نگاهی به بازگشت گل سینه ها به خیابان ها و دنیای فشن و مد

بازگشت گل سینه ها به خیابان ها و دنیای فشن و مد

آیا شما از گل سینه استفاده می کنید؟ ممکن است شما نیز مانند اکثر مردم، معتقد باشید که گل سینه ها قدیمی هستند و استفاده از آن ها برای افراد مسن مناسب است. ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که این طرز فکر در دنیای مد و فشن امروزی اشتباه است. الان زمان مناسبی است تا شما به سنجاق سینه ها فرصتی دوباره بدهید و به آن ها اجازه دهید که بر روی لباس های شما بنشینند، چرا که این روزها گل سینه ها در زیباترین شکل خود ظاهر شده اند. در بیشتر نمایش های مد بهار و تابستان ۲۰۱۸، سنجاق سینه ها را می توانستیم بر روی بلوز ها، کت ها، پالتو ها، تی شرت ها و دستمال گردن ها ببینیم. به عنوان مثال در مجموعه ی جدید Alexander McQueen بیش از سیزده گل سینه وجود دارد که از جواهرات و سنگ های قیمتی ساخته شده اند. این سنجاق سینه ها با طرح هایی از گل ها، حیواناتی مانند اردک و حتی اشکال عجیبت تری مانند صندلی ها وجود دارند.

گل سینه

گل سینه هایی از طراح مطرح، Erdem نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این طراح مجموعه ای از گل سینه های دایره ای شکل را معرفی کرده است که مانند فرشته های نگهبان در اطراف قلب فردی که آن ها را می پوشد، قرار گرفته و از آن محافظت می کنند.

گل سینه

پس از این نمایش های موفقیت آمیز، گل سینه ها توانسته اند طرفدارانی را پیدا کرده و راه خود را به زندگی روزانه ی بسیاری از ما باز کنند. شاید در مهمانی ها و مراسم رسمی، گل سینه های هیچ برندی مانند Chanel  نتوانسته است خبر ساز شود. البته باید اشاره کنیم که گل سینه های زنجیر دار از برند Burberry نیز از دیگر انتخاب های بسیار پرطرفدار در این مراسم بوده است.

گل سینه

الکساندر میچل، طراح خلاق برندGucci یکی از مهمترین و تاثیر گذار ترین افراد در دنیای گل سینه ها است. این برند به تازگی مجموعه ی جدیدی از گل سینه ها را تحت عنوان “مادر بزرگ شیک” به بازار عرضه کرده است و توانسته بسیار خبر ساز شود. تمام سنجاق سینه های این مجموعه از کریستال های بسیار بزرگ ساخته شده اند که با رنگ های متفاوتی، مانند صورتی و آبی، و در طرح های بسیار متفاوتی مانند چنگال پرنده ها و یا حتی دست انسان به نمایش در آمده اند. در آخرین کلکسیون این برند نیز، که بسیار مورد توجه خانواده ی سلطنتی انگلیس و همچنین ستارگانی مانند التون جان قرار گرفته است، کریستال های رنگین کمانی با طرح آشنای نماد برند Gucci به بازار عرضه شده اند.

جدیدترین طرح های گل سینه در گالری شمرون

ec73677da9ac1a20a939cd403bbd7cbb

در کنار برند های بسیار لوکس مطرح شده در بالا، برند هایی نیز مانند Uterqüe وجود دارند که گل سینه های بسیار زیبایی را با قیمتی مناسب و با استفاده از سنگ های قیمتی به بازار عرضه می کنند. گل سینه های مرواریدی این برند بسیار محبوب بوده و توانسته است نظر بسیاری از طراحان را به خود جلب کند.

گل سینه

و در آخر نیز باید به گل سینه های برند Mango اشاره کنیم. این گل سینه ها که به شکل قلب های زیبا طراحی شده و با استفاده از مهره های قرمز تزئین شده اند، به راحتی می توانند از نظر زیبایی، با گل سینه های برند Gucci رقابت کنند. خرید یک گل سینه شیک و خاص در گالری شمرون در صورتی که مایل به خرید گل سینه شیک و خاص با طراحی روز دنیای مد و فشن هستید حتما از کالکشن گل سینه و سنجاق سینه های گالری شمرون دیدن بفرمایید. سفارش خود را از سراسر کشور ثبت و درب منزل خود دریافت بفرمایید. در صورتی که ساکن تهران هستید میتوانید با مراجعه به آدرس گالری شمرون خرید حضوری نیز داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :