تابستان امسال در تسخیر زیورآلات بزرگ و دوست داشتنی

تابستان امسال در تسخیر زیورآلات بزرگ و دوست داشتنی

زیورآلات و اکسسوری ها نقش مهم و کلیدی را در دنیای مد امروزی بازی می کنند. انتخاب لباس هایی مطابق با مد روز و همچنین سلیقه ی شخصی قدمی مهم در راستای داشتن ظاهری مدرن و جذاب است اما بدون شک کافی نیست. زیورآلات و اکسسوری ها یکی از مهم ترین بخش از ظاهر ما را تشکیل می دهند. زیورآلاتی که استفاده می کنیم رابطه ی مستقیمی با شخصیت و طرز فکر ما دارند و همین موضوع اهمیت آن ها را دوچندان کرده است. انتخاب صحیح زیورآلات می تواند به شما کمک کند تا با ظاهری تاثیر گذار در یک جمع ظاهر شوید و توجه بسیار زیادی را به خود جلب کنید. شاید به همین دلیل است که زیورآلات بزرگ این روز ها توانسته اند محبوبیت بسیار زیادی را در دنیای مد کسب کنند و جایگاه خود را به عنوان یکی از ترند های مطرح در تابستان ۲۰۱۹ تثبیت کنند.

تابستان 2019 در تسخیر زیورآلات بزرگ و دوست داشتنی

زیورآلات بزرگ در طول تاریخ در گذشته زیورآلات بزرگ در سرزمین هایی مانند مصر و روم بسیار محبوب بوده اند. بر اساس مطالعاتی که انجام شده است، بسیاری از افراد مرفه و طبقه های اجتماعی بالا در مصر از زیورآلاتی بزرگ مانند گردنبند ها و گوشواره ها استفاده می کردند. این علاقه در سرزمین های روم معطوف به انگشترهای بزرگ یا همان انگشتر های کوکتل بوده است. مطالعات نشان داده است که رومیان باستان در زمستان از انگشترهای بزرگی که با استفاده از سنگ های قیمتی تزیین شده بودند، استفاده می کردند. نمونه ی مشابه این انگشترها امروزه تحت عنوان “انگشتر های کوکتل” شناخته می شوند. در تابستان و روزهای گرم در سرزمین های روم باستان، این دسته از انگشترها جای خود را به انگشترهای کوچک تر و باریک تر می دادند. اما در دنیای مدرن، برای اولین بار برند Channel در دهه ۱۹۲۰ میلادی با بهره گیری از کریستال های رنگی و زیبا توانست زیورآلات بزرگ را به دنیای مد بازگرداند و تاثیری عمیق بر روی درک ما از زیورآلات و اکسسوری های مدرن داشته باشد.

تابستان 2019 در تسخیر زیورآلات بزرگ و دوست داشتنی

خرید انواع انگشتر زنانه کوکتل از گالری شمرون

چرا زیورآلات بزرگ در تابستان ۲۰۱۹ محبوب خواهند شد؟

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت زیورآلات بزرگ، تاثیری است که بر روی ظاهر شما می گذارند. زیورآلات بزرگ مانند گردنبند های بزرگ و یا گوشواره های آویزی می توانند خیلی سریع ظاهر معمولی شما را به یک ظاهر جذاب و زیبا تغییر دهند. این دسته از زیورآلات می توانند به راحتی توجه بسیار زیادی را به خود جلب کنند و به همین منظور در کنار لباس هایی ساده و معمولی می توانند ترکیب بسیار جذاب و مناسبی برای یک مهمانی رسمی و یا دورهمی دوستانه باشند. شما می توانید از ترکیب یک گردنبند بزرگ که با جزئیات زیبا تزئین شده است و یک پیراهن یقه هفت و یا یقه گرد برای شرکت در یک گردهمایی رسمی و یا مهمانی بزرگ استفاده کنید. جزئیات استفاده شده بر روی گردنبند، به دلیل اندازه ی بزرگ آن می تواند به راحتی خود را نشان دهند و از سویی دیگر، استفاده از کریستال ها و سنگ های رنگی برای تزئین، که در گردنبند های بزرگ معمول است، می توانند ترکیب رنگ مورد نظر را به ظاهر شما اضافه کنند.

تابستان 2019 در تسخیر زیورآلات بزرگ و دوست داشتنی

گوشواره های چندلیر عضو دیگری از خانواده گوشواره های بزرگ هستند که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشند. گوشواره های چندلیر می توانند به راحتی توجه بسیار زیادی را به خود جلب کنند و معمولا انتخاب ایده آلی برای مراسم و مناسبت های مختلف می باشند. طرح، اندازه و رنگ سنگ های قیمتی به کار برده شده برای تزئین این دسته از گوشواره ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ترکیب صحیح رنگ گوشواره ها و لباس شما نکته ی مهمی است که به هنگام انتخاب و خرید گوشواره های چندلیر باید به آن توجه کنید.

تابستان 2019 در تسخیر زیورآلات بزرگ و دوست داشتنی

یکی دیگر از مهم ترین دلایل محبوبیت گوشواره های بزرگ، تنوعی است که در طراحی و ساخت آن ها وجود دارد. شما می توانید به راحتی در دنیای بزرگی از ایده های جذاب غرق شوید و بدون شک امکان انتخاب های بسیار متنوعی را در میان گزینه های موجود خواهید داشت. طرح های متنوع، رنگ های به کار برده شده در ساخت این زیورآلات و همچنین تنوع در مواد به کار برده شده در ساخت این زیورآلات می تواند به راحتی پاسخگوی تمامی سلیقه ها باشد. شما می توانید به راحتی انتخاب های مناسبی برای شرکت در یک مهمانی، استایل روزمره و یا یک جلسه ی اداری رسمی را در میان دنیای متنوعی از نمونه های موجود داشته باشید.

تابستان 2019 در تسخیر زیورآلات بزرگ و دوست داشتنی

یکی دیگر از دلایل محبوبیت زیورآلات بزرگ در تابستان ۲۰۱۹، تنوع قیمت آن ها است. اگر علاقه مند به خرید زیورآلات گران قیمت هستید، ما گردنبند های چوکر بزرگی که با کمک سنگ های قیمتی مانند زمرد و یا یشم تزئین و ساخته شده اند را به شما توصیه می کنیم. در همین راستا، انتخاب و خرید گوشواره های چندلیری که با کمک سنگ های قیمتی و همچنین فلز های گران قیمتی مانند طلا و یا نقره تزیین شده اند نیز دشوار نیست. در این میان، وجود انتخاب های ارزان قیمت تر توانسته است امکان استفاده از این دسته از زیورآلات جذاب را برای تمامی طرفداران این ترند محبوب در تابستان ۲۰۱۹ فراهم آورد.

بروز ترین انگشترزنانه لوکس در گالری شمرون

تابستان 2019 در تسخیر زیورآلات بزرگ و دوست داشتنی

استفاده از زیورآلات بزرگ بسیار راحت است. شما می توانید با کمترین تلاش و هزینه و یا حتی دغدغه برای هماهنگ کردن زیورآلات با لباس هایتان، بیشترین تاثیر را بر روی استایل تابستانی خود داشته باشید. به هنگام خرید زیورآلات بزرگ بهتر است به وزن و همچنین مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن ها بسیار دقت کنید. زیورآلاتی که در ساخت آن ها از سنگ های بی کیفیت استفاده شده است، استحکام کمتری داشته و ممکن است در طول زمان به راحتی بشکنند. همچنین استفاده از این مواد می تواند وزن بیشتری را به زیورآلات شما اضافه کند و استفاده از آن ها را برای طولانی مدت به امری طاقت فرسا و خسته کننده تبدیل کند. فراموش نکنید که زیورآلات شما، آینه ای از شخصیت و علایق شما هستند، بنابراین بهتر است به هنگام خرید در کنار راحتی و کیفیت آن ها به طرح و همچنین پیامی که استفاده از آن ها می تواند به بیننده انتقال دهد، نیز دقت کنید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :