بررسی و معرفی جدیدترین مدل های زیورآلات استیل ترند سال ۲۰۲۲

ترند-زیورآلات-2022
جدیدترین مدلهای زیورآلات استیل در سال 2022
جدیدترین مدلهای زیورآلات استیل در سال ۲۰۲۲

ترند زیورآلات استیل در سال ۲۰۲۲

بررسی تحولات دنیای مد همواره برای دوستداران و طرفدارانش، جذاب است. دنیای زیورآلات مردانه و زنانه به واسطه تنوع طرح ها و نبوغ و خلاقیت طراحان، جذابیت بسیار زیادی دارد. زیورآلات تکمیل کننده استایل ما هستند و به همین دلیل است که هر ساله، طراحان و برند های بزرگ تلاش می کنند تا با معرفی ترند های جدید زیورآلات، طرفداران خود را خشنود سازند.

زیورالات استیل به واسطه قیمت ارزان، تنوع موجود در طرح ها و همچنین دوام و ماندگاری این آلیاژ، بسیار طرفدار دارند. در شرایطی که شرکت در مهمانی ها و دورهمی های رسمی و خاص امکان پذیر نیست و بسیاری از ما در متن زندگی روزانه خود، گیر افتاده ایم، استفاده از زیورآلاتی که در عین زیبایی و شیکی، قیمت مناسبی نیز داشته باشند، طرفدار پیدا کرده است. این مقاله به بررسی جدید ترین مدل های زیورآلات استیل مردانه و زنانه، از جمله انگشتر و دستبند استیل، اختصاص دارد.

ترند دستبند استیل در سال 2022
ترند دستبند استیل در سال ۲۰۲۲

ترند زیورآلات در سال ۲۰۲۲: دستبند استیل مردانه و زنانه

یکی از ترند های محبوب در سال ۲۰۲۲ که طراحان برای ساخت گوشواره، گردنبند و دستبند استیل مورد توجه قرار داده اند، تلفیق رنگ های مختلف و یا المان های تزئینی مختلف با یکدیگر است. به عنوان مثال، اگر به دنبال خرید یک دستبند مردانه استیل جذاب در سال ۲۰۲۲ هستید، مدل های ترکیبی با چرم، نخ و یا سایر فلزات مورد توجه هستند.

شما می توانید از دستبند های ترکیبی چرم و استیل استفاده کنید. این مدل با توجه به کنتراستی که سطح درخشان استیل و چرم با یکدیگر به وجود می آورند، بسیار مورد توجه آقایان است. یک ایده جذاب دیگر، ترکیب رنگ سفید و زرد در زیورآلات است. این اتفاقی است که در گذشته، بسیاری از طراحان را عصبانی می کرد اما امروزه به یک ترند رایج و جهان شمول تبدیل شده است. تلفیق این دو رنگ، سبب پیدایش طرح های بسیار جذاب و چشمگیری در دنیای زیورالات شده است. ترکیب چرم و فلز، مروارید و فلز و سایر المان های مشابه در دستبندها و گردنبند های زنانه نیز در سال ۲۰۲۲ امکان پذیر است.

ترند زیورآلات استیل در سال 2022
ترند زیورآلات۲۰۲۲ -دستبند استیل مردانه و زنانه

اگر به زیورآلاتی با طرح مینیمال علاقه مند هستید یا اینکه به دنبال خرید یک دستبند استیل ماندگار می باشید، ما زیورآلات طرح کارتیه را به شما پیشنهاد می کنیم. دستبند هایی با طرح زنجیرهای در هم گره خورده، که امضای برند کارتیه در دنیای مد محسوب می شود، امسال نیز مورد توجه هستند. این دستبند ها در ابعاد و رنگ های مختلفی به بازار عرضه می شوند و نمونه های زنانه و مردانه آن ها، با اندکی تفاوت، در بازار موجود است. این دستبند ها هیچ گاه قدیمی نمی شوند و با هر استایلی به خوبی سازگارند.

ترند زیورآلات در سال 2022: دستبند استیل مردانه و زنانه
ترند زیورآلات ۲۰۲۲: دستبند استیل مردانه و زنانه

خرید گوشواره استیل: نگاه به طبیعت در سال ۲۰۲۲

حفظ کره زمین یکی از دغدغه های انسان امروزی است و بدیهی است که این امر راه خود را به دنیای طراحی و مد نیز باز کند. توجه به طبیعت در ساخت زیورآلات، تلاش دنیای مد برای یادآوری این امر است که زمین و طبیعت دارایی با ارزشی برای انسان محسوب می شوند و برای محافظت از آنها، باید تلاش کنیم. زیورآلاتی با تم طبیعت در سال ۲۰۲۲ مورد توجه هستند. نمادهای ظریفی از حیوانات و گیاهان در طراحی و ساخت بسیاری از زیورآلات استفاده شده اند. نمونه ای از این طراحی را می توانید در گوشواره استیل تصویر زیر مشاهده کنید. بدنه اصلی این گوشواره به شکل یک مار ظریف طراحی و سپس با استفاده از کریستال های قیمتی تزیین شده است.

خرید گوشواره استیل: نگاه به طبیعت در سال 2022
خرید گوشواره استیل: نگاه به طبیعت در سال ۲۰۲۲

زیورآلات بزرگ محبوب بازگشته اند!

زیورآلات بزرگ و چشمگیر بار دیگر به دنیای مد بازگشته اند. انگشترهای پهن، گوشواره های بزرگ و دستبند های سنگین یکی از ترند های جنجالی و مورد توجه در سال ۲۰۲۲ خواهند بود. انگشترهای پهن این بار ظاهری مینیمال تر دارند و در نتیجه، کاربرد آن ها نیز به شدت افزایش پیدا کرده است. در گذشته از این انگشترها تنها در مهمانی ها و مراسم رسمی می توانستیم استفاده کنیم، اما نسل جدید این انگشترها به گونه ای طراحی شده اند که استفاده از آن ها در طول یک روز عادی نیز به راحتی ممکن است. انگشترهای پهن، به واسطه ساختار خود به راحتی جلب توجه می کنند و هم مردان و هم زنان می توانند از زیبایی این قطعات لذت ببرند.

ترند زیورآلات استیل 2022- انگشترهای استیل پهن
ترند زیورآلات استیل ۲۰۲۲- انگشترهای استیل پهن

روش های مختلفی برای تزئین و تکمیل طراحی انگشترهای پهن وجود دارد و به همین دلیل است که مدل های متنوعی از این قطعات در بازار وجود دارد. حکاکی بر روی بدنه این انگشترها، استفاده از سنگ ها و کریستال های قیمتی برای نگین کار و یا استفاده از پلاک های استیل کوچک که از بدنه انگشتر آویزان می شوند، از جمله ابتکاراتی هستند که مدل های متنوعی از انگشترها را به وجود می آورند.

بررسی جدیدترین مدلهای زیورآلات 2022- انگشتر استیل
بررسی جدیدترین مدلهای زیورآلات ۲۰۲۲- انگشتر استیل

استفاده از پلاک های ظریف و آویزان در طراحی انگشتر استیل، ابتکاری جذاب است. این پلاک در اثر حرکت دستان شما تکان می خورد و این امر می تواند در زیر نور محیط، درخشندگی خاصی را برای حلقه و دستان شما به وجود آورد. بدون شک شما با استفاده از این انگشتر در هر محفل و مجلسی توجه ها را به خود جلب خواهید کرد. این دسته از انگشترهای استیل در کنار دستبندهایی با آویز ها و چارم های کوچک، می توانند ترکیبی جذاب را برای شما در طول یک روز معمولی و یا یک دورهمی دوستانه به وجود آورند.

ترند زیورآلات در سال 2022- انگشتر استیل
ترند زیورآلات در سال ۲۰۲۲- انگشتر استیل

زیورآلاتی که بخشی از شخصیت و هویت ما را به رخ می کشند!

یکی از ترند های رایج در سال ۲۰۲۲، خرید زیورآلات استیل و قطعاتی است که بخشی از شخصیت ما را نشان می دهند. استفاده از نماد ماه تولد، سنگ ماه تولد، دستبند ها گردنبند هایی که حروف اول اسم ما یا عزیزی از زندگیمان را نشان می دهند و موارد مشابه، در سال ۲۰۲۲ بسیار مورد توجه خواهند بود. پلاک هایی که می توانید در داخل آنها عکس عزیزتان را قرار دهید یا گردنبند هایی که از ترکیب نام اول فرزندانتان ساخته اید، در سال ۲۰۲۲ پرطرفدار هستند. این قطعات می توانند به راحتی جلب توجه کنند و آغاز کننده یک بحث عمیق و لذت بخش باشند.

این زیورآلات بخشی از هویت و زندگی شما را نمایش می دهند و به همین دلیل است که می توانند به راحتی نظرها را به خود جلب کنند. ظاهر این دسته از زیورآلات معمولا مینیمال است و به همین دلیل می توانید از آن ها در بیشتر ساعت های روز استفاده کنید. انتخاب استیل به عنوان آلیاژ پایه این دسته از زیورالات ایده بسیار مناسبی است؛ چرا که سطح صیقلی استیل ضد زنگ می تواند درخشندگی جذابی را برای زیورآلات به وجود آورد و در عین حال، در برابر بسیاری از شرایط محیطی (مانند رطوبت و مواد شیمیایی) مقاوم بالاتری نسبت به نقره و سایر آلیاژها از خود نشان دهد.

منابع:

https://www.rollingstone.com/product-recommendations/lifestyle/best-rings-for-men-1178598/

https://www.vogue.co.uk/fashion/article/jewellery-trends-2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :