معرفی جدید ترین مدلهای گوشواره نقره که در سال ۲۰۲۲ ترند هستند!

معرفی جدید ترین مدلهای گوشواره نقره که در سال ۲۰۲۲ ترند هستند!

با پیدایش بیماری کووید و همه گیری آن، شکل دنیا و زندگی بسیاری از ساکنان کره زمین دستخوش تغییراتی شد. فعالیت های روزانه، جلسات حضوری، مهمانی ها، دورهمی ها، فعالیت های فرهنگی و حتی پیاده روی و ورزش، دیگر به شکل قدیم خود امکان پذیر نبود. بسیاری از ما به پشت کامپیوترها و لپ تاپ های خود رفتیم و جلسات اداری و کلاس های درس، شکل آنلاین به خود گرفتند. مرز میان زندگی حرفه ای، زندگی اجتماعی و زندگی شخصی کم رنگ تر شد و بسیاری از ما برای آنکه بتوانیم تعادل میان بخش های مختلف زندگی خود را حفظ کنیم، با کمبود زمان مواجه شدیم. لباس های ساده و تک رنگ، سوییت شرت ها، پیژامه های رنگارنگ و ساده ترین زیورآلات به “نرمال جدید” زندگی ما تبدیل شدند. در این دوران، بسیاری از متخصصان توصیه می کردند که مانند دوران پیش از کووید لباس بپوشیم، آرایش کنیم و حتی از زیورآلات دلخواه خود استفاده کنیم. این کار می توانست به افزایش بازدهی ما کمک کند. در میان تمامی این توصیه ها، زیورآلات و به ویژه گوشواره ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کردند. با خرید گوشواره ها و گردنبند ها تقریبا تنها بخشی از دنیای زیورآلات بودند که می توانستند خود را در در پشت دوربین های لپ تاپ ها و گوشی ها نشان دهند و در استایل و ظاهر ما تاثیرگذار باشند.

معرفی جدید ترین مدل گوشواره های نقره که در سال 2022ترند هستند!
معرفی جدید ترین مدل گوشواره های نقره که در سال ۲۰۲۲ ترند هستند!

گوشواره های نقره بسیار متنوع، با دوام و مقرون به صرفه هستند. آن ها درست مانند طلا در زیر نور می درخشند، سبک هستد و به واسطه ماهیت سرد رنگ نقره، می توانند در استایل های مختلف بسیار تاثیر گذار ظاهر شوند. ترند های دو سال گذشته نشان می دهد که هیچ چیز نمیتواند در مقابل محبوبیت و موفقیت زیورآلات نقره قد علم کند و بی دلیل نیست که این شاخه از زیورآلات توانسته است پستی و بلندی های مختلف را در طول تاریخ به خوبی پشت سر بگذارد. محبوبیت گوشواره های نقره و استیل روز افزون است و به نظر می رسد در سال های پیش رو، هیچ چیز نتواند جایگاه بالا و قدرتمند این شاخه از زیورآلات زنانه را متزلزل کند. بنابراین، خرید گوشواره نقره یا خرید گوشواره استیل می تواند همواره یک سرمایه گذاری صحیح و پر بازده در دنیای مد باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا جدید ترین مدل های گوشواره های استیل و نقره را بررسی کنیم. اگر می خواهید زمستان امسال را با یک جفت گوشواره نقره جدید آغاز کنید، ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید.

گوشواره نقره آویزی رنگارنگ

 نقره استرلینگ ماهیت، سردو بیروحی دارد. ترکیب نقره باسایر سنگها وکریستالهای رنگی میتواند به راحتی توجه ها رابه خودجلب کند. گوشواره های آویزی نقره که با استفاده از کریستالها وسنگهای قیمتی تزیین شده باشند، می توانند به راحتی بر روی ظاهر شما تاثیر مثبت بگذارند. آویز ها می توانند شکل های مختلف و طول های متنوعی داشته باشند. خوشبختانه طراحی این دسته از زیورآلات نقره بسیار پیشرفته است و مدل های بسیار متنوعی از گوشواره های نقره به بازار عرضه شده اند. طرح های هندسی و موتیف های الهام گرفته شده از طبیعت از جمله ترند های رایج در سال ۲۰۲۲  هستند و شما می توانید گوشواره های آویزی خود را با توجه به این موارد انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین سایز گوشواره، بهتر است به طول گردن و فرم صورت خود دقت کنید.

گوشواره میخی نقره:

معرفی جدید ترین مدل گوشواره های نقره که در سال 2022ترند هستند!
معرفی جدید ترین مدل گوشواره های نقره که در سال ۲۰۲۲ ترند هستند!

 گوشوارههای نقره میخی یکی ازملزومات جعبه جواهرات هر زن شیک پوشی در دنیاست. این دسته ازگوشوارههای نقره یااستیل بسیارکاربردی هستند و شما میتوانید از آنهادر کنار استایل ها و سبکهای مختلف، با آسودگی خاطر استفاده کنید. گوشواره های نقره میخی به خوبی با سایر قطعات زیورآلات، از جمله گردنبند ها و دستبند ها، ست می شوند. گوشواره های نقره میخی ساده انتخاب بسیار ایده الی برای استایل های مینیمالیست هستند. همچنین خانم های پرمشغله و مادرانی که کودکان خردسال دارند میتوانند با خیالی آسوده از این مدل گوشواره های نقره استفاده کنند. ترکیب گوشواره های میخی با کریستال های رنگی یکی از ترند های مطرحی است که در سال ۲۰۲۲  نیز مورد توجه خواهد بود و برند های بزرگی مانند پاندورا و سواروسکی مدل های جذابی از این گوشواره ها را برای پاییز و زمستان امسال در نظر گرفته است. ترکیب این گوشواره ها با سنگ های قیمتی نیز می تواند مدل های جذاب و خیره کننده ای را به وجود آورد. اگر در فکر خرید یک جفت گوشواره نقره میخی هستید، ما مدل های مزین به مروارید را به شما پیشنهاد میکنیم، چرا که این نگین درست مانند نقره استرلینگ، محبوبیت جاودانه دارد و شما می توانید مطمئن باشید که گوشواره شما هیچ گاه قدیمی نخواهد شد.

جدیدترین مدلهای گوشواره زنانه در گالری شمرون

گوشواره های نامتقارن:

 این شاخه ازگوشواره ها یکی ازترندهای بسیار محبوب در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ بودند و پس از آن نیز توانستند جایگاه خودرا درمیان مدلهای ماندگار گوشواره ها حفظ کنند. حال که بسیاری از ما محکوم به ملاقات های آنلاین و جلسات مجازی هستیم، ابتکار و سلیقه خاص خود را می توانیم با کمک خرید گوشواره های نامتقارن نقره به رخ بکشیم. این دسته از گوشواره ها نیز مدل های بسیار متنوعی دارند و قدرت انتخاب شما در این زمینه بسیار بالا می باشد. گوشواره های نامتقارن مزین به سنگ ها و کریستال های قیمتی، بیش از مدل های ساده تر در سال ۲۰۲۲  مورد توجه هستند و استفاده از این شاخه از گوشواره های نقره هیچ محدودیت سنی ندارد.

معرفی جدید ترین مدل گوشواره های نقره که در سال 2022ترند هستند!
معرفی جدید ترین مدل گوشواره های نقره که در سال ۲۰۲۲ ترند هستند!
گوشواره های حلقه ای نقره: 

گوشواره های حلقه ای یکی از ماندگار ترین مدل ها محسوب می شوند و تقریبازنی را نمی توانید پیدا کنید که یک جفت از این گوشواره ها را در جعبه جواهرات خود نگه داری نکند. گوشواره های حلقه ای نیز گستره متنوعی از مدل ها را شامل می شوند: گوشواره های حلقه ای کامل، گوشواره های نیم حلقه، گوشواره های حلقه ای مزین به سنگ های قیمتی و هزاران مدل جذاب و متنوع دیگر. با این حال، در سال ۲۰۲۲  طراحان بار دیگر به قدرت تخیل و خلاقیت خود متوسل شده اند و یکی از ظریف ترین، کاربردی ترین وجذاب ترین مدل ها از گوشواره های حلقه ای را به دنیا معرفی کرده اند؛ یعنی گوشواره های حلقه ای مینیاتوری. اگر گوشواره های حلقه ای پهن، حلقه های بزرگ و یا سنگین توجه شما را به خود جلب نمی کنند و یا استفاده از آن ها برای طولانی مدت، سبب ناراحتی شما می شود، این مدل جدید از گوشواره های حلقه ای انتخاب ایده الی برایتان خواهند بود. این مدل از گوشواره های نقره به دور لاله گوش می پیچند و طراحی ظریف و سبکی دارند. به خاطر طراحی خاص ساختار خود، این مدل از گوشواره ها به لباس و موها گیر نمی کنند و در نتیجه گوش شما از آسیب های احتمالی در امان است. این مدل از گوشواره های نقره به خاطر طراحی ظریف و خاص خود، هیچ گاه قدیمی نمی شوند و در کنار استایل های مختلف به زیبایی می درخشند. اگر به استایل های بوهو یا مینیمال علاقه مند هستید، این مدل از گوشواره ها می توانند انتخاب ایده آلی برای تکمیل ظاهر شما باشند.

معرفی جدید ترین مدل گوشواره های نقره که در سال 2022ترند هستند!
معرفی جدید ترین مدل گوشواره های نقره که در سال ۲۰۲۲ ترند هستند!

گوشواره های نقره یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شاخه های دنیای مد محسوب می شوند و شرایط خاص دنیای کرونا زده، نه تنها نتوانسته است محبوبیت آن ها را کم کند بلکه سبب بهتر دیده شدن آن ها در زندگی روزمره ما نیز شده است. مدل های جذاب و متنوعی از گوشواره های نقره و استیل برای سال ۲۰۲۲  ارائه شده اند و طراحان تلاش خود را میکنند تا مدل های جذاب تر و کاربردی تری را نیز برای پاییز و زمستان امسال به بازار ارائه کنند.

منبع:

https://www.lotusfun.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :