Co اقدام به جمع آوری کلکسیونی تحت عنوان کتاب آبی کرد. این کلکسیون شامل تمامی زیورآلات لوکس طراحی شده توسط برند تیفانی، سنگ های قیمتی خاص و همچنین آثار هنرمندانه طراحان این برند است که هر ساله به روز می شود. الهام از طبیعت یکی از شاخصه های مهم بسیاری از اعضای کلکسیون آبی تیفانی است. آنچه کلکسیون رنگ های طبیعت را منحصر به فرد می کند، تنوع رنگ ها و همچنین طراحی زیورآلاتی است که تیفانی در نظر گرفته است. منتقدان، جدیدترین کلکسیون برند تیفانی را که امسال به مجموعه کتاب آبی اضافه شده است، ضیافتی از رنگ ها می دانند و معتقد هستند این تنوع در جواهرات ساخت تیفانی بی سابقه است.

کلکسیون کتاب آبی تیفانی
از سال ۱۸۴۵، برند Tiffany & Co اقدام به جمع آوری کلکسیونی تحت عنوان کتاب آبی کرد.

چرا طبیعت انتخاب اول تیفانی است؟

مهم ترین دلیل انتخاب طبیعت به عنوان منبع الهام در بسیاری از کلکسیون های فاخر برند تیفانی، عدم محدودیت چنین زیورآلاتی به زمانی خاص است. طبیعت از ابتدا منبع الهام انسان ها برای ساخت زیورآلات بوده است و بدیهی است برند تیفانی نیز برای ساخت زیورآلات بسیار گران قیمت خود و تکمیل کلکسیون کتاب آبی از چنین فرمول واحدی استفاده کند.  در کلکسیون رنگ های طبیعت، برند تیفانی بار دیگر به طبیعت بازگشته است تا از تمامی رنگ هایی که انسان معاصر در پیرامون خود می بیند، الهام بگیرد و کلکسیونی مدرن را طراحی کند. استفاده از فلزهای درخشان، مانند نقره و طلا، در کنار سنگ های قیمتی رنگی و الماس ها ابزار کار برندی تیفانی برای به تصویر کشیدن دنیای پیرامون ما در زیورآلاتی هستند که هیچ گاه محبوبیت خود را از دست نخواهند داد.

الهام گرفتن برند تیفانی از طبیعت در کلکسیون سال جدیدش

گوشواره هایی جذاب یا دستبند نقره: با کلکسیون رنگ های طبیعت بیشتر آشنا شویم!

زیورآلات طراحی شده در کلکسیون رنگ های طبیعت با الهام از گل ها، پروانه ها، ستاره های دریایی و لاک پشت های ساحلی ساخته شده اند. تمامی این قطعات از جنس طلا و یا نقره هستند و با سنگ های قیمتی، مانند الماس ها، تزئین شده اند. سنجاق سینه دو ماهی در این کلکسیون، که در آن از زمردهای قرمز و سبز در کنار الماس های مربعی و گرد استفاده شده است، یکی از معروف ترین اعضای این کلکسیون جدید است.

 کلکسیون جدید برند تیفانی: سنجاق دو ماهی
کلکسیون جدید برند تیفانی: سنجاق دو ماهی

یکی دیگر از اعضای این کلکسیون که چشم ها را به خود خیره کرده است، گردنبندی است که با طراحی کلاسیک از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است. این گردنبند رشته های بزرگ و کوچکی دارد که به حلقه اصلی آن متصل می شوند و یادآور پرتوهای گرم خورشید می باشد. در نوک هر رشته الماس مربعی شکل ۵ قیراطی قرار دارد تا تلالو پرتوهای گرم و زندگی بخش خورشید را به خوبی نمایان کند.

 گردنبندی با الهام از خورشید
گردنبندی با الهام از خورشید در جدیدترین کلکسیون برند تیفانی

گردنبند آبنباتی کلکسیون رنگ های طبیعت نیز یکی دیگر از اعضای این کلکسیون است که توجه خبرنگاران را به خود جلب کرده است. گردنبند آبنباتی از یاقوت ها و آمیتیس های رنگارنگی برزیلی ساخته شده است و فلزی اصلی به کار برده شده در گردنبند از جنس نقره می باشد. طراحان این برند تک تک سنگ های گردنبند آبنباتی را به منظور درخشندگی بیشتر آنها، دستچین کرده اند و ساخت این گردنبند چیزی در حدود یک سال و نیم به طول انجامیده است. این گردنبند رنگارنگ با هر استایلی و در کنار هر لباسی و برای هر مناسبتی، حتی برای صرف صبحانه ای دلنشین در یک روز دل انگیز بهاری، انتخاب مناسبی است.

گردنبند آبنباتی از کلکسیون جدید تیفانی
گردنبند آبنباتی از کلکسیون جدید تیفانی

برند تیفانی (Tiffany & Co) نامی آشنا در صنعت ساخت زیورآلات لوکس نقره و طلا است و حال با معرفی کلکسیون رنگ های طبیعت، بدون شک به منبع الهام بسیاری از برندهای دیگر در طراحی و استفاده از رنگ ها تبدیل شده است. اگر به فکر خرید انگشتر نقره، گوشواره نقره و یا گردنبند نقره لوکس و ماندگار در سال جدید هستید، فراموش نکنید که الهام از طبیعت یکی از ترندهای داغ در سال ۲۰۲۱ خواهد بود و برندهای بسیار زیادی هستند که بر روی این موضوع مانور خواهند داد.

منبع:   https://www.wallpaper.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :