معرفی کلکسیون جدید زیورآلات نقره تیفانی: کلکسیونی خاص برای آقایان

زیورآلاتی خاص و شیک از برند تیفانی

برند تیفانی بار دیگر خبرساز شده است. شاید شما، مانند بسیاری از طرفداران این برند، با شنیدن نام برند تیفانی به یاد بازیگر زیبا و جاودانه ی هالیوودی، آدری هیپبورن بیافتید که با جواهرات این برند در فیلم “صبحانه در تیفانی” به زیبایی می درخشید. این فیلم که بر اساس رمانی از Truman Capote ساخته شده بود، نقش به سزایی را در محبوبیت و شهرت برند تیفانی بازی کرد؛ تا جایی که پس از آن برند تیفانی به عنوان یک برند موفق، خلاق و با ارزش در زمینه ی طراحی و تولید زیورآلات زنانه به خوبی شناخته شد. بسیاری رنگ آبی زیبای این برند را نمادی از ظرافت و زیبایی زنان امروزی می دانند و همین امر در موفقیت این برند سهم به سزایی را داشته است. حال در سال ۲۰۱۹ برند تیفانی بار دیگر با اعلام خبر ایجاد یک خط تولید جدید و معرفی کلکسیون جدید زیورآلات نقره خود خبر ساز شده است.قرار است برند تیفانی در اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی، یعنی تا یک ماه دیگر، اولین کلکسیون زیورآلات نقره مردانه خود را به بازار عرضه کند. مدیران این برند گسترش فروش و جلب رضایت گستره ی بزرگ تری از مشتریان را از اهداف اصلی تصمیم جدید این کمپانی عنوان کرده اند.   در مورد کلکسیون جدید زیورآلات نقره از برند تیفانی چه می دانیم؟ کلکسیون جدید زیورآلات نقره برند تیفانی که برای آقایان در نظر گرفته شده است شامل بیش از ۱۰۰ طرح مختلف می باشد که در بازه ی قیمتی ۲۰۰ تا ۱۵ هزار دلار به بازار عرضه می شود. این کلکسیون در واقع شامل دو مجموعه ی کوچک تر تحت نام های “مردان ۱۸۳۷ تیفانی” و “نوک الماس” است. کلکسیون جدید مردانه زیورآلات نقره برند تیفانی، بر خلاف همتای زنانه ی خوددارای سمبل و یا شخصیتی نمادین نیست. طراحان این برند اعلام کرده اند که کلکسیون جدید زیورآلات نقره این برند برای ذائقه ی مردان مدرن و امروزی طراحی شده است. این طرح ها می توانند توجه بسیار زیادی را جلب کنند و در عین حال احساس اعتماد به نفس را در مردان افزایش دهند. زیورآلات موجود در این کلکسیون ها طرح هایی ساده و راحت اما در عین حال شیک، با کیفیت و لوکس را دارا می باشند. بدون شک استفاده از آن ها می تواند توجه بسیار زیادی را جلب کند.  البته این کلکسیون جدید اولین تلاش برند تیفانی برای تولید محصولاتی برای مردان نیست. این برند در گذشته نیز با تولید اکسسوری هایی مانند گیره های پول و یا انگشترهایی با طرح های خاص توانسته است نظر مردان شیک پوش را به سمت خود جلب کند. با این حال این کلکسیون جدید، اولین تلاش این برند در مقیاس بزرگ و همچنین به شکلی رسمی است که مردان را هدف قرار داده است.

معرفی کلکسیون جدید زیورآلات نقره از برند تیفانی کلکسیونی خاص برای آقایان (1)
معرفی کلکسیون جدید زیورآلات نقره از برند تیفانی کلکسیونی خاص برای آقایان (۱)

  کلکسیون جدید زیورآلات نقره از برند تیفانی “مردان ۱۸۳۷ تیفانی” این کلکسیون جدید شامل دستبند، گردنبند و ساعت های بسیار زیبا و لوکس است که از جنس نقره ی استرلینگ و یا طلای زرد ۱۸ عیار ساخته شده اند. ایده ی اصلی ساخت این کلکسیون، بها دادن به کار دست مردانی است که در سال های ۱۸۳۰ میلادی در معادن کار کرده و طلا و سایر فلز های ارزشمند را استخراج می کردند. در واقع برند تیفانی با الهام گرفتن از کار دست این افراد و خلق آثاری جذاب با طرح های خاص تلاش کرده است تا نشان دهد در پشت هر انگشتر، دستبند و یا سایر زیورآلاتی که امروزه استفاده می کنیم، تلاش بسیار زیاد افرادی قرار دارد که شاید هیچ گاه در موردشان فکر نکنیم. هر کدام از اعضای موجود در کلکسیون جدید زیورالات نقره برند تیفانی به یک وسیله، تکنیک و یا سمبل از کار طاقت فرسا و زمان بر در معادن و صنعت تولید زیورآلات در آن زمان اشاره می کند.  

بروزترین دستبند های مردانه در گالری شمرون

معرفی کلکسیون جدید زیورآلات نقره از برند تیفانی کلکسیونی خاص برای آقایان (1)
معرفی کلکسیون جدید زیورآلات نقره از برند تیفانی کلکسیونی خاص برای آقایان (۱)

کلکسیون جدید زیورآلات نقره از برند تیفانی “نوک الماس” این بخش از کلکسیون جدی برند تیفانی دارای طراحی قوی و گرافیک جالبی است که با الهام از استایل کلاسیک ولوکس ساخته شده است.نقطه ی قوت زیورآلات موجود در این بخش از کلکسیون جدید زیورآلات نقره برند تیفانی موتیف هایی است که به صورت برجسته بر روی زیورالات کار شده اند. به عنوان مثال، آویز مثلثی شکل نوک پیکان که از جنس نقره استرلینگ ساخته شده است، یکی از جالب ترین اعضای کلکسیون “نوک پیکان” است. همچنین این کلکسیون شامل اکسسوری ها و لوازم لوکس خانگی است که جذابیت و خاص بودن آن را دو چندان کرده است. به عنوان مثال یک همزن کوکتل از جنس نقره ی استلرینگ و با طرح نوک الماس در این کلکسیون وجود دارد که توجه بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده است. نکته ی جالبی که در مورد کلکسیون “نوک پیکان” وجود دارد این است که بیشتر اعضای این کلکسیون کار دست هستند تا در نهایت طراحی خاص و شکل تاثیر گذار الماس را با هنرمندی هرچه تمام تر در این آثار خلق شود. کلکسیونی از زیورآلات خاص  

معرفی کلکسیون جدید زیورآلات نقره از برند تیفانی کلکسیونی خاص برای آقایان (1)
معرفی کلکسیون جدید زیورآلات نقره از برند تیفانی کلکسیونی خاص برای آقایان (۱)

کلکسیونی از قطعاتی خاص و قیمتی از برند تیفانی در میان ۱۰۰ طرح جدیدی که برند تیفانی در کلکسیون جدید زیورآلات نقره ی خود ارائه داده است، می توان به چند مورد از برجسته ترین، خاص ترین و قیمتی ترین اعضای آن اشاره کرد. یکی از خاص ترین اعضای این کلکسیون صفحه ی شطرنجی است که از نقره ی استرلینگ و طلای زرد ۱۸ عیار ساخته شده است. این مجموعه تماما کار دست است و ارزش گذاری آن توسط برند تیفانی هنوز انجام نشده است. سایر اعضای قیمتی این کلکسیون شامل: دستبند طرح T و دستبند های Makers، آویزهای پلاک مدل تیفانی ۱۸۳۷ که از جنس نقره ی استرلینگ ساخته شده اند، آویز های مربعی Makers تیفانی ۱۸۳۷ که از جنس طلای زرد ۱۸ عیار هستند و قطب نمایی از جنس نقره ی استرلینگ که در کلکسیون “مردان ۱۸۳۷ تیفانی” قرار دارد.  

آخرین گردنبند های مردانه معرفی شده در گالری شمرون

معرفی کلکسیون جدید زیورآلات نقره از برند تیفانی کلکسیونی خاص برای آقایان (1)
معرفی کلکسیون جدید زیورآلات نقره از برند تیفانی کلکسیونی خاص برای آقایان (۱)

سرمایه گذاری بزرگ برند تیفانی با معرفی کلکسیون جدید زیورآلات نقره برای آقایان اگرچه استفاده و خرید زیورآلات این روزها اهمیت بسیار زیادی در دنیای مد دارد اما بازخورد دنیای مد در خصوص زیورآلات مردانه اندکی متفاوت است. استفاده از دستبند ها، انگشترها و یا گردنبند های مردانه این روزها در دنیای مد نسبت به گذشته رایج تر است، با این حال مردان تمایلی به خرید زیورآلاتی لوکس و گران قیمت ندارند. از سویی دیگر، به رغم تلاش طراحان دنیای مد، مخاطبان زیورآلات مردانه نسبت به نمونه های زنانه، کمتر و محدود تر هستند. به همین سبب است که ارائه ی کلکسیونی از زیورآلات مردانه توسط برند تیفانی ریسکی بزرگ محسوب می شود. این کلکسیون نه تنها اولین اقدام یک برند بسیار موفق برای تولید زیورآلات مردانه به شکل رسمی در قالب یک کلکسیون و در مقیاس بالاست، بلکه به سبب به کار بردن طلا و نقره در طراحی و ساخت زیورآلاتی دست ساز یک سرمایه گذاری بزرگ نیز به حساب می آید. به همین جهت است که معرفی این کلکسیون به دنیای مد خبری بزرگ برای برند تیفانی و همچنین سایر برند های فعال در این صنعت به شمار می رود. کلکسیون جدید زیورآلات نقره برند تیفانی در ماه اکتبر سال جاری و در ۳۰۰ شعبه از این برند در سرتاسر دنیا به بازار عرضه می شود. اینکه آیا برند تیفانی می تواند از این آزمون و سرمایه گذاری بزرگ سربلند بیرون بیاید یا نه پرسشی است که برای پاسخ آن تا ماه اکتبر باید صبر کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :