معرفی ۱۰ ترند برتر فشن و مد در سال ۲۰۲۱

معرفی 10 ترند برتر فشن و مد در سال 2021

با فرا رسیدن سال ۲۰۲۱، طراحان تلاش کرده اند تا با معرفی طرح های جسورانه و شیک، جریان جدیدی از انرژی را به دنیای مد وارد کنند تا شاید شروعی جدید رقم زده شود. ما در این مقاله کلکسیون های معرفی شده در هفته های مد لندن و پاریس برای بهار و تابستان ۲۰۲۱ را بررسی می کنیم.  مانند دو سال گذشته، بسیاری از ترندهای بزرگ و محبوب در سال ۲۰۲۱ با الهام از سال های گذشته و دهه های ۶۰ و ۸۰ میلادی معرفی شده اند. به نظر می رسد که دنیای مد از مرور خاطرات خوب خود، خسته نمی شود! در این مقاله و  با توجه به کلکسیون های ارائه شده، ۱۰ ترند سال ۲۰۲۱ در زمینه پوشاک و اکسسوری ها را معرفی خواهیم کرد.

ترندهای سال 2021 میلادی

با فرا رسیدن واپسین روزهای سال ۲۰۲۰، دنیای مد از ترند های جدیدی رونمایی می کند. برندها و طراحان دنیای مد روزهای پر کاری را سپری می کنند و با استناد به تحقیقات و همچنین رصد تغییر و تحول دنیای مد در سال گذشته، تلاش می کنند تا ترند های محبوب و پرکاربرد را برای سال جدید معرفی کنند. سال ۲۰۲۰ تحت تاثیر همه گیری ویروس کرونا سپری شد. در حالی که بسیاری از مردم ماه ها در قرنطینه های سخت قرار داشتند، دنیای مد نیز دستخوش تغییرات بسیاری شد. ورود ماسک های صورت به عنوان یکی از اکسسوری های محبوب و لازم بسیاری را شگفت زده کرد. این در حالی بود که بسیاری از برند های بزرگ و کوچک تحت فشار اقتصادی ناشی از ویروس کرونا، روز های سختی را پشت سر گذاشتند.

کت های اپل دار بزرگ

کت های شانه دار بزرگ یکی از مهم ترین المان های دنیای مد در دهه ۸۰ میلادی هستند که در سال ۲۰۲۱ به خیابان ها باز خواهند گشت. اگر آلبوم های خود را مرور کنید، بدون شک متوجه حضور کت های شانه دار و یا مانتو های اپل دار در عکس های قدیمی می شوید. این دسته از لباس ها می توانند پاها را کشیده تر و کمر را باریک تر نشان دهند. در سال ۲۰۲۱، یکی از ترند های محبوب کت های اپل دار بزرگ هستند. پیش بینی می شود که استفاده از این کت ها در رنگ های آبی، خاکستری و یا سایر رنگ های خنثی و در کنار شلوارهای راسته و چرمی، استایلی محبوب در سال ۲۰۲۱ باشد.

کت های اپل دار بزرگ
کت های اپل دار بزرگ

ماسک صورت مشکی

ماسک های ابریشمی مشکی رنگ یکی از ترند های سال ۲۰۲۱ خواهند بود. سلامتی در سال ۲۰۲۱ بسیار اهمیت خواهد داشت و محافظت از بدن در برابر ویروس کرونا، همچنان اصلی مهم در زندگی روزانه تمام ما خواهد بود. بدیهی است که ماسک های صورت به عنوان یک اکسسوری لازم و کلیدی، جایگاه خود را در سال جاری حفظ کنند. ماسک های براق سیاه و سفید با هر استایلی مطابقت دارند و می توانند پوشش خوبی برای بینی و دهان ایجاد کنند. استفاده از پارچه های ابریشمی در ساخت ماسک صورت پارچه ای مشکی می تواند تنفس را راحت تر کند. شما می توانید از ماسک های صورت مشکی در کنار لباس های رنگی، استایل های مونوکروم و تقریبا در تمام موقعیت های اجتماعی، مانند دورهمی های خانوادگی و یا محل کار، استفاده کنید.

ماسک صورت مشکی در سال 2021
ماسک صورت مشکی طرح گوچی از گالری شمرون

نمونه ماسک صورت پارچه ای مشکی از گالری شمرون:

روسری های ابریشمی

با الهام از دهه های ۵۰ و ۶۰ میلادی، روسری های ابریشمی در سال ۲۰۲۱ باز خواهند گشت. روسری های ابریشمی، به ویژه در بهار و تابستان، می توانند از موها محافظت کنند و زیبایی استایل را دو چندان کنند. روسری های ابریشمی با نقش گل های رنگارنگ و یا سایر الگوهای پیچیده در کلکسیون های بهاره و تابستان ۲۰۲۱ بسیاری از برندها حضور دارند و به نظر می رسد به ترند سال ۲۰۲۱ تبدیل شوند. شما می توانید با خلاقیت خود، از آن ها در استایل خود استفاده کنید.

ترند   روسری های ابریشمی سال 2021
ترند روسری های ابریشمی سال ۲۰۲۱

نمونه ست روسری و ساق دست گالری شمرون:

رنگ های پاستلی

ترند دیگری که در سال جاری همچنان به سلطه خود ادامه خواهد داد، رنگ آمیزی پاستلی است. رنگ های پاستلی گزینه مناسبی برای استایل های بهاره و تابستانی هستند و به خوبی با طیف گسترده ای از رنگ پوست مطابقت دارند. شما می توانید برای یک روز کاری آفتابی از کت سبز نعنایی و یا یک کت ترنچ با رنگ بنفش یاسی استفاده کنید. شما همچنین می توانید از رنگ های پاستلی در کنار یکدیگر، در کنار رنگ های خنثی و یا در استایل های مونوکروم نیز استفاده کنید.

رنگ های پاستلی در سال جدید
رنگ های پاستلی در سال جدید

جدید ترین ماسک و کش مو های ترند سال ۲۰۲۱ در گالری شمرون:

کیف های زرد

کیف دستی زرد یکی از ترندهای ۲۰۲۱ خواهند بود و خیابان ها را تسخیر خواهند کرد. شما می توانید از یک کیف کلاچ خردلی برای شرکت در یک مهمانی شبانه و یا یک کیف دستی بزرگ زرد برای رفتن به محل کار استفاده کنید. رنگ زرد، تناژ های مختلفی دارد که می تواند پاسخگوی استایل، رنگ پوست و سلیقه شما باشد. شما می توانید از کیف زرد رنگ در استایل های مونوکروم به عنوان عنصر متضاد استفاده کنید و یا یک استایل رنگارنگ جذاب را خلق کنید.

 کیف دستی زرد یکی از ترندهای 2021 خواهد بود
کیف دستی زرد یکی از ترندهای ۲۰۲۱ خواهد بود

مانتوهای صنایع دستی

مانتوهایی با طرح های زیبا و پیچیده و با الهام از هنر دستی مناطق و فرهنگ های کشورهای مختلف یکی از مدهای ۲۰۲۱ خواهد بود. استفاده از گلدوزی های ظریف، نقش و نگار گل ها و یا طرح های هندی و کشمیری، و ترکیب رنگی بومی مناطق مختلف جهان، پارامتر مهمی است که دنیای مد در سال ۲۰۲۱ روی آن مانور خواهد داد. کت هایی که با استفاده از هنر دست و با الهام از فرهنگ های مختلف تزئین شده اند، انتخاب خوبی برای شب های خنک بهار و تابستان خواهند بود.

چکمه های بلند سفید در سال 2021
چکمه های بلند سفید در سال ۲۰۲۱

تزیینات مو جدید طرح برند در گالری شمرون

 چکمه های بلند سفید

با الهام از پوشش رقصنده های کلاسیک گوگو در دهه ۶۰ میلادی و یا انقلاب جوانان در اواسط قرن گذشته، چکمه های بلند سفید بار دیگر به دنیای مد بازگشته اند. شما می توانید این چکمه ها را در کنار دامن های کوتاه و یا شلوار های استرچ بپوشید و استایل جذابی را تجربه کنید.

چکمه های بلند سفید در سال 2021
چکمه های بلند سفید در سال ۲۰۲۱

طیف رنگ های زرد و شتری

ترکیب رنگ زرد و شتری مد سال ۲۰۲۱ خواهد بود. این ترکیب که از دهه ۷۰ میلادی الهام گرفته است، می تواند یک استایل کلاسیک و در عین حال خاص را به شما ببخشد. ترکیب این سایه ها می تواند بدون هیچ محدودیت زمانی، به استایل شما عمق بدهد. شما می توانید از کت و شلوار های شتری و کیف زرد استفاده کنید. یک بلوز کشباف زرد رنگ در کنار یک کت شتری و شلوار سفید نیز می تواند ترکیب جذابی برای روزهای سرد فصل بهار باشد.

ترکیب رنگ زرد و شتری در سال 2021 میلادی
ترکیب رنگ زرد و شتری در سال ۲۰۲۱ میلادی

لوازم جانبی به رنگ آبی پاپ

اگر می خواهید استایل جذاب و خاصی را در سال ۲۰۲۱ تجربه کنید، به دنبال اکسسوری هایی به رنگ آبی پاپ باشید. رنگ آبی پاپ، تناژ بسیار خاص و جذابی از رنگ آبی است و استفاده از آن در اکسسوری ها می تواند بسیار هوشمندانه باشد. شما می توانید از کیف دستی آبی پاپ دیور Dior  و یا کلاه هایی به این رنگ استفاده کنید. شما می توانید از این اکسسوری ها در استایل های مونوکروم و به عنوان عنصر متضاد بهره ببرید.  

رنگ آبی پاپ
رنگ آبی پاپ

کیف های دستی دنباله دار

فرصت های نامحدود در سال ۲۰۲۱ از آن کیف های دستی است. پس از تحلیل و بررسی کلکسیون های معرفی شده برای سال ۲۰۲۱ متوجه خواهید شد که کیف های دستی فاکتور بسیار مهمی در استایل های سال ۲۰۲۱ هستند. یکی از ترند هایی که در سال پیش رو بیشتر با آن روبرو خواهیم شد، کیف های دستی دنباله دار هستند. حاشیه های چرمی و یا رشته های بلندی که گاهی تا زمین می رسند، المان جدیدی در کیف های دستی در سال ۲۰۲۱ خواهند بود. شما می توانید برای یک ظاهر کلاسیک از رنگ های قهوه ای و مشکی استفاده کنید. رنگ های روشن این دسته از کیف ها می تواند انتخابی جسورانه برای یک استایل خاص و منحصر به فرد باشد. اگر به دنبال ایجاد یک تغییر بنیادی در استایل خود برای سال ۲۰۲۱ هستید، کیف های دستی دنباله دار نقطه شروع خوبی می تواند باشد! 

کیف های دستی دنباله دار
کیف های دستی دنباله دار

منبع: https://www.thetrendspotter.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :