جدیدترین کلکسیون ورزشی از برند بالنسیاگا (Balenciaga)

جدیدترین کلکسیون بالنسیاگا

ما در این مقاله ضمن معرفی یک تاریخچه کوتاه درباره ظهور لباس های ورزشی مدرن، شما را با ست ورزشی بالنسیاگا و شعار مهمی که این برند در تولید کلکسیون جدید خود به آن پرداخته است، آشنا خواهیم کرد. اگر شما به برند بالنسیاگا و طرح های رنگارنگ و کاربردی لباس های ورزشی علاقه مند هستید، از شما دعوت می کنیم که مقاله جدیدترین کلکسیون ورزشی لوکس از برند بالنسیاگا را از دست ندهید!

ست ورزشی
ست ورزشی

لباس های ورزشی یکی از محبوب ترین شاخه های پوشاک در دنیای امروز هستند. ست های ورزشی معمولا لباس هایی رنگارنگ هستند که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا به دقت طراحی می شوند. اگرچه کاربرد اصلی لباس های ورزشی در باشگاه ها و در خلال تمرینات فیزیکی محسوس تر است، اما بسیاری از مردم در طول روز نیز از راحتی و دامنه حرکتی بالای این لباس ها بهره می گیرند. لباس های ورزشی، چه به شکل کفش های ورزشی و یا شلوارها و کاپشن های راحت، تقریبا جز لاینفک استایل روزانه  افراد، به ویژه در شهرهای بزرگ، به شمار می روند. با این حال این دسته از پوشاک جز اعضای تازه وارد دنیای مد محسوب می شوند. 

ظهور لباس های ورزشی نسل جدید:

در دهه ۱۹۸۰ میلادی، لباس های ورزشی به شکل متفاوتی نسبت به امروز طراحی می شدند. در آن زمان، هر رشته ورزشی خاص لباس های مخصوص خود را داشت که به شکل حرفه ای برای آن ورزش و حرکات دخیل در آن طراحی شده بودند. به عنوان مثال، ورزشکاران نمی توانستند لباس های ورزشی مناسب برای دویدن را در خلال دوچرخه سواری استفاده کنند. به شکل مشابه، لباس های کوهنوردی با لباس های مرتبط با رشته اسکی تفاوت بسیار زیادی داشت. علت اصلی این تفاوت نه در ساختار کلی لباس، بلکه در جزئیاتی بود که متناسب با نوع هر ورزش در ساخت لباس در نظر گرفته می شد. با ورود نسل جدید طراحان، دنیای مد در راستای تولید لباس های ورزشی چند منظوره گام های مثبت و مهمی برداشت.

  با ورود نسل جدید طراحان، دنیای مد در راستای تولید لباس های ورزشی چند منظوره گام های مثبت و مهمی برداشت.
با ورود نسل جدید طراحان، دنیای مد در راستای تولید لباس های ورزشی چند منظوره گام های مثبت و مهمی برداشت.

در اولین اقدام، طراحان بسیاری از جزئیات را از طراحی لباس ها حذف کردند و تمرکز خود را بر روی لایه های اصلی لباس قرار دادند. لباس های ورزشی نسل جدید، که در واقع همان شکل پایه لباس های ورزشی قدیمی بودند، به بازار معرفی شدند. حال مصرف کنندگان می توانستند با خرید یک ست ورزشی، از آن در خلال ورزش های مختلفی استفاده کنند. طراحی لباس های ورزشی برای ورزشکاران حرفه ای و تیم های ورزشی بزرگ، همچنان با توجه به جزئیات و نکات خاص انجام می شد، اما بازار مصرفی مردمان عادی از این ظرافت ها و نکات پیشرفته دور شد. کلکسیون های ورزشی مدرن و به سرعت مورد توجه جامعه قرار گرفت و استقبال خوبی از آن ها شد.

جدید ترین کلکسیون ورزشی لوکس از برند بالنسیاگا
لوازم ورزشی از برند بالنسیاگا(Balenciaga)

یکی دیگر از نکات برجسته در طراحی لباس های ورزشی مدرن، استفاده از تکنولوژی در جهت بهینه سازی لباس ها است. پارچه هایی که در ساخت لباس های ورزشی مدرن مورد استفاده قرار می گیرند، به گونه ای طراحی شده اند تا میزان تعریق، حرکت هوا و همچنین درجه حرارت بدن را در بهترین و بهینه ترین حالت خود نگه دارند. به عنوان مثال، لباس های ورزشی نسل جدیدی که برای اسکی و یا کوهنوردی طراحی می شوند، بسیار سبک هستند. این در حالی است که پارچه این دسته از لباس ها به گونه ای طراحی شده است تا بدن ورزشکار را در خلال ورزش به خوبی گرم نگه دارد و همچنین دامنه حرکتی وی را محدود نکند. لباس های ورزشی تخصصی نیز به گونه ای مهندسی شده اند که بتوانند عملکرد ورزشکار را ارتقا دهند و به او در انجام حرکاتش بسیار کمک کنند.

برند سازی در کلکسیون های ورزشی مدرن

در قدم بعدی، طراحان استفاده از رنگ ها را در دستور کار خود قرار دادند. تا آن زمان، تفاوت میان لباس های ورزشی مردانه و زنانه تنها در نوع دوخت لباس ها و سایز آن ها بود. با پیشرفت تکنولوژی و امکان بافت پارچه ها با رنگ های متنوع تر، طراحان تلاش کردند تا با ادغام رنگ های مختلف، جنسیت سازی لباس را به شکل دیگری انجام دهند. لباس های ورزشی زنانه با رنگ های شاد و روشن به بازار عرضه شدند. این اتفاق نیز گامی موثر در جهت جلب مخاطبین بود و با بازخورد خوبی روبرو شد. اما خیلی زود، رنگ ها از منظر دیگری اهمیت پیدا کردند.

  لباس های ورزشی زنانه با رنگ های شاد و روشن
لباس های ورزشی زنانه با رنگ های شاد و روشن

امروزه رنگ ها در لباس های ورزشی به یک امضا برای برند ها تبدیل شده اند. هر برند فعال در زمینه تولید لباس های ورزشی، با انتخاب فرمول های خاصی از رنگ ها توانسته است گوشه ای از این بازار رنگارنگ را از آن خود کند. امروزه لباس های ورزشی برند هایی مانند نایک، آدیداس، Gap و Jack Wolfskin به واسطه رنگ های خاصی که در محصولات خود استفاده می کنند، شناخته شده اند. این امر زمینه را برای هدفمند کردن طراحی کلکسیون ها و ادغام آن با حرکت های اجتماعی به خوبی فراهم کرده است. برند بالنسیاگا(Balenciaga) یکی از نام های پیشرو در زمینه استفاده صحیح از این فرصت است که در ادامه به توضیح جدیدترین کلکسیون ورزشی از برند بالنسیاگا خواهیم پرداخت.

خرید ست ورزشی Balenciaga: کلکسیون WFP

یکی از وظایف سازمان جهانی غذا، کمک به کشورهای درگیر بلایای طبیعی و فقر و همچنین نجات جان میلیون ها انسانی است که امروزه با گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند. کمپانی ها و موسسه های مختلفی با این سازمان همکاری دارند و با فراهم آوردن کمک های مالی، در حرکت جمعی این سازمان مشارکت دارند. برند بالنسیاگا برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ همکاری خود را با سازمان جهانی غذا آغاز کرد. در آن زمان این برند سود حاصل از فروش یکی از کلکسیون های ورزشی خود را به سازمان جهانی غذا اختصاص داد و بدین ترتیب توانست ۲۰ درصد درآمد این سازمان و بودجه اختصاصی به برنامه های غذا را افزایش دهد. این همکاری موفق، زمینه ساز طراحی و تولید ست ورزشی بالنسیاگا WFP در سال ۲۰۲۰ شد.

ست ورزشی بالنسیاگا
ست ورزشی بالنسیاگا

هدف از این همکاری، ریشه کن کردن گرسنگی در بیشتر کشورهای جهان تا سال ۲۰۳۰ است و مدیران برند بالنسیاگا در تلاش هستند تا با معرفی کلکسیون WFP (که مخفف World food programme است) توجه جامعه جهانی را به مسئله گرسنگی جلب کنند. کلکسیون WFP از برند بالنسیاگا شامل اکسسوری ها و پوشاک محبوب این برند است. در جدیدترین کلکسیون ورزشی از برند بالنسیاگا (Balenciaga) شما می توانید جوراب ها ورزشی، کلاه، شلوار، بلوز، کیف و کاپشن های ورزشی را ببینید که با رنگ آمیزی ساده اما تاثیرگذار در کنار شعار و هدف برند به زیبایی می درخشند. بیشتر اعضای این کلکسیون در رنگ های ساده مشکی، آبی روشن، سفید و صورتی به بازار عرضه شده اند. علت انتخاب رنگ بندی ساده برای این کلکسیون، جلب توجه بیشتر به لوگو سازمان جهانی غذا و همچنین پیامی است که کلکسیون جدید این برند با خود به همراه دارد. آرم رسمی سازمان جهانی غذا در بخش چپ محصولات قرار دارد و در بخش راست آن ها نام برند بالنسیاگا به چشم می خورد.

ست ورزشی جدید بالنسیاگا
ست ورزشی جدید Balenciaga

این امر در دنباله استایل طراحی برند بالنسیاگا است که معمولا نام خود را به عنوان نمادی از برند بر روی لباس ها حک می کند. در برخی دیگر از محصولات موجود در کلکسیون WFP نیز یک لوگوی جدید که ترکیبی از لوگو برند بالنسیاگا و سازمان جهانی غذا است، به چشم می خورد. شعار طراحان در این کلکسیون جدید “صرفه جویی در زندگی، زندگی بهتر” است. پیش بینی می شود که سود ناشی از فروش این کلکسیون بتواند چیزی در حدود سی درصد به برنامه های سازمان جهانی بهداشت در راستای از بین بردن گرسنگی کمک کند. بیشتر محصولات این برند به صورت آنلاین در وبسایت برند بالنسیاگا و آمازون به فروش می رسند. همچنین در شعبه های اصلی این برند شما می تواند ست ورزشی بالنسیاگا WFP را بازدید و تهیه کنید.

اگرچه این اولین باری نیست که دنیای مد با سازمان های بین المللی در راستای انجام سیاست های سازنده و موثر همکاری می کند، اما با توجه به محبوبیت بالای برند بالنسیاگا و همچنین سود خوبی که محصولاتش در سراسر دنیا عاید این برند می کند، پیش بینی می شود که این همکاری تازه با سازمان جهانی غذا بتواند بودجه موجود این سازمان را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. در کنار برند بالنسیاگا، شرکتهای تولیدی، برند های صنعتی و افراد سرشناس دیگری نیز هستند که با کمک های داوطلبانه به سازمان جهانی غذا در راستای ریشه کن کردن گرسنگی در جهان می کوشند. این سازمان به کشورهای درگیر در بلایای طبیعی و همچنین جنگ کمک می کند و تا به حال توانسته است جان میلیون ها انسان را در پنج قاره جهان نجات دهد.

منبع: https://www.balenciaga.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :