ترندهای مدل آرایش جدید سال ۲۰۲۱ (۷ مُِد محبوب + عکس مدل ها)

ترندهای محبوب میکاپ و آرایش سال 2021

پس از بررسی اجمالی استایل های ترند سال ۲۰۲۱ و رنگ سال، شاید بهتر باشد کمی هم در خصوص ترندهای میکاپ و آرایش سال ۲۰۲۱ صحبت کنیم. بعد از انتظاری به اندازه یک قرن، سال ۲۰۲۱ از راه رسید. روزهای اول سال زمانی برای بازبینی سال گذشته و برنامه ریزی برای ایجاد تغییرات و همچنین تعیین اهداف بلند مدت و کوتاه مدتی است که در سال پیش رو برای خود در نظر داریم. تغییرات می توانند جنبه های مختلف زندگی ما را شامل شوند. برنامه ریزی برای شرکت در یک دوره آموزشی، تغییر محل زندگی، تغییر در سبک زندگی و یا تغییراتی جزئی اما مهم در پوشش از جمله مواردی هستند که بدون شک در این روزها به آن ها فکر کرده اید. در ادامه در این مطلب از سری مقالات گالری شمرون با ما همراه باشید.

ترند آرایش صورت در سال جدید میلادی 2021

ترند های مدل آرایش ۲۰۲۱:

سال ۲۰۲۱ در سایه ویروس کرونا آغاز شده است و پیش بینی می شود تا آغاز فاز اولیه واکسیناسیون گسترده در اواخر تابستان ۲۰۲۱، شرایط تغییری نکند. در سالی که پیش روست استفاده از ماسک های صورت اجباری است و شاید به همین دلیل باشد که توجه بیشتر ترند های آرایش و میکاپ متوجه چشم ها و باقی بخش های صورت می باشد. با توجه به این نکته در این مقاله، به بررسی ده ترند آرایشی و مدل آرایش سال ۲۰۲۱ خواهیم پرداخت.

ترند شماره ۱: خط چشم های پهن و گربه ای

از آنجایی که استفاده از ماسک در بیشتر کشورهای دنیا یک قانون است، به نظر می رسد که بستر لازم برای رشد دوباره خط چشم های پهن و گربه ای فراهم شده است. با استفاده از مداد های چشم ماژیکی و معمولی می توانید خطوط موربی را در بخش بالایی پلک ها ایجاد کنید و آن ها را به یک مثلث ظریف و باریک در انتهای چشم متصل کنید. ضخامت خط چشم با توجه به سلیقه و همچنین آناتومی صورت شما تعیین می شود. اگر تجربه چندانی در کشیدن خط چشم ندارید، بهتر است تمرین را از همین امروز شروع کنید، چرا که سال ۲۰۲۱ خط چشم های پهن، ترند خواهند شد.

ترند خط چشم های پهن و گربه ای در سال 2021
ترند خط چشم های پهن و گربه ای در سال ۲۰۲۱

جدید ترین ماسک و کش مو های ترند سال ۲۰۲۱ در گالری شمرون:

ترند شماره ۲: ریمل های رنگی

تمام توجه ها در سال ۲۰۲۱ متوجه چشمان ماست، بنابراین استفاده از یک ریمل رنگی می تواند ایده خلاقانه و جذابی باشد. اگر استفاده از ریمل های رنگی کمی از اصول استایل محافظه کارانه شما به دور است، می توانید آن را با ریمل های مشکی و قهوه ای معمولی خود ترکیب کنید. یک لایه ریمل رنگی را بر روی مژه های خود بزنید و سپس ریمل مشکی و یا قهوه ای تیره خود را به صورت ضربدری بر روی مژه ها استفاده کنید. این کار به شما کمک می کند تا ضمن ایجاد یک لایه قوی از ریمل ها، از تند بودن رنگ مورد استفاده خود بکاهید و یک ظاهر ملایم تر را تجربه کنید. ریمل های ابی و سبز تیره از جمله محبوب ترین رنگ ها در ژانویه سال ۲۰۲۱ بوده اند.

مد ریمیل های رنگی در سال جدید میلادی 2021
مد ریمیل های رنگی در سال ۲۰۲۱

تزیینات مو جدید طرح برند در گالری شمرون

ترند شماره ۳: مژه های بلند

مژه های بلند یکی از المان های زیبایی چشم ها به شمار می رود که در سال ۲۰۲۱ بیش از هر زمان دیگری، مورد توجه است. لیفت مژه ها و یا کاشت آن ها تحت نظر یک فرد متخصص می تواند زیبایی چشمان شما را دو چندان کند. پیش بینی می شود استفاده از ریمل های حجم دهنده و همچنین مژه های مصنوعی در سال ۲۰۲۱ بسیار رواج پیدا کند. هر آنچه که می تواند توجه دیگران را به زیبایی چشمان شما معطوف کند، در سال ۲۰۲۱ کاربرد پیدا خواهد کرد.

ترند مژه های بلند در سال جدید
ترند مژه های بلند در سال جدید

ترند شماره ۴: لب های رنگ آمیزی شده

اگرچه بیشتر توجه ترند های آرایشی در سال ۲۰۲۱ معطوف چشم ها است، اما نمی توان از اهمیت آرایش لب ها در سال ۲۰۲۱ غافل شد. تماس های کاری و تصویری با استفاده از اسکایپ و زوم موقعیت های عمومی هستند که می توانید بدون استفاده از ماسک در آن ها به راحتی صحبت کنید. بنابراین بهتر است برای چنین موقعیت هایی در سال ۲۰۲۱ آماده شد. برای شرکت در تماس های تصویری، از رژ لب های پررنگ استفاده کنید. رژ لب هایی با تناژ قرمز، نارنجی و قهوه ای از جمله رنگ های محبوب در انواع ترند میکاپ ۲۰۲۱ خواهند بود. یکی از معضلات رایج، پاک شدن رژ لب ها در اثر تماس آن ها با ماسک های صورت از جمله ماسک صورت طرحدار برند است. برای جلوگیری از این امر، می توانید از محافظ های لب و یا برق لب ها استفاده کنید.

لب های رنگ آمیزی شده
لب های رنگ آمیزی شده

نمونه ماسک های پارچه ای صورت گالری شمرون:

ترند شماره ۵: بازگشت به اوایل دهه ۲۰۰۰

در اوایل دهه ۲۰۰۰ ابروهای پهن، لب های پر و رژ لب های قهوه ای بسیار رواج داشتند. با بررسی دنیای مد و جدید ترین مدل های ارائه شده توسط آرایشگران ماهر، متوجه خواهیم شد که این ترند بار دیگر به خیابان ها بازگشته است. برای داشتن ابروهایی پر می توانید از سایه ابرو و یا مداد ابرو مناسب استفاده کنید. بهتر است با کمک یک مداد ابرو نازک، ضربه های آرام و رو به بالایی را در داخل ابرو ایجاد کنید. این کار به شما کمک می کند تا ابروهایی پر و با ظاهر طبیعی را تجربه کنید.

برای داشتن لب های پر نیز می توانید در ابتدا از یک خط لب با رنگ خنثی و نزدیک به رنگ پوست خود شروع کنید. دور لب خود را با کمک این مداد مشخص کنید و سپس با استفاده از رژ لب مرطوب، تمام لب خود را پوشش دهید. استفاده از رژ لب هایی با تناژ رنگ های قهوه ای و قرمز تیره در این سبک از آرایش مناسب تر است.

بازگشت دنیای آرایش به اوایل سال 2000

ترند شماره ۶: پوستی تازه و درخشان

دیگر دوران استفاده از کرم پودرها و کرم های بسیار قوی به پایان رسیده است. در سال ۲۰۲۱ پوست شما باید سالم، سرزنده و سبک به نظر برسد. اگر می خواهید بر روی محصولات آرایشی و بهداشتی در سال ۲۰۲۱ متمرکز شوید، محصولات سلامت پوست باید الویت شما باشند. دنبال کردن یک روتین مشخص پوستی و عدم استفاده از کرم پودر ها و فونداسیون های آرایشی در سال ۲۰۲۱ اهمیت دارد.

ترند پوست صورت شفاف و درخشان در سال جدید میلادی
ترند پوست صورت شفاف و درخشان در سال جدید میلادی

برای داشتن یک روتین ثابت و سالم پوستی می توانید از یک پاک کننده آرایشی صورت شروع کنید. به آرامی مقداری پاک کننده آرایشی را بر روی صورت خود قرار داده و ماساژ دهید. بدون شستن پوست، به سراغ اسکراب صورت بروید و با تمرکز بر روی بینی، چانه و پیشانی، اسکراب را به آرامی بر روی صورت خود ماساژ دهید. این مناطق محل تجمع سلول های مرده هستند. سپس از یک ماسک لایه بردار استفاده کنید تا ناخالصی های پوستی شما را به خوبی پاک کند. با این کار چهره شما شاداب و پوست صورتتان نرم و مرطوب می شود. شما می توانید از آب رسان های پوستی و اسپری های مرطوب کننده پوست استفاده کنید. توجه کنید که بهتر است مرطوب کننده های پوستی را به آرامی بر روی پوست ماساژ دهید تا جریان خون به تمامی بخش های پوست صورت شما برسد. انجام یک روتین پوستی برای حداقل دوبار در هفته می تواند به سلامت پوست صورت شما بسیار کمک کند.

ترند شماره ۷: تکنیک رنگ

رنگ ها در سال ۲۰۲۱ نقش بسیار مهمی را در دنیای مد و فشن ایفا می کنند. آرایش های خلاقانه با استفاده از رنگ های غیر عادی و شاید کمی تند در سال ۲۰۲۱ بیش از هر زمان دیگری ترند خواهد شد. استفاده از سایه های رنگین کمانی و یا رنگ های تندی مانند سبز، صورتی، آبی و بنفش در آرایش چشم یکی از ترند های پیش بینی شده برای سال ۲۰۲۱ است. شما می توانید با ایجاد بلوک های رنگی در پشت پلک های خود و سپس مخلوط کردن آن ها با یکدیگر، یک آرایش جسورانه را تجربه کنید.

تکنیک رنگ  ها در سال 2021
تکنیک رنگ ها در سال ۲۰۲۱

از آنجایی که چشم های ما تنها عضوی از صورت ما هستند که در پس ماسک ها قابل دیدن هستند، بدیهی است که آرایش آن ها در سال ۲۰۲۱ اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. برای داشتن یک آرایش به روز و جذاب در سال ۲۰۲۱، اجازه دهید چشم های شما صحبت کنند، خود را ابراز کنند و روحیه خاص و جسورانه شما را از پس ماسک های صورت نمایش دهند! 

منبع:https://www.whowhatwear.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :