بررسی و معرفی ساعت جدید بولگاری Bulgari: مجموعه ی Lvcea Tubogas

بررسی و معرفی ساعت جدید بولگاری Bulgari: مجموعه ی Lvcea Tubogas

نگاهی اجمالی به آخرین مجموعه ی  ارائه شده توسط برند Bulgari؛ ترکیبی از دستبند های طرح Tubogas و ساعت های Lvcea از این برند. برند معروف و بسیار موفق Bulgari، سابقه ی بسیار درخشانی در زمینه ی تولید زیورآلات و ساعت های گرانقیمت زنانه دارد. این برند به تازگی، اقدام به استفاده و ترکیب دو نمونه از طرح های بسیار موفق خود کرده است تا بتواند مدل جدیدی از ساعت ها را تولید و به بازار معرفی کند. ما نیز در اینجا، به بررسی این محصول جدید از برند Bulgariخواهیم پرداخت.   ساعت های Lvcea، یکی از محبوب ترین ساعت ها از برند Bulgari ساعت های مدل Lvcea از برند بولگاری، که نام خود را از کلمه ی lux در زبان لاتین و به معنای روشنایی گرفته اند، برای اولین بار توسط این برند معروف و موفق ایتالیایی و در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شدند. این ساعت ها در مدت زمان بسیار کم، به یکی از موفق ترین مدل ها برای ساعت های زنانه در بازار تبدیل شدند. برند Bulgari در آخرین اقدام هوشمندانه ی خود، ترکیبی از ساعت های Lvcea را در کنار دستبند های طرح Tubogas، که آن نیز از محصولات این برند است، ارائه داده است تا با ترکیب این دو طرح موفق، مجموعه ای فوق العاده شیک و محبوبی را به بازار عرضه کند. با بررسی دقیق تر این ساعت های جدید، شما می توانید ترکیبی از طراحی و ظرافت که خاص محصولاتبرند Bulgari است، را به خوبی مشاهده کنید.

bulgari-lvcea-tubogas-33mm-stainless-steel-and-diamond-womens-watch-2018
ساعت زنانه بولگاری ۲۰۱۸ از سری lvcea-tubogas رنگ رزگلد حاوی الماس در داخل صفحه به قطر ۳۳ میلیمتری خود به قیمت ۳۷٫۵۰۰ یورو معادل تقریبی ۲۲۵ میلیون تومان.

  برند Bulgari به سبب طراحی ساعت های خود بر اساس استاندارد های ایتالیا بسیار معروف است. ساعت های تولید شده توسط برند های ایتالیایی، از جمله ساعت Lvcea از برند Bulgari، تنها یک ساعت معمولی نیستند. علاوه بر کیفیت و دقت ساعت های برند هایایتالیایی، شما می توانید از طراحی بسیار زیبا و جذاب آن ها نیز لذت ببرید. طراحان این برند تمام تلاش خود را کرده اند تا ساعت های Lvcea را نیز همانند سایر زیورالات زنانه برند Bulgari، در بالاترین سطح استاندارد و مطابق با معیار های این برند طراحی کنند. این برند توانسته است با بهره گیری از توانایی های طراحان و تراشکاران بسیار ماهر خود در کنار انتخاب بسیار مناسب رنگ ها برای  این مجموعه، بر ارزش ساعت های Lvcea بیافزاید.

گوشواره های طرح بولگاری در گالری شمرون

bulgari-tubogas-bracelet-watch-in-yellow-gold-circa-1955
این ساعت دستبندی طلای زرد بولگاری از سری tubogas در سال ۱۹۵۵ ساخته و به بازار ارایه شد که بر روی صفحه آن برند Jaeger-LeCoultre که یک شرکت سوییسی میباشد درج شده که در آن زمان موتور ساعت این دستبند و سایر برند ها را تولید میکرد.

  در طراحی این ساعت ها، از زیبایی جاودانه هنر در دوران رم باستان الهام گرفته شده است. این ساعت ها دارای تقارن فوق العاده دقیقی هستند و خطوطی که در طراحی این ساعت به چشم می خورد توانسته است زیبایی آن را دو چندان کند. بسیاری از متخصصین معتقد هستند، جزئیات بسیار زیاد و دقیقی که در طراحی این ساعت ها در نظر گرفته شده است، در کنار استفاده ی بسیار مناسب از الماس ها در تزئین آن ها، سبب محبوبیت این ساعت ها شده است. اکنون با معرفی مدل LvceaTubogas، برند Bulgariدو طرح بسیار موفق و محبوب خود، یعنی  ساعت های Lvcea و دستبند های Tubogas، را با یکدیگر ادغام کرده است و گنجینه ای ارزشمند از طرح های خود را به بازار ارائه داده است.

model-zhong-chang-wearing-a-tubogas-yellow-gold-chocker-with-an-ancient-coin-1983
گردنبند چوکر بولگاری با استفاده از طلای زرد با تزیین سکه باستانی، با نگین یاقوت کبود، مروارید، سنگ های قیمتی و الماس که در سال ۱۹۸۷ ساخته شده.

دستبند های Tubogas چه ویژگی هایی دارند؟ در ساخت این دستبند های ارتجاعی از لوله های بسیار ظریف و نازکی از فلز استفاده شده است و این دستبند ها نام خود را به خاطر این ویژگی از طراحی خود گرفته اند. دستبند های Tubogas برای اولین بار به عنوان زیورآلات در سال ۱۸۷۰ میلادی معرفی شده و مورد استفاده قرار گرفته اند. در این دوران، زیورآلاتی با طرح مار، که الهام گرفته از زیورآلات در مصر باستان بودند، بسیار محبوب شدند. این برند نیز با استفاده از ساختار نرم و فنر مانند دستبند های Tubogas ساختاری بدیع و زیبا را، با شکل مار که می توانست تمام بازو را بپوشاند، طراحی و به بازار عرضه کرد. در اوایل قرن ۲۰ جریانی در صنعت طراحی و مد به وجود آمد و طی آن طراحان اقدام به کوچک کردن زیورآلات خود، که اغلب حال و هوای صنعتی نیز داشتند، کردند و زیورآلات را به فرم ابتدایی و اصولی خود بازگرداندند. سیم پیچ های فنر مانندی که در ساخت دستبند های Tubagos مورد استفاده قرار می گیرد نیز در این دوران دستخوش تغییراتی شدند. در سال های ۱۹۴۰ میلادی، برند بولگاری صفحه ساعتی را به این مجموعه از دستبند های خود اضافه کرد و برای اولین بار ساعت های SerpentiTubagos خود را به بازار عرضه کرد. در نتیجه ی این ابتکار، یک جریان از طرح های خلاقانه در سال های ۱۹۷۰ میلادی ایجاد شد و برای اولین بارساعت هایی با طرح های بسیار خلاقانه، که در آن ها از الماس ای بسیار خوشرنگ، طلا و سکه های قدیمی استفاده شده بود، با استایل رومی به بازار عرضه شدند که بسیار شیک و محبوب بودند.

sketch-of-bulgari-lvcea-tubogas-new-womens-watch-2018
تصویری از طرح اولیه در استودیوی دیزاین بولگاری برای ساعت های جدیدlvcea-tubogas در سال ۲۰۱۸

دستبند های Tubagos چگونه ساخته می شوند؟ اگر تا به حال دستبند های Tubagos از برند Bulgariرا استفاده کرده باشید، متوجه خواهید شد که این دستبند ها فوق العاده انعطاف پذیر هستند و بیشتر شبیه به یک فنر بسیار نرم اما محکم می باشند.  لوله های فلزی فنر مانند این دستبند ها با استفاده از دو نوار طلا یا استیل ضد زنگ که دارای لبه هستند، ساخته می شوند. این دو نوار به دور یک حلقه ی مرکزی جمع می شوند تا ساختار درونی این دستبند را پنهان کنند. سپس این حلقه ی مرکزی از ساعت جدا می شود. هیچ گونه تکنیک خاصی برای ساخت این دستبند ها به کار برده نمی شود و برای ساخت آن ها از لحیم کاری نیز استفاده نمی شود. آنچه که در نهایت مشاهده می کنید، انعطاف پذیری خود فلز است که طلا کاران و متخصصان بدون استفاده از ماشین های خاص، تنها با دست و با ایجاد تنشی مناسب در فلز، آن را به وجود می آورند.

خرید بهترین دستبندهای طرح بولگاری از گالری شمرون

crop-scale_subsampling-2_upscale-false
ساعت بولگاری Tubogas ساخته شده از طلا در سال ۱۹۷۲

ساعت های LvceaTubagos بخش های مکانیکی ساعت های Lvcea بسیار دقیق هستند و به خوبی کار می کنند.  برند Bulgariنیز این امر را تضمین می کند. این بدان سبب است که کارخانه ی ساعت سازی این برند در سوییس، مسئول ساخت تمام ساعت های این برند است و تمام فرایند طراحی و ساخت آن ها زیر نظر برند Bulgari انجام می شود. ساعت های مجموعه ی LvceaTubagosدارای دو سایز متفاوت هستند. این ساعت ها در اندازه ۲۸ میلی متری و ۳۳ میلی متری و با استفاده از استیل ضد زنگ ساخته شده و به بازار عرضه می شوند. صفحه شماره این ساعت ها به رنگ سفید مرواریدی است. این ساعت ها در کنار دستبند های Tubagos که با رنگ طلای صورتی در این مجموعه به کار برده شده است،ترکیب بسیار جذابی را به وجود آورده اند. در طراحی سایز بزرگ این ساعت ها، که با اندازه ی ۳۳ میلی متر به بازار عرضه می شود، از الماس های بسیار زیبا استفاده شده است. این الماس ها بر روی صفحه ساعت و همچنین در بخش هایی از دستبند این مجموعه قرار گرفته اند و مدلی بسیار با شکوه را به وجود آورده اند.

bulgari-lvcea-tubogas-33mm-stainless-steel-and-diamond-womens-watch-2018
ساعت با قطر ۳۳ میلیمتری از برند بولگاری با جنس استیل به قیمت ۶٫۳۰۰ یورو معادل ۴۰ میلیون تومان.

  ساعت های سایز بزرگ این برند، توسط یک کالیبر اتوماتیک، که از محصولات کارخانه ساعت سازی برند Bulgari  است، ساخته شده اند و صفحه نمایش تاریخ بسیار شیکی نیز در صفحه ی این ساعت ها قرار دارد. ساعت های کوچکتر، از کوارتز ساخته شده است. تمام نشانگر های ساعتLvcea در این مجموعه از جنس الماس است و عقربه های ساعتنیز از سنگ های قیمتی ساخته شده اند.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :