بایدها و نبایدهای خرید انگشتر نقره زنانه: [ نکات مهم نگهداری انگشتر نقره ]

بایدها و نبایدهای خرید انگشتر نقره زنانه

انگشترهای زنانه بسیار جذاب هستند و می توانند در زیبایی دستان و ظاهر شما بسیار موثر واقع شوند. این دسته از زیورآلات امروزه توجه و محبوبیت رو به رشدی را تجربه می کنند و در سال ۲۰۲۱ به عنوان یکی از زیورآلات اصلی در استایل، شناخته می شوند. مدل های متنوع و جذابی از انگشترها در بازار وجود دارد که می توانند به راحتی پاسخگوی نیاز و سلیقه قشر بزرگی از افراد باشند. با این وجود، این گوناگونی می تواند احتمال انتخاب های غلط را نیز افزایش دهد. ما در این مقاله قصد داریم به بایدها و نبایدهای رایج در خصوص خرید انگشتر نقره زنانه بپردازیم. در انتهای این مقاله، شما با مهم ترین نکات برای خرید زیورالات آشنا می شوید و امید است که این نکات بتوانند به شما در انتخاب انگشترهایی جذاب و تاثیرگذار کمک کنند.

انگشترهای در سال 2021، یکی از اجراء اصلی زیورآلات خواهند بود
انگشترها در سال ۲۰۲۱، یکی از اجزاء اصلی زیورآلات خواهند بود

زیورآلات یکی از جذاب ترین بخش های دنیای مد هستند که به واسطه گستردگی طرح ها و مدل ها، می توانند دنیای وسیعی از انتخاب ها را پیش روی ما قرار دهند. استانداردهای استایل های به روز و جذاب در دنیای مد امروزی، دیگر بر پایه استفاده از لباسهایی با مدل های روز دنیا استوار نیست بلکه نحوه انتخاب اکسسوری ها و زیورآلات نیز نقش بسیار مهمی را در استایل نهایی ایفا می کند. اگر به افراد شیک پوش و مدرن در اینستاگرام و اطراف دقیق شوید، متوجه انتخاب های اصولی آن ها در زمینه اکسسوری ها و زیورآلات می شوید. اگرچه اعضای خانواده زیورآلات معمولا شامل گوشواره ها و انگشترهای زنانه کوچک و ظریف هستند، اما همین جزئیات می تواند تاثیری شگرف در ترکیب نهایی داشته باشند.

انگشتر نقره زنانه از گالری شمرون
انگشتر نقره زنانه از گالری شمرون

به هنگام خرید انگشتر نقره زنانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

یکی از مهمترین نکاتی که به هنگام خرید و یا استفاده از انگشتر نقره زنانه باید بدان توجه کنید، سبک و استایل شما است. اگر یک استایل ساده و محافظه کارانه را انتخاب کرده اید، از پوشیدن انگشترهای بزرگ و پر زرق و برقی مانند انگشترهای کوکتیل، بهتر است خودداری کنید. هر چیز غیر معمولی در ظاهر شما می تواند توجه دیگران را به خود جلب کند و اگر انگشترهای انتخابی شما همگن با استایل کلی نباشند، می توانند تاثیری معکوس بر استایل نهایی شما داشته باشند. در همین راستا می توانید از انگشترهای بزرگ، کوکتیل و یا حلقه های پهن در کنار لباس های رسمی و یا لباس های شب استفاده کنید.

انگشترهای کوکتل، انتخابی عالی به همراه لباس شب
انگشترهای کوکتل، انتخابی عالی به همراه لباس شب

حلقه های پهن استیل و یا نقره استرلینگ می توانند در کنار یک استایل کاری فوق العاده جذاب به نظر برسند. درخشش سطح این دسته از جواهرات می تواند المان حرفه ای بودن را به ظاهر شما اضافه کند و این تمام چیزی است که در محل کار بدان نیاز دارید. فراموش نکنید که انتخاب چنین انگشترهایی می تواند توجه بسیار زیادی را به سمت دستان شما معطوف کند، بنابراین رسیدگی به ناخن ها و پوست دستان خود را در کنار نکات نگهداری از انگشتر نقره خود فراموش نکنید.

انگشتر نقره چاکدار از گالری شمرون
انگشتر نقره چاکدار از گالری شمرون

تمامی زیورآلاتی که به طور همزمان در استایل استفاده می شوند، باید در هماهنگی کامل با یکدیگر قرار داشته باشند. بنابراین، در صورت انتخاب انگشترها در کنار سایر زیورآلات، همگنی و توازن میان آن ها را حفظ کنید. سعی کنید انگشترهای خود را با گوشواره ها و دستبند های مشابه هماهنگ کنید. شاید بهترین ایده انتخاب حلقه ها و گوشواره هایی باشد که از نظر جنس، گوهر زینتی و حتی شکل با یکدیگر شبیه بوده و مکمل هم باشند. از پوشیدن زیورآلاتی با جنس های مختلف و به طور همزمان خودداری کنید.

نمونه انگشتر نقره زنانه از گالری شمرون:

برای خرید انگشتر نقره زنانه بودجه خود را مشخص کنید. دنیای انگشترهای زنانه بسیار متنوع است و یکی از مهم ترین فیلترها برای دستیابی به بهترین انتخاب، تعیین بودجه است. شما می توانید حلقه های بسیار شیک و با کیفیتی را در یک بودجه محدود خریداری کنید. همچنین برای خرید انگشتر در خصوص جنس آن، سنگ های به کار برده شده، ضخامت و انگشتی که قرار است انگشتر بر روی آن بنشیند نیز خوب تصمیم بگیرید.

نقره استرلینگ یار و یاور شما!

یکی از جذاب ترین انواع انگشترهای زنانه، انگشتر نقره استرلینگ زنانه است. این دسته از زیورآلات بسیار شیک هستند و کاربرد بسیار زیادی دارند. شما می توانید از حلقه  نقره لوکس و پهن در استایل ها رسمی و یا معمولی استفاده کنید. نقره های استرلینگ همچنین برای شرکت در یک دورهمی دوستانه و یا یک مهمانی رسمی انتخاب های مناسبی هستند. از ترکیب نقره استرلینگ و طلا خودداری کنید. اصل توازن در زیورآلات را به یاد آورید! ترکیب درخشش نقره ای زیورآلات استرلینگ و طلا چندان جالب نیست و می تواند هارمونی و توازن استایل شما را تحت تاثیر قرار دهد. درخشش جذاب نقره در کنار کریستالهای رنگی سواروسکی و یا سنگ های قیمتی نیز می تواند ترکیب های جذابی را به وجود آورد. شما می توانید از طرح های ساده در کنار سنگ های قیمتی و یا از انگشترهای نقره کوکتیل استفاده کنید.

انگشتر نقره طرح بی نهایت از گالری شمرون
انگشتر نقره طرح بی نهایت از گالری شمرون

 انگشترهای خوشه ای و حلقه های چندگانه یکی دیگر از ایده های جذابی است که در سال ۲۰۲۱ بسیار مورد توجه قرار خواهند گرفت. با این حال توجه داشته باشید که استفاده از چند حلقه نقره زنانه در یک انگشت می تواند سبب کوتاه شدن انگشت ها و یا شلوغی بیش از حد دستان شما شود. تعادل را در استفاده از انگشتر حلقه نقره رعایت کنید. اگر انگشتان شما کوتاه هستند، از حلقه های نازک و ظریف نقره استفاده کنید.

روش صحیح نگهداری انگشتر نقره چیست؟

  • از محفظه های محکم استفاده کنید: از هر ظرفی می توان برای نگهداری زیورآلات نقره استفاده کرد، به شرطی که محفظه بسته باشد و هوایی به داخل آن وارد نشود. کیف های زیپی ایده بسیار عالی برای نگهداری از انگشتر ها هستند.  همچنین کیف های مخصوص زیورآلات که بالشتک های مخصوص نگهداری از انگشترها را در دل خود دارند می توانند فضای مناسبی برای نگهداری از انگشتر ها باشند.  
  • زیورآلات خود را در مکان تاریک و خنک نگهداری کنید: نور خورشید، گرما و رطوبت می تواند سطح بسیاری از زیورآلات را به مرور زمان کدر کند. حتما زیورآلات خود را در یک مکان تاریک و خنک نگه دارید.
  • قطعات را به صورت جداگانه نگهداری کنید: بهتر است زیورالات خود را جدا از هم نگه داری کنید. این کار از صدمه های فیزیکی، مانند خراشیده شدن سطح آن ها جلوگیری کند. بهتر است زیورآلات نقره خود را به دور از سایر زیورآلات نگهداری کنید.
  • نوارهای ضد لک تهیه کنید: نوارهای ضد لک یکی از روش های مناسب برای جلوگیری از لک شدن زیورآلات است. شما می توانید از این نوارها در داخل جعبه جواهرات استفاده کنید. همچنین بهتر است پس از استفاده از زیورآلات آن ها را با پنبه پاک کنید تا از باقی ماندن ذرات عرق بدن، مواد آرایشی و عطر ها بر سطح آن ها جلوگیری شود. پس از پاک کردن زیورآلات، می توانید آن ها را در داخل جعبه جواهرات تان قرار دهید.
  • از قرار دادن  جواهرات نقره در کاغذ، مقوا یا جعبه های پر از پنبه خودداری کنید: این جعبه ها ممکن است حاوی آثاری از گوگرد باشند که به کدر شدن  نقره ها کمک می کنند.
حلقه زنانه نقره

محصولاتی که به جلوگیری از کدر شدن زیورآلات کمک می کنند!

  • جواهرات  خود را  همراه با گچ ذخیره کنید: بله گچ. شاید عجیب باشد که روش صحیح نگهداری انگشتر نقره استفاده از گچ باشد. چون گچ می تواند رطوبت را جذب کند بنابراین برای جلوگیری از لک شدن زیورآلات خود، می توانید چند قطعه گچ در جعبه جواهرات خود نگهداری کنید.
  • از بسته های سیلیکا استفاده کنید: هنگام خرید لباس یا کفش جدید، بعضی اوقات بسته های سیلیس در جعبه آن ها قرار می گیرد. شما می توانید از این بسته ها در جعبه جواهرات خود استفاده کنید. سیلیس در جذب رطوبت بسیار عالی عمل می کند.  
حلقه و انگشتر نقره زنانه جذاب

انگشتر نقره زنانه یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین اعضای خانواده بزرگ زیورآلات است که بسیار کاربردی می باشد و با استایل های مختلف به خوبی مطابقت دارد. مدل های مختلفی از حلقه ها و انگشترهای نقره زنانه در سال ۲۰۲۱ ترند هستند و سرمایه گذاری بر روی این شاخه از زیورآلات می تواند اقدامی موثر برای ساخت استایلی جذاب در سال جاری باشد.

منبع: http://www.stylebydeb.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :