معرفی کلکسیون زیورآلات جدید کارتیه ۲۰۲۱ Cartier : دیالوگی میان سنگ ها

معرفی کلکسیون جدید برند کارتیه: دیالوگی میان سنگ ها

اگر به دنیای زیورآلات و جواهرات لوکس و گرانقیمت علاقه مند باشید، بدون شک با نام برند کارتیه آشنا هستید. این برند به واسطه طراحی و ساخت گران قیمت ترین، خاص ترین و لوکس ترین زیورآلات در جهان شهرت دارد. آنچه که طراحان برند کارتیه طراحی می کنند، از دنیای معمول زیورآلات فاصله بسیار زیادی دارد. محصولات این برند و کلکسیون های ارائه شده توسط طراحان کارتیه، بیشتر به آثار هنری خاص و منحصر به فردی شباهت دارند که المان هایی از زندگی معاصر ما ساکنان کره زمین را در دل خود، محبوس کرده اند. استفاده از سنگ های قیمتی بسیار نایاب و منحصر به فرد، استفاده از تکنیک های مخصوص برای شکل دهی به فلزات و ساخت زیورآلات و همچنین توجه به کوچک ترین جزئیات، از جمله نقاط قوتی است که کلکسیون کارتیه را بیش از پیش محبوب کرده است.

زیورآلات برند کارتیه، یکی از گران قیمت ترین، خاص ترین و لوکس ترین زیورآلات در جهان
زیورآلات برند کارتیه، یکی از گران قیمت ترین، خاص ترین و لوکس ترین زیورآلات در جهان

در پس هر کلکسیون و هر قطعه طراحی شده توسط این برند، داستانی نهفته است. هر قطعه طراحی شده توسط هنرمندان کارتیه، داستانی را بازگو می کنند که با کنار هم قرار گرفتن سنگ ها در کنار یکدیگر تا ابد، ثبت می شود. در سال ۲۰۲۱، برند کارتیه بیشترین تمرکز خود را معطوف معرفی اعضای جدید دو کلکسیون بزرگ و مهم، یعنی “Magnitude” و “Supernatural” کرده است. ما در این مقاله قصد داریم تا این کلکسیون های فوق لوکس را با نگاهی دقیق تر، بررسی کنیم. اگر شما نیز به دنیای رنگارنگ سنگ های قیمتی علاقه مندید و یا از طرفداران برند کارتیه هستید که در فکر خرید دستبندی خاص و یا خرید گردنبند خیره کننده می باشید، خواندن ادامه این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

خرید گردنبند کلکسیون Magnitude برند کارتیه: حرکت به سوی مبدا جهان

شاهکار جدید برند کارتیه، کلکسیونی از سنگ های قیمتی و تزئینی است که تحت نام مگنیتود (Magnitude) گرد هم آمده اند. اگرچه استفاده از سنگ های قیمتی رنگارنگ در دنیای زیورآلات امری رایج است، اما  برند کارتیه در این کلکسیون نشان داده است ترکیب کردن سنگ های قیمتی، هنری است که تنها این برند در آن استاد است. طراحان از ترکیب های کمتر معمول سنگ های رنگی استفاده کرده اند و نتیجه آن، غنای بصری اعضای کلکسیون مگنیتیود شده است. برند کارتیه اولین بار از کلکسیون Magnitude در سال ۲۰۱۹ رونمایی کرد و امسال نیز نیم ست های جدیدی به این کلکسیون اضافه شده اند. از جمله اعضای جدید می توان به نیم ست گردنبند و گوشواره های الماس نشانی اشاره کرد که قابلیت تبدیل دارند. در ساخت این نیم ست از الماس های سفید و پاک استفاده شده است و بدنه اصلی گوشواره ها و گردنبند به شکل برگ های بسیار ظریف طراحی شده اند. گردنبند این کار قابلیت تبدیل دارد.

کلکسیون مگنیتیود از برند کارتیه
کلکسیون مگنیتیود از برند کارتیه

نیم ست ترکیبی یاقوت و الماس یکی از دیگر از اعضای جدید کلکسیون Magnitude است که در سال ۲۰۲۱ به این مجموعه اضافه شده است. گردنبند کوتاه این نیم ست از جنس طلای سفید است. بدنه اصلی گردنبند با الماس های درخشان تزئین شده اند و در بخش میانی گردنبند یک یاقوت زرد رنگ بسیار شفاف و درخشان خود نمایی می کند. در طراحی گوشواره های این نیم ست نیز از یاقوت زرد و الماس های پاک استفاده شده است.

نیم ست کلکسیون مگنیتیود از برند کارتیه Cartier
نیم ست کلکسیون مگنیتیود از برند Cartier

طراحان برند Cartier ظرافت و تکنیک های خود را در ست الماس و یاقوت سرخ به رخ کشیده اند. این ست کامل از گردنبند، انگشتر، دستبند و گوشواره یاقوت تشکیل شده است. در طراحی گردنبند زنانه پهن این ست کامل، از رشته های باریکی از الماس و یاقوت سرخ استفاده شده است. ظرافت طراحی گوشواره های این ست جدید کارتیه، توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. سنگ های استفاده شده در ساخت این ست از برند کارتیه از الماس، اونیکس، یاقوت سرخ هستند که بر پایه طلای سفید کار شده اند.

زیورآلات زنانه گالری شمرون:

خرید گردنبند کلکسیون Supernatural برند Cartier: آشتی رنگ ها

استفاده از المان های طبیعی، مانند گل ها، برگ ها، حیات دریا و شمایل حیوانات در صنعت ساخت زیورالات امر چندان عجیبی نیست. ارائه زیورآلات با الهام از المان های طبیعی از قرن ۱۹ میلادی رواج داشته است و حتی امروزه، در سال ۲۰۲۱، در بسیاری از نمایش های مد و کلکسیون های ارائه شده نیز رد پای این ترند محبوب را می بینیم. برند پر آوازه کارتیه نیز در سال ۲۰۲۰ از این ترند جدید استقبال کرد و کلکسیون جدیدی از زیورآلات خود، تحت عنوان Supernatural را معرفی کرد. مانند سایر کلکسیون های طراحی شده توسط این برند، رنگ ها مهمترین بازیگر در زیورآلات خیره کننده ای هستند که کارتیر در این کلکسیون ارائه داده است. در این کلکسیون علاوه بر الماس، یاقوت و زمرد، برند کارتیه تلاش کرده است تا سنگ های قیمتی و به مراتب کمتر شناخته شده تری را نیز به مجموعه خود اضافه کند.

کلکسیون Supernatural برند کارتیه
کلکسیون Supernatural برند کارتیه

گردنبند ها مهم ترین بازیگران کلکسیون جدید Cartier هستند. نقطه کانونی این کلکسیون، گردنبند Tillandsia با ترکیب بسیار جذابی از سنگ های قیمتی با رنگ های پاستلی می باشد. در مرکز این گردنبند از دو سنگ گوشنیت سبز بیضی شکل به ارزش کلی ۱۶۳.۹۷ قیراط استفاده شده است. در بدنه این گردنبند جذاب همچنین از یک الماس زرد رنگ ۰.۵۵ قیراطی گلابی شکل و یک الماس نارنجی رنگ گلابی شکل با ارزش ۰.۵۳ قیراط استفاده شده است. بدنه این گردنبند نیز با استفاده از الماس های تراش برلیان سفید فرش شده است.

کلکسیون supernatural از برند کارتیه
کلکسیون supernatural از برند Cartier

گردنبند پلاتینیوم Hemis یکی دیگر از اعضای جذاب کلکسیون Supernatural از برند کارتیه است. در مرکزی ترین بخش این گردنبند یک سنگ کونزیت صورتی با تراش کوسنی قرار دارد. ارزش این سنگ ۷۱.۰۸ قیراط است. نگین این گردنبند با سنگ های اوپال، الماس های سفید و صورتی با تراش برلیان احاطه شده است. ترکیب رنگ بندی این اثر، که یادآور سنگ های زیبا در کف اقیانوس می باشد، مهم ترین پارامتری است که توجه منتقدان و متخصصان دنیای مد را به خود جلب کرده است.

گردنبند پلاتینیوم Hemis یکی دیگر از اعضای جذاب کلکسیون Supernatural از برند کارتیه است.
گردنبند پلاتینیوم Hemis یکی دیگر از اعضای جذاب کلکسیون Supernatural از برند کارتیه است.

در کلکسیون Supernatural از برندCartier، گوشواره ها، انگشتر ها و قطعات دیگری نیز به چشم می خورند. به عنوان مثال، گردنبند Sinope این برند که از جنس طلای سفید است، به واسطه طراحی جذاب و رنگ بندی گیرای خود در فرصتی کم، شهرت بالایی را کسب کرده است. این انگشتر در بخش تاج خود از سه لایه الماس سفید با تراش برلیان تشکیل شده است. لایه های الماس نشان به صورت دایره های هم مرکزی هستند که با حرکت به سمت فوقانی تاج، شعاع آن ها کوچک تر می شود. در بخش تاج یک یاقوت کبود به ارزش ۵.۰۳ قیراط، که بسیار خاص و کمیاب است، قرار دارد.

گردنبندهای کلکسیون برند کارتیه

در کلکسیون Supernatural، جواهرات ارائه شده با یکدیگر ارتباط بصری دارند. بدین شکل، در صورت تمایل، افراد می توانند زیورآلات این کلکسیون را به صورت ست و یا نیم ست هایی از انگشتر و گردنبند یا گردنبند و گوشواره های جذاب خریداری کنند. تقریبا تمامی گردنبند های ارائه شده در این کلکسیون به همراه گوشواره و انگشتر هایی با طراحی های مرتبط ارائه شده اند. ساعت های جواهر نشان و سنجاق سینه های خاص از جمله سایر اعضای این کلکسیون جنجالی و بسیار موفق برند کارتیه هستند.

برند Cartier به واسطه نبوغ خود در طراحی، استفاده از سنگ های بسیار خاص و کمیاب و همچنین ارائه طرح های بلندپروازانه در دنیا شناخته شده است. طراحان این برند برای تکمیل طرح های خود به کلکسیون های سنگ های قیمتی مجموعه داران خصوصی، دور افتاده ترین معادن دنیا و حتی مجموعه های زیورآلات سلطنتی دنیا سر می زنند. بدیهی است که چنین تلاش و دقتی نتیجه می دهد و امروز شاهد زیباترین و خاص ترین کلکسیون های جواهرات از این برند هستیم.

منبع: https://www.prestigeonline.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :