معرفی جدیدترین مدل‌های گوشواره در سال ۲۰۲۱

معرفی جدیدترین مدل‌های گوشواره در سال 2021

اگر برای یک سفر تابستانی جذاب آماده می شوید یا برای رفتن به یک مهمانی دوستانه پس از ماه ها دوری در قرنطینه برنامه ریزی می کنید، بدون شک به دنبال جدیدترین گوشواره های ترند برای داشتن استایلی جذاب و زیبا خواهید بود. نقره و استیل، فلز های محبوبی در تابستان هستند. در این زمان از سال که خورشید بیش از پیش درخشش دارد، هیچ چیز به اندازه سطح صیقلی یک فلز سرد نمی تواند به ایجاد توازن در استایل شما کمک کند. زیورالات استیل در کنار پوست های تیره آفتاب گرفته، جلوه بهتری دارند و می توان به راحتی از آن ها در استایل ها و موقعیت های مختلف استفاده کرد. خرید گوشواره نقره و استیل، معمولا در ماه های گرم سال مورد توجه است.

گوشواره نقره زنانه از گالری شمرون
گوشواره نقره طرح پروانه از گالری شمرون

این شاخه از زیورآلات هیچگاه محبوبیت خود را از دست نمی دهند و هر ساله، طراحان و برند های بیشتری بر روی موج این محبوبیت سوار می شوند و مدل های جدیدی را به بازار عرضه می کنند. در حالی که اولین روزهای تابستان سال را سپری میکنیم، دنیای مد درهای خود را به روی ترند های جدیدی از گوشواره های نقره و استیل باز کرده است. ما نیز در این مقاله قصد داریم تا جدید ترین ترند تابستانی گوشواره های نقره و استیل را بررسی کنیم. اگر شما نیز به دنبال خرید یک یا چند جفت گوشواره جدید استیل یا نقره برای تابستان پیش رو هستید، پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

گوشواره نگین زرد از گالری شمرون
گوشواره نگین زرد از گالری شمرون

چرا گوشواره نقره و استیل در تابستان ۲۰۲۱؟

نقره و استیل از جمله ماندگار ترین فلزات در صنعت ساخت زیورآلات هستند و انتخاب گوشواره هایی از این جنس، می تواند یک سرمایه گذاری طولانی مدت باشد. معمولا زیورآلاتی که با استفاده از این مواد ساخته می شوند، قیمت مناسب تری دارند و برای افرادی با پوست های حساس مناسب هستند. استفاده از یک جفت گوشواره نقره یا استیل در مسافرت، کنار دریا و حتی در تب و تاب یک روز شلوغ تابستانی، راحت تر است و در صورت گم شدن آنها، ضرر کمتری متوجهتان خواهد شد. این در حالی است که بسیاری از این گوشواره ها زیبایی و جذابیت گوشواره های طلا را دارند. همچنین به علت مقرون به صرفه بودن گوشواره هایی از جنس نقره و استیل، شما می توانید با بودجه خود، به مدل های متنوع تری دسترسی داشته باشید.

گوشواره نقره زنانه پاپیون سیلور از گالری شمرون
گوشواره نقره زنانه پاپیون سیلور از گالری شمرون

گوشواره های نقره گالری شمرون:

خرید گوشواره نقره در تابستان ۲۰۲۱: سنگ های قیمتی رنگارنگ

گوشواره های بزرگ هیچ گاه قدیمی نمی شوند، اما آنچه که در تابستان ۲۰۲۱ مورد توجه قرار خواهد گرفت، استفاده از گوشواره های میخی بزرگی است که با کمک سنگ ها و کریستال های قیمتی و رنگی تزئین شده اند. دنیای مد این شاخه از گوشواره ها را تحت نام “گوشواره های آبنباتی” می شناسد. برخی معتقد هستند که کوچ انسان ها به دنیای مجازی و جلسات آنلاین، کنفرانس ها و گردهمایی های مجازی و تماس های تصویری میان اعضای خانواده، سبب شده است که نقش گوشواره ها بیش از پیش در دنیای مد و به ویژه در تابستان ۲۰۲۱ احساس شود. در این میان نیز، سنگ ها و کریستال های رنگی همواره می توانند صحنه را از آن خود کنند. یکی از مزیت های این ترند در آن است که با هر استایلی و در هر موقعیتی می توانید از این گوشواره ها استفاده کنید. حتی اگر به سبک های مینیمالیست، بوهو و یا وینتیج علاقه مند باشید نیز به راحتی می توانید گوشواره مورد علاقه خود را پیدا کنید. در میان تمامی گزینه های موجود، به نظر می رسد که انتخاب سنگ هایی با رنگ های پاستلی و کمرنگ به ویژه در تابستان ۲۰۲۱ ترند خواهند بود.

گوشواره آویزی مدرن از گالری شمرون
آنچه که در تابستان ۲۰۲۱ مورد توجه قرار خواهد گرفت، استفاده از گوشواره های میخی بزرگی است که با کمک کریستال های رنگی تزئین شده اند.

خرید گوشواره استیل در تابستان ۲۰۲۱: عشق دنیای مد به لایه ها

اگر ترندها و اخبار دنیای مد را دنبال کرده باشید، متوجه محبوبیت بسیار زیاد زیورآلاتی با سبک لایه ای یا خوشه ای شده اید. این ترند به دنیای گوشواره های نیز کشیده شده است. گوشواره های خوشه ای یکی از کاربردی ترین، متنوع ترین و محبوب ترین شاخه از دنیای زیورآلات هستند که خیلی سریع طرفداران خود را پیدا کرده اند. شما می توانید این سبک از گوشواره ها را با توجه به سلیقه و استایل خود، شخصی سازی کنید. استفاده از گوشواره های حلقه ای، گوشواره های میخی و گوشواره های کلیپسی در این راستا بسیار کاربرد دارند.

گوشواره زنانه کلیپسی میخی از گالری شمرون
گوشواره زنانه کلیپسی میخی از گالری شمرون

گوشواره های استیل گالری شمرون:

خرید گوشواره در تابستان ۲۰۲۱: مرواریدها در کنار ما

مروارید ها یکی از محبوب ترین نگین های زینتی در ساخت زیورالات محسوب می شوند. اگر به طرح های مدرن علاقه مند هستید و یا استایل وینتیج را می پسندید، مروارید ها می توانند به کمک شما بیایند. تلفیق این نگین های محبوب در کنار رنگ سرد استیل و نقره، گوشواره های بسیار جذاب و کاربردی را به وجود می آورد که به راحتی در موقعیت های مختلف و در کنار سایر زیورآلات قابل استفاده هستند. خرید گوشواره های مرواریدی یکی از ترند های رایج در تابستان ۲۰۲۱ خواهند بود و بسیاری از برند های لوکس نیز طرح های بسیار جذابی را در این راستا به بازار عرضه کرده اند. با توجه به قدرت و جایگاه بالای مروارید ها در دنیای مد، امروزه مدل های بسیار متنوعی از گوشواره های نقره و استیل که با این سنگ تزیین شده باشند، در بازار وجود دارند. شما می توانید به راحتی طرح های متنوعی از گوشواره های میخی، گوشواره های آویزی، گوشواره های حلقه ای و یا گوشواره های بزرگ مزین به این سنگ قیمتی را در بازار پیدا کنید.

گوشواره زنانه آویزی مرواریدی از گالری شمرون
گوشواره زنانه آویزی مرواریدی از گالری شمرون

خرید گوشواره استیل در تابستان ۲۰۲۱: شخصی سازی گوشواره ها

یکی دیگر از ترند های مورد توجه در تابستان ۲۰۲۱، خرید زیورآلاتی است که به اسم اول اشخاص و یا علامت ماه تولد مزین هستند. مطالعات بسیاری از برند ها نشان داده است که این روزها، افراد تمایل بیشتری به خرید انگشتر، دستبند و یا گوشواره هایی دارند که با حرف اول اسم و یا نقش ماه تولد آن ها در ارتباط است. شخصی سازی زیورآلات همیشه مورد توجه بوده است، اما ترکیب آن با طرح های مدرن و جدید، مانند گوشواره های خوشه ای و یا گردنبند هایی مزین به کریستال های رنگی، ایده جدید و محبوبی است که بسیاری از برند ها برای سال ۲۰۲۱ در نظر گفته اند. زیورآلات همیشه می توانند موضوعی برای شروع یک مکالمه جذاب با فردی غریبه در یک مهمانی یا کنفرانس باشند. تلفیق این ایده با المانی شخصی، مانند یک علامت و یا حروف الفبا، می تواند به تسریع این ارتباطات جدید کمک کند.

گوشواره زنانه آویزی طرح حرف D انگلیسی از گالری شمرون
گوشواره زنانه آویزی طرح حرف D انگلیسی از گالری شمرون

تابستان ۲۰۲۱ و گوشواره هایی با الهام از طبیعت

یکی از طرح های جنجالی که در بهار ۲۰۲۱ بسیار مورد توجه قرار گرفت، زیورآلاتی بودند که با استفاده از موتیف هایی با محوریت طبیعت طراحی شده بودند. طرح گل، پروانه ها و سایر حیواناتی که با استفاده از الماس ها و کریستال های درخشان و رنگی تزئین شده اند، یکی از انتخاب های محبوب و رایج برای بهار امسال بود. به نظر می رسد این ترند در تابستان امسال نیز به قوت خود باقی بماند. گوشواره هایی با الهام از طبیعت با تنوع بسیار زیادی به بازار عرضه می شوند. شما نیز با هر سبک از استایل و یا هر بودجه ای می توانید به راحتی گوشواره محبوب خود را در میان دنیای متنوعی از مدل ها و طرح ها انتخاب کنید.

گوشواره زنانه طرح گل از گالری شمرون
گوشواره زنانه طرح گل از گالری شمرون

نگهداری از زیورآلات استیل و نقره در تابستان

اگرچه استیل و نقره به عنوان مواد اولیه مقاوم شناخته می شوند، اما بهتر است به منظور افزایش عمر مفید زیورآلات خود، در نگهداری آنها به نکات زیر توجه کنید:

  • از پوشیدن گوشواره های نقره در استخر، زیر حمام، به هنگام شنا در آب دریا، انجام فعالیت های ورزشی و یا تمیز کردن خانه خودداری کنید. مواد موجود در کلر استخرها، مواد شیمیایی موجود در شوینده ها و عرق بدن می تواند سبب سیاه شدن نقره شود.
  • از قرار دادن زیورآلات استیل در کنار سایر زیورآلات در یک جعبه، خودداری کنید. بهتر است زیورآلات استیل را در یک جعبه مخصوص نگهداری کنید تا در اثر تماس با سایر سنگ های قیمتی و زیورآلات، سبب خراشیدگی و ایجاد آسیب های فیزیکی بر روی سطح آن ها نشوند.

منبع: https://www.lofficielusa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :