هدبندها و تل های پهن پارچه ای، اکسسوری ترند و جنجالی دنیای مد!

هدبندها و تل های پارچه ای

اکسسوری ها در دنیای مد امروزی جایگاه بسیار خاص و ویژه ای دارند. بسیاری از طراحان و فعالان عرصه مد معتقد هستند که هیچ استایلی بدون استفاده از اکسسوری های مناسب، نمی تواند کامل باشد. به همین جهت است که نمونه های بسیار متنوع و جذابی از اکسسوری های مد، مانند عینک های آفتابی، کیف های کلاچ، کمربند ها و جاسوییچی ها با طرح های مدرن و جذاب به دنیای مد وارد شده اند. در میان تمامی اکسسوری هایی که در تابستان ۲۰۲۰ در کنار ما خواهند بود، شاید هدبند ها و توربان ها بتوانند توجه بیشتری را به خود جلب کنند.  تل های پهن پارچه ای و هدبند ها در طول یک قرن گذشته تغییرات بسیار زیادی را تجربه کرده اند. با وجود تمامی این تغییرات، این دسته از اکسسوری ها جز جدا نشدنی از خانواده اکسسوری های دنیای مد هستند.

تل های پهن و استایل شما

امروزه محبوبیت تل های پهن پارچه ای، توربان ها و هدبند ها بیش از گذشته است. بسیاری از خواننده ها و افراد مطرح هالیوود، مانند بیانسه، و همچنین ورزشکاران معروف مانند جان مایر به استفاده از این دسته از اکسسوری های دنیای مد علاقه مند هستند. از سویی دیگر، خرید هدبند و یا یک تل خاص می تواند انتخاب بسیار خوبی برای یک تیپ معمولی و یا اسپرت باشد و شاید به همین دلیل است که استقبال خیلی خوبی از این شاخه از صنعت مد می شود. خرید تل پهن، توربان و یا یک هدبند می تواند یک سرمایه گذاری درست و اصولی برای تابستان ۲۰۲۰ باشد، چرا که تقریبا در تمام خیابان های شهر و ویترین مغازه ها می توانیم رد پای آن ها را به خوبی ببینیم. ما در این مقاله تلاش داریم تا با معرفی تاریخچه ی این اکسسوری های خاص، توجه شما را به نمونه های جذاب و جدید تل ها و هدبندها که توسط برندهای مطرح دنیا تولید شده اند، جلب کنیم.

خرید تل پهن و هدبند: تاریخچه

هدبندها و تل های پارچه ای یکی از محبوب ترین ترند ها در دنیای مد امروزی هستند. استفاده از آن ها در میان ورزشکاران، افراد مشهور، نوجوانان، گروه های خاص و حتی افراد عادی بسیار رواج دارد. با این حال، تل ها و هدبند ها اکسسوری های مدرن و جدیدی نیستند که به تازگی به بازار مد وارد شده باشند. در واقع اولین گزارش ها مبنی بر استفاده از هدبند ها را می توان به سال ۴۷۵ قبل از میلاد مسیح در یونان باستان نسبت داد. در آن زمان، هدبند ها از جنس گیاهان بودند و در شکل های دایره و نیم دایره به عنوان تزئین کننده موها از آنها استفاده می شد. از هد بندها در آن زمان در موقعیت های خاص و مهم استفاده می شد. به عنوان مثال، برندگان جایزه های المپیک ورزشی در آن زمان، از هدبند استفاده می کردند. در آن زمان از شاخه های درخت زیتون وحشی که تنها در معبد زئوس بزرگ رشد می کردند، برای ساخت هد بند ها استفاده می شد.

تل های پهن و استایل شما
تل های پهن و استایل شما

هدبند ها در سفر طولانی خود تا به امروز، در مقاطع مختلف با شکل ها و اهداف بسیار متفاوتی به بازار عرضه شده اند. در اوایل قرن بیست میلادی از آن ها برای درمان سردرد ها، مدیریت کمپین ها و گروه های مختلف و کمک به ورزشکاران استفاده شده است. با این حال در دهه ۱۹۰۰ میلادی، شکل فانتزی و لوکس هدبندها و تل های پهن به بازار عرضه شدند که بیشتر جنبه ی زیبایی را داشتند. در آن زمان بود که هدبند ها به عنوان یک اکسسوری مد معرفی شدند.

شکل دیگری از اکسسوری ها که این روزها توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده است، توربان است.  طراحان معتقد هستند که توربان ها به زودی به عنوان عضو جدیدی از اکسسوری های دنیای مد، در کنار تل های پهن و هد بندها، توجه بسیار زیادی را جلب خواهند کرد. توربان وسیله ای است که زنان شیک مسلمان و یا زنان ساده غربی علاقه زیادی به استفاده از آن ها دارند. توربان می تواند آرایش موها را در یک روز بارانی و یا طوفانی به راحتی حفظ کند و استفاده از آن در سر کار و یا در خلال خرید از یک فروشگاه، بسیار آسان و راحت است. توربان ها، در کنار هدبندها و تل های پهن پارچه ای توانسته اند به یکی از خط تولید های پربازده بسیاری از برندهای مهم دنیا تبدیل شوند.

خرید تل پهن و رقابت برندها

تل پارچه ای پهن از برند Gucci:

یکی از مشهورترین و محبوب ترین برندها در زمینه ی تولید تل های پهن پارچه ای و هدبند های زیبا، برند گوچی است. نمونه های بسیار متنوع و متفاوتی از این اکسسوری های محبوب را شما می توانید از برند گوچی تهیه کنید. معمولا این برند در تولید هدبندها و تل های پارچه ای از ابریشم استفاده می کند. هدبند های شکوفه، یکی از نمونه های جدیدی از محصولات این برند است که با استفاده از ابریشم مرغوب تولید شده است. پارچه زمینه ی این هدبند با استفاده از مارک همیشگی برند گوچی تزئین شده است و در بخش رویی آن گل های رنگارنگ به چشم می خورند. طراحی و هارمونی رنگ های استفاده شده در ساخت این هدبند بسیار جذاب و خیره کننده است.

هدبند پارچه ای برند Gucci
هدبند پارچه ای برند Gucci

 اگر از علاقه مندان برند گوچی هستید، بدون شک هدبند های کلاسیک این برند را می پسندید. استفاده از طرح کلاسیک برند گوچی، نوارهای قرمز و سبز و ابریشم با کیفیت در طراحی نمونه های کلاسیک هدبند های گوچی، می تواند هر طرفداری را به راحتی وسوسه کند. با توجه به افزایش محبوبیت توربان ها، برند گوچی در سال ۲۰۲۰ اقدام به طراحی و ارائه ی توربان های جذابی کرده است. با این حال اقدام اخیر برند گوچی، جنجال های بسیار زیادی را درست کرد و اعتراضات زیادی را نیز برانگیخت.

هدبند پارچه ای کلاسیک از برند Gucci
هدبند پارچه ای کلاسیک از برند Gucci

تل پارچه ای پهن از برند Dior:

هدبند های جدید برند دیور، با طراحی خاص و خیره کننده ای توانسته اند در مدت زمان اندک محبوبیت بسیار زیادی را کسب کنند. این تل های پهن، از جنس ابریشم هستند و برای ساخت آن ها از دو پارچه با طرح های مختلف استفاده شده است. این پارچه ها با پس زمینه ی رنگ روشن و طرح کلاسیک برند Dior می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای تابستان و قدم زدن در کنار ساحل باشند. این برند همچنین بخشی از کلکسیون سال ۲۰۲۰ خود را به هدبند های اسپرت و ورزشی اختصاص داده است. طراحی این هدبند های ورزشی ساده است و در رنگ های متنوعی به بازار عرضه می شوند.

هدبند پارچه ای برند Dior
هدبند پارچه ای برند Dior

تل پارچه ای پهن از برند Burberry :

اگر طرفدار محصولات این برند باشید، به طور قطع با طرح های خاص پارچه های مورد استفاده در محصولات برند Burberry آشنا هستید. خبر خوب این است که برند Burberry تل های پارچه های و هدبند های جذابی را با رنگ ها و طرح های مختلف به بازار عرضه کرده است. نقطه مشترک تمامی این هدبندها، طرح پارچه Burberry است که به عنوان علامت این برند، بر روی تمامی این هدبندها و تل های پهن پارچه ای خودنمایی می کند. استفاده از این تل ها و هدبند ها در کنار کیف و کفشی از همین برند، یک استایل محبوب و شیک است که در محیط کار و یا برای شرکت در جلسات رسمی، معمولا مورد توجه قرار می گیرد.

هدبند پارچه ای برند Burberry
هدبند پارچه ای برند Burberry

تل پارچه ای پهن از برند Louis Vuitton :

برند Louis Vuitton یک برند لوکس و بسیار مشهور است که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا دارد. کیفیت بالای محصولات این برند و طراحی شیک و جذاب آن ها می تواند هر فردی را به وجد آورد. برند Louis Vuitton در زمینه ی تولید اکسسوری های دنیای مد بسیار فعال است و نمونه های متنوع و زیادی، مانند کیف های کمری، روسری و شال، کمربند، چشم بند و تل های پهن و هدبند ها را به بازار عرضه کرده است. نقطه ی قوت محصولات این برند، طراحی پارچه هایی است که در تولید محصولاتش از آنها استفاده می کند. پارچه هایی با پس زمینه های قهوه ای و یا مشکی که با دقت و ظرافت در خصوص رنگ بندی آن ها تصمیم گیری شده است. برند Louis Vuitton با تولید تل های پهن و هدبند های جذابی از این پارچه توانسته است جایگاه خود را در زمینه تولید اکسسوری های مد به خوبی تثبیت کند.

هدبند پارچه ای برند LV
هدبند پارچه ای برند LV

اگر شما نیز طرفدار هدبند ها، توربان ها و تل های پهن پارچه ای هستید، باید بگوییم که تابستان ۲۰۲۰ فصل خوش شانسی شما است. این دسته از اکسسوری های دنیا مد هیچگاه قدیمی نمی شوند و در نتیجه خرید آن ها در تابستان امسال می تواند یک برد طولانی مدت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :