کلکسیون جدید دستبند پاندورا، فرصتی هیجان انگیز برای خرید دستبند Pandora

دستبند پاندورا

پاندورا یکی از برند های لوکس در زمینه ی تولید زیورآلات گران قیمت است که سبک و استایل متفاوتی را ارائه می دهد. مطالعات و بررسی های اخیر نشان می دهد که برند پاندورا دومین برند محبوب در میان خریداران جواهرات لوکس است. این برند پس از برند تیفانی، در مقام دوم قرار دارد. برندهای دیگری مانند بولگاری و جواهرات لوکس دیوید یورمان نیز به ترتیب در مقام های سوم و چهارم قرار گرفته اند. بسیاری علت محبوبیت برند Pandora را ابتکار و نوآوری این برند در طراحی و ارائه زیورالات می دانند. ما در این مقاله به بررسی ویژگی های دستبند های پاندورا و همچنین بررسی کلکسیون های متنوع و جذاب این برند برای بهار و تابستان ۲۰۲۰ خواهیم پرداخت.

برند پاندورا دومین برند محبوب در میان خریداران جواهرات لوکس است
برند پاندورا دومین برند محبوب در میان خریداران جواهرات لوکس است

ویژگی های مهم طراحی دستبندهای پاندورا

مهمترین اصلی که برند پاندورا برای تولید دستبند های خود بر روی آن مانور می دهد، شخصی سازی زیورالات است. به نظر می رسد که هرکسی در این دنیا دوست داشته باشد دستبندها، گردنبندها و به طور کلی زیورآلات خاص و نایاب را مورد استفاده قرار دهد. علاقه وافر افراد به استفاده زیورآلات دست ساز و یا طرح های منحصر به فردی که خود مشتری در به وجود آمدن آن ها نقش داشته است، طراحان برند Pandora را بر آن داشته است تا با استفاده از یک شیوه خاص فروش، بتوانند این حس و حال را با کمک کلکسیون و محصولات خود در دسترس مشتریان و طرفداران این برند قرار دهند.
یک دستبند پاندورا از اجزای مختلفی تشکیل شده است و افراد می توانند هر بخش از دستبند را با توجه به سلیقه و علاقه ی خود، انتخاب و طراحی کنند. دستبند های Pandora معمولا از جنس طلا ۱۴ عیار، نقره و پاندورا RoseTM هستند.

برای ساخت یک دستبند پاندورا، افراد می توانند حلقه ی اولیه دستبند را خود، انتخاب کنند. این حلقه ی اولیه در اندازه ها و جنس های مختلفی به بازار عرضه می شود. پس از آن، شما می توانید دستبند خود را با کمک مهره ها (که برند پاندورا آن ها را تحت عنوان جادو معرفی می کند) دستبند خود را تزئین کنید. شما برای تکمیل دستبند خود می توانید از گیره های دستبند، بخش های کمکی و مهره های میانی نیز استفاده کنید. یکی از مزایای دستبند های Pandora در این است که دستبند هیچ دو نفری شبیه به هم نیست و همچنین افراد می توانند با توجه به خصوصیات عزیزانشان، دستبند های خاص و منحصر به فردی را درست کنند. این امر دستبند های پاندورا را به یک انخاب بسیار مناسب برای هدیه های خاص تبدیل کرده است.

مهره هایی که برند پاندورا آن ها را تحت عنوان جادو معرفی می کند
مهره هایی که برند پاندورا آن ها را تحت عنوان جادو معرفی می کند

کلکسیون بهاره و تابستانه Pandora: کلکسیون پاندورای من

یکی از جدید ترین کلکسیون های برند Pandora که برای بهار و تابستان سال ۲۰۲۰ از آن رونمایی شده است، “پاندورای من” نام دارد. بازیگرانی مانند میلی بابی براون، از جمله طرفداران این کلکسیون جدیدی هستند که بر روی برداشت شخصی تمرکز دارد و با طراحی مهره های ظریف و جذاب تلاش دارد تا پیام عشق و انگیزه را به مشتریان خود انتقال دهد. کلکسیون پاندورای من شامل ۵۵ طرح مختلف از مهره ها، مدل های جدیدی از دستبند های تنگ، گوشواره های میخی تکی و سنجاق سینه های زیبا است. اعضای این کلکسیون تماما از جنس نقره استرلینگ بازیافت شده هستند و از سنگ ها قیمتی و کریستال های رنگی برای تزئین آن ها استفاده شده است.

نقطه ی قوت کلکسیون پاندورای من ارائه ی یک گل سینه ی بسیار ظریف است که از آن می توان بر روی لباس و یا کیف ها استفاده کرد. از سویی دیگر، نسل جدید دستبند های پاندورا این قابلیت را دارند که از سه نقطه باز شوند و بدین ترتیب امکان استفاده از مهره های بسیار کوچک را برای علاقه مندان این برند، فراهم کنند. مهره های تولید شده در کلکسیون پاندورای من نسبت به سایر نمونه های تولید شده توسط این برند، از سایز کوچکتری برخوردار هستند اما همچنان می توان از آن ها در تمامی دستبند های این برند استفاده کرد.

خرید دستبند پاندورا اصل در گالری شمرون:

کلکسیون بهاره و تابستانه برند Pandora: کلکسیون جادوی پاندورا

یکی از نقاط قوت برند Pandora ارائه ی مهره و آویز های ریز و کوچکی است که تقریبا تمامی جنبه های زندگی روزمره ما را تشکیل می دهند. شما می توانید در دنیای بسیار متنوع مهره ها و آویز های کوچک برند پاندورا طرح های بسیار متفاوت و جذابی، مانند کندوی عسل، بستنی، نت های موسیقی، خرگوش ها، ستاره ها و گل ها را پیدا کنید. از سویی دیگر، این برند با ارائه آویزهایی با شکل های معمول، مانند شکل های هندسی، که با کمک سنگ ها و کریستال های قیمتی تزیین شده اند، توانسته است به خوبی پاسخگوی سلیقه های مختلف باشد.

برند پاندورا یکی از برند های لوکس در زمینه ی تولید زیورآلات گران قیمت است که سبک و استایل متفاوتی را ارائه می دهد، در این مقاله با ابتکار پاندورا آشنا می شوید!

با آغاز هر سال، این برند مهره ها و آویز های جدیدی را به کلکسیون جادوی پاندورا اضافه می کند تا افراد علاقه مند بتوانند دستبند های پاندورای خود را با توجه به مد روز و علایق خود، بار دیگر تزئین کنند. این امر در واقع یکی از نقاط قوت برند Pandora ، است چرا که افراد می توانند با هزینه ی کمتری، همواره دستبند هایی مدرن و مطابق با مد روز را استفاده کنند. برند پاندورا مهره های جدید کلکسیون جادوی پاندورا برای بهار و تابستان ۲۰۲۰ را با استفاده از مروارید ها، نقره و کریستال های رنگی طراحی کرده است.

طراحان و طرفداران دستبند های Pandora معتقد هستند که استفاده از مهره هایی با شکل های گل و شکوفه می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای بهار و تابستان ۲۰۲۰ باشند. به همین سبب است که برند پاندورا، گروه بزرگی از مهره ها با طرح گل ها و شکوفه های جذاب و رنگی را برای سال ۲۰۲۰ به کلکسیون جادویی خود اضافه کرده است. این مهره ها با استفاده از مینای سفید و نقره تزیین شده اند. همچنین برای تزئین دستبند های بهاری، شما می توانید از سنگ های زوکونیای پاک مکعبی شکل و پیوند هایی از جنس نقره استرلینگ خالص استفاده کنید.

مهره هایی با شکل های گل و شکوفه می تواند انتخاب بسیار جذابی باشند
مهره هایی با شکل های گل و شکوفه می تواند انتخاب بسیار جذابی باشند

کلکسیون شاین پاندورا

ترکیب نقره استرلینگ و ایده های اولیه ی کلکسیون شاین Pandora ، منجر به طراحی نمونه جدید و جذابی از آویزهای دستبند شده است. یکی از این آویزهای جدید زنبور کوچکی است که بر روی یک قلب از جنس طلای ۱۸ عیار قرار گرفته است و با کمک آویز ظریف می توان آن را به دستبند پاندورا آویخت. در پس زمینه ی این اثر، زنبور دومی قرار دارد که در پس زمینه ی رنگ زرد، تکمیل کننده طرح کندوی عسل است. برای تزئین خط های تیره بدن زنبور ها، از مینای سیاه استفاده شده است و کل این اثر با عبارت “We BEElong together” (به معنای ما به هم تعلق داریم) تکمیل شده است.

خرید دستبند پاندورا اصل در گالری شمرون:

کلکسیون جدید دریایی برند Pandora

یکی از ویژگی های بارز زیورآلات در بهار و تابستان ۲۰۲۰، رویکرد دنیای مد به استفاده از زیورآلاتی با طرح های دریای است. این روند از تابستان پارسال آغاز شد. در آن زمان، زیورآلات دریای که با طرح های الهام گرفته شده از صدف ها و گوش ماهی های دریایی تزیین شده بودند، توانستند محبوبیت و شهرت بسیار زیادی را در دنیای مد کسب کنند. حال در تابستان ۲۰۲۰، استفاده از دستبند ها و آویز هایی با طرح ماهی ها، ستاره های دریایی، دلفین ها و نهنگ ها محبوبیت رو به رشدی را تجربه می کند. بر این اساس، برند Pandora از کلکسیون جدیدی از مهره ها و آویز های کوچک رونمایی کرده است که با طرح های ظریف و جذابی از دلفین ها و نهنگ ها تزئین شده اند. این مهره ها در بازه قیمتی ۲۰ الی ۱۱۵ دلار به فروش می رسند.

کلکسیون جدید دریایی برند پاندورا
کلکسیون جدید دریایی برند Pandora

طراحان برند پاندورا با الهام از زندگی پر جنب و جوش زیر دریا، مهره های بسیار ظریف و متنوعی را با شکل های مختلف، از جمله صدفها و ستاره های دریایی، روانه بازار کرده اند. این مهره ها از جنس نقره و طلا هستند.  کلکسیون جدید دریایی برند Pandora شامل دستبند ها، انگشتر ها، گردنبند ها و گوشواره ها نیز می شود. مهره های “اسب تک شاخ دریایی” در این کلکسیون جدید کاملا از جنس نقره استرلینگ هستند و در طراحی دلفین ها از کریستال های سبز و یخی درخشان استفاده شده است.

دستبند های Pandora یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین دستبند های لوکس در دنیای مد هستند که با هر استایل و مناسبتی به خوبی مطابقت دارند. انعطاف پذیری طراحی این دستبند ها و نقش موثر خود شما در طراحی آن ها از نقاط قوت زیورآلات این برند لوکس به شمار می رود. اگر شما نیز از طرفداران این دستبند های جذاب و لوکس هستید، ما خرید مهره های جدید و جذاب معرفی شده توسط این برند برای سال ۲۰۲۰ را به شما توصیه می کنیم. 

منابع: https://www.thesun.co
https://www.professionaljeweller.com
https://theartofpandora.com
https://www.becharming.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :