معرفی جدیدترین طرح های گوشواره زنانه

معرفی جدیدترین طرح های گوشواره زنانه

همانطور که می دانیم  انسانها از دیرباز از زیور آلات برای زینت دادن به خود استفاده می کردند. امروزه با تنوع گسترده در طرح ها و مدل های زیورآلات روبرو هستیم. با انتخاب هر نوع طرح و رنگ می توانیم در ظاهر خود تنوع ایجاد کنیم و در دید اطرافیانمان جذاب و دیدنی شویم. در واقع تابستان یکی از فصل هایی است که این تنوع در طرح و رنگ زیورآلات بسیار چشمگیر است و ما را مجاب به خریدن مدل های متنوع متنوع می کند. ما با استفاده از زیورآلات می توانیم استایل و سبک مورد نظر خود را به اطرافیان نشان دهیم. در واقع با این روش ویژگی های شخصیتی ما نیز تا حدود زیادی برای اطرافیانمان مخص می شود. یکی از جدیدترین طرح های زیورآلات را می توان در زمینه طرح های گوشواره زنانه مورد بررسی قرار داد. این گوشواره ها دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ و جنس می باشند. با استفاده از ویژگی های هر یک از این گوشواره ها می توانیم انها را با لباس مورد نظر خود ست کنیم و از زیبایی دو چندان در استایل خود بهره مند شویم. در اینجا می خواهیم به چند نمونه از طرح های گوشواره زنانه اشاره کنیم که طرفداران زیادی در اقصی نقاط جهان دارند و جز داغ ترین طرح های زیور آلات در سال ۲۰۱۹ می باشند.

گوشواره-جیپسی-نگین-مروارید-510x510

گوشواره های زنانه با الگو برداری از طرح دریا و اقیانوس این نوع طرح از گوشواره جز پرفروش ترین و فراگیرترین طرح در سال ۲۰۱۹ می باشد. در واقع این طرح فضایی از زیر دریا را برای ما مجسم می کند. دنیای زیر آب با آن همه وسعت و تنوع در موجودات با دیدن این طرح در ذهن ما نقش می بندد. این جواهرات از پوسته ها و مروارید های واقعی ، صدف ها تا انواع بدل ان ساخته می شوند.

گوشواره-آویزی-ریش-ریش-و-مروارید-2

شخصی به نام مولوی هیلور، با برگزاری نمایشگاهی از زیورآلاتی با طرح صدفی و زیر دریا در گسترش این طرح در بین عموم نقش به سزایی را ایفا کرد و باعث شد که مردم از طرح های زیر دریا استقبال کنند و این نوع طرح را به عنوان برند و استایل جدید معرفی کرد. در ان زمان ۴۳ درصد از کلمه پوسته ها در موتورهای جستجوگر مد افزایش پیدا کرد. استفاده از مروارید ها در گوشواره های زنانه شکوه و جلوه خاصی را در لباس های زنان به وجود آورد و باعث زینت گسترده ای در بین زنان شد.هیلور بیان کرد که نکتهمهمدرموردمرواریدهاایناستکه” مروارید ها با هر نوع رنگ لباس شما می آیند و باعث می شوند که شما زیباتر از قبل شوید.”

انواع طرح های گوشواره مروارید در گالری شمرون

گوشواره-گل-و-مروارید-کبود-6-510x510

گوشواره های دست ساز در واقع نوعی از گوشواره های زنانه طراحی شد که به طرح صنایع دستی معروف است . در این طرح سرزندگی و شاد بودن مورد توجه طراح قرار گرفته است. در واقع این طرح دارای ویژگی هایی است که می تواند فریبندگی و دلربایی را به تصویر بکشد و در ذهن مخاطب القا کند. در این روند از موادی مانند چوب و دانه ها، منجوق، نخ های مربوط به صنایع دستی و .. استفاده می شود که با ترکیب هنر و صنعت و با استفاده از خلاقیت طراح  با هر لباسی قابل استفاده  جفت شدن است.

معرفی جدید ترین مدل های گوشواره های زنانه

این نوع از طرح های گوشواره با استقبال فراوانی در بین دختران جوان همراه بوده است. با خرید گوشواره با استفاده از طرح گوشواره صنایع دستی می توانند جذابیت های خود را دو برابر کنند و اعتماد به نفس خود را بالا ببرند. این طرح از گوشواره زنانه دارای تنوع بی شماری می باشد. همانطور که می دانیم صنایع دستی با توجه به خلاقیت و ایده هر فرد می تواند متفاوت باشد. این طرح به هر کسی امکان این را می دهد که گوشواره مورد نظر خود را با موادی که در دسترس دارد بسازد و از ان در طراحی مدی که مربوط به خود او است استفاده کند. در واقع اگر شماکمی تلاش کنید می توانید این نوع گوشواره ها  را در خانه بسازید.  گوشواره مدل آبنباتی یکی از طرح های که امسال مورد علاقه بسیاری قرار گرفت طرح گوشواره زنانه مدل آبنباتی است. این گوشواره با استفاده از جواهرات و نقره و طلا به صورت آب نبات طراحی می شوند. به این صورت که جواهرات و یا سنگ های مورد استفاده به عنوان نگین گوشواره را به اشکال هندسی شکل می دهند و تراشکاری های ظریفی روی آن انجام  می دهند  به صورت شکلات و شفاف در بیاید. این نوع از گوشواره ها با لباس های مجلسی و انواع لباس هایی که در مجالس مختلف استفاده می شود بیشتر کاربرد دارند. از طرفداران این برند می توان به خواننده معروف لیدی گاگا و کانی  وست اشاره کرد.  

معرفی جدید ترین مدل های گوشواره های زنانه

گوشواره های شمایل رنگی استفاده از شمایل ها و کریستال ها امسال به عنوان ترند ی نو مورد توجه بسیاری از تولید گنندگان قرار گرفته است. گوشواره های چهره با تنوع در رنگ و سبک خاصی که دارند مورد توجه همه اقشار جامعه است. این نوع از گوشواره ها در نیویورک طراحی شده است و توسط هنرمندان زن در جنوب شرقی آسیا مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع این نوع گوشواره با این طرح ها و رنگهای متنوع در موقعیت ها و مکان های مختلف از ساحل دریا گرفته تا مجلس های مهم استفاده می شود.

معرفی جدید ترین مدل های گوشواره های زنانه

خرید بهترین گوشواره های زنانه از گالری شمرون

گوشواره رزینی

گوشواره های رزینی امروزه از صنعت رزین استفاده های فراوانی می شود. می توان با رزین در طراحی بسیاری از وسایل استفاده کرد. در واقع رزین با مخلوط هاردنر باعث سفت شدن و شفافیت می شود و از ان می توان در ساخت وسایل زینتی و تزیینی استفاده کرد. یکی از کاربرد های رزین در صنعت جواهرات و زیورآلات است. به دلیل خاصیت ترکیب پذیری رزین با انواع رنگ های مخصوص به خود و ترکیب ان با اجسام زرین دیگر به عنوان یکی از بهترین محصولات در زمینه طراحی زیورآلات می توان از ان نام برد. امروزه برای ساخت گوشواره های  رزینی به امکانات خاصی نیاز ندارید. شما می توانیدان را در خانه خود و با کمترین امکانات درست کنید.  

گوشواره-اشک-Crystal-Tube-1-510x460

گوشواره های قطره ای کریستالی اگر شما به تجملات علاقه زیادی دارید و به ان اهمیت می دهید این نوع از مدل گوشواره جدید مناسب شما می باشد. این جواهرات دارای زرق و برق زیادی هستند و با استفاده از کریستال هایی که در انها به کار برده شده اند باعث درخشندگی و عبور نور از خود می شوند که این امر زیبایی آنها را دو چندان می کند. با شکست نور در کریستال و تجزیه آن و عبور نور خروجی رنگی،  ما با طیف وسیعی از انواع نورها روبرو می شویم این یکی از ویژگی های مورد توجه کریستال ها است که استفاده از آنها را در صنعت زیورآلات ممکن می سازد . با توجه به مواردی که گفته شد ما با تنوع در متریال ها و طرح های بسیاری در صنعت زیورآلات روبرو هستیم که در اینجا به تعداد اندکی از طرح های گوشواره اشاره شد. در واقع برای اینکه بتوانید نوعی خاص و منحصر به فردی از سبک لباس پوشیدن خود را ارائه دهید باید به این نکته نیز دقت نمایید که استفاده از زیورآلات به خصوص گوشواره ها به شما جلوه خاصی می بخشد و زیبایی شما را بیشتر نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :