اعضای جدید کلکسیون های محبوب تیفانی: رونمایی از زیورآلاتی که قدرت و روح زنانه را به نمایش می گذارند!

اعضای جدید کلکسیون های محبوب تیفانی

کمتر کسی در دنیا وجود دارد که نام تیفانی (Tiffany & Co) را نشنیده باشد. هر آنچه که این برند طراحی می کند، خیلی زود به نماد و امضایی از نام تیفانی در دنیای مد تبدیل شده و مورد استقبال قرار می گیرد. برند تیفانی نمادی از استقامت، قدرت و استقلال است. این برند کلکسیون های متنوعی از زیورآلات زنانه را به بازار ارائه کرده است که هر کدام از این آن ها، وجوه مختلفی از زندگی پویا، مستقل و آزاد زن مدرن و امروزی را به تصویر می کشند. تیفانی امضای مشخصی دارد: طرح هایی ساده با تکیه بر فرهنگ و هنر معاصر. آنچه که برند تیفانی طراحی می کند، از زرق و برق دنیای مدرن به دور است. زیورآلاتی که این برند طراحی می کند در عین سادگی و کاربردی بودن، می توانند پیام طراحان را نیز به خوبی منتقل کنند. تیفانی برای طراحی کارهای خود از المان های فرهنگی، هنری و اجتماعی روز دنیا کمک می گیرد و ترندهای روز دنیای مد را چاشنی کارهای خود می کند. ما در این مقاله می خواهیم دو کلکسیون مهم و مطرح برند تیفانی، به نام های تیفانی T و تیفانی Hardwear را بررسی کنیم. این دو کلکسیون ۵ الی ۷ سال پیش به جهان معرفی شده اند اما تیفانی در سال ۲۰۲۱ اعضای جدیدی را به هر دو کلکسیون اضافه کرده است که می تواند مورد توجه دوستداران خرید دستبند نقره قرار بگیرد. به همین بهانه، ما نیز می خواهیم نگاهی به این دو کلکسیون مطرح و موفق تیفانی داشته باشیم و همچنین اعضای جدیدی که این برند در سال ۲۰۲۱ به بازار معرفی کرده است را معرفی کنیم.

کلکسیون جدید تیفانی

برند تیفانی نمادی از استقامت، قدرت و استقلال است.

کلکسیون تیفانی T: نمادی شیک و جهانی از برند تیفانی

در سال ۲۰۱۴، برند تیفانی از کلکسیون تیفانی T خود رونمایی کرد. این کلکسیون در مدت زمان کوتاهی توانست توجه و موفقیت قابل توجهی را کسب کند. این کلکسیون توسط مدیر طراحی برند تیفانی، فرانچسکا آمفی تئاتروف و با الهام از شهر نیویورک ساخته شده است و بسیاری آن را نمادی از یک استایل شیک و جذاب می دانند. همانطور که از نام کلکسیون مشخص است، در طراحی تمامی اعضای این کلکسیون از موتیف حرف T استفاده شده است. دستبند های نقره استرلینگ و طلا (در رنگ های سفید، زرد و رزگلد) و همچنین انگشترها و گوشواره هایی که مزین به این حرف  هستند، خیلی زود خیابان ها و مجله های مد را تسخیر کردند و دوستداران خرید دستبند نقره یا خرید گردنبند نقره از این کلکسیون ها استقبال کردند.

کلکسیون تیفانی T

فرانچسکا در خصوص طراحی کلکسیون T می گوید:” ما در تیفانی به دنبال یک نماد شیک که بتواند به خوبی سمبل زندگی مدرن باشد، بودیم.”

فرانچسکا در خصوص طراحی این کلکسیون می گوید:” ما در تیفانی به دنبال یک نماد شیک که بتواند به خوبی سمبل زندگی مدرن باشد، بودیم. سمبلی که بتواند انرژی فوق العاده زیاد شهر نیویورک که آن را به منبع الهام بسیاری از آثار هنری و فرهنگی جذاب تبدیل کرده است، نشان دهد”. تیفانی این کلکسیون را به ساکنان تمام شهرهای بزرگ دنیا و افرادی که سفر می کنند تا با عبور از مرزها، هنر و فرهنگ جدیدی را کشف کنند، تقدیم کرده است.

کلکسیون T تیفانی

تیفانی کلکسیون T را به ساکنان تمام شهرهای بزرگ دنیا و افرادی که سفر می کنند تا با عبور از مرزها، هنر و فرهنگ جدیدی را کشف کنند، تقدیم کرده است.

اعضای کلکسیون تیفانی T طرح های متنوعی دارند. دستبند هایی با شکل T خمیده، انگشترها، گوشواره ها و گردنبند هایی که از زیبایی این موتیف بهره مند هستند، در کلکسیون تیفانی حضور دارند. در طراحی برخی از اعضای این کلکسیون از سنگ های قیمتی مانند، الماس، عقیق صورتی، مروارید، فیروزه و عقیق سیاه نیز استفاده شده است. یکی از نقاط قوت این کلکسیون، ارائه طرح هایی است که هم به صورت تک و هم در ترکیب با سایر زیورآلات از برند های مختلف قابل استفاده هستند.

اعضای جدید کلکسیون T تیفانی

جدید ترین تحولی که در کلکسیون تیفانی T رخ داده است، مربوط به معرفی دستبند T1 است

جدید ترین تحولی که در کلکسیون تیفانی T رخ داده است، مربوط به معرفی دستبند T1 است. این دستبند زنانه شباهت بسیار زیادی به دستبندهای اولیه T دارد که برند تیفانی سال ها قبل به بازار عرضه کرده است. این دستبندها یک حلقه کامل هستند که به دور مچ فرد پیچیده می شوند. طراحی این دستبندها بسیار ساده و مینیمال است و نماد T  به در بخش رویی دستبند به خوبی به چشم می‌خورد. در طراحی دستبند T1 طراحان بر روی نمایش زیبایی و درخشندگی سطح فلز متمرکز شده اند. در برخی از مدل ها از یک ردیف از الماس های درخشان و سفید برای تکمیل طراحی بخش رویی دستبند ها استفاده شده است.

دستبند کلکسیون T تیفانی

دستبند های T1 ظریف هستند و بسیاری آن ها را نمادی از استقامت و قدرت بی زوال برند تیفانی می دانند.

دستبند های T1 ظریف هستند و بسیاری آن ها را نمادی از استقامت و قدرت بی زوال برند Tiffany & Co می دانند. امکان استفاده همزمان از چند دستبند T1، مانند ادغام طرح های ساده با نمونه های الماس نشان از این دستبندها، وجود دارد. تیفانی همچنین انگشترهایی با طرح مشابه را به بازار عرضه کرده است تا در کنار دستبند های جدید T1، روح تازه ای را به این کلکسیون ببخشد. مانند سایر اعضای کلکسیون، دستبند ها و انگشترهای T1 از جنس نقره استرلینگ و طلای زرد، سفید و رزگلد می باشند.

کلکسیون های جدیدی تیفانی

کلکسیون Hardwear تیفانی: کلکسیونی که هیچ کس نمی تواند به آن نه بگوید!

کلکسیون Hardwear یکی دیگر از مجموعه های موفق برند Tiffany & Co است که این برند در سال جدید اعضای جدیدی را به آن اضافه کرده است. ریشه اصلی این کلکسیون به سال ۱۹۷۱ و زمانی باز می گردد که دونالد کالفین، دستبندی خاص و جنجالی را برای این برند طراحی کرد. دونالد کالفین طراحی شوخ طبع و خوش ذوق بود و در آن سال یک دستبند با طرح زنجیر را برای برند تیفانی طراحی کرد. وی در کنار زنجیر ها از گوی های کوچک و ریزی نیز استفاده کرده بود. دستبند توپ و زنجیر، خیلی زود محبوبیت زیادی کسب کرد و تا جایی مورد توجه قرار گرفت که برند تیفانی در سال ۲۰۱۷ کلکسیونی تحت عنوان Hardwear را با تکیه بر المان های تزئینی این دستبند به بازار عرضه کرد. بسیاری کلکسیون Hardwear را ترکیب جذابی از قدرت و احساس می دانند.

کلکسیون تیفانی hardwear

کلکسیون Hardwear یکی دیگر از مجموعه های موفق برند تیفانی است که این برند در سال جدید اعضای جدیدی را به آن اضافه کرده است.

روح استایل های خیابانی به شکلی کلاسیک در اعضای این کلکسیون متبلور می شود و استفاده از طرحی خاص که امضای برند تیفانی است، این کلکسیون را نسبت به نمونه های مشابهش، متمایز می کند. این کلکسیون شامل گوشواره ها، حلقه ها، دستبند ها، گردنبندها و آویز های زیبایی است که با طرح زنجیر و توپ تزئین شده اند. در طراحی اعضای این کلکسیون، برند تیفانی از تخصص خود در حیطه انتخاب و استفاده از الماس های زیبا بهره جسته است. همچنین در برخی از طرح‌ها، گوی های کوچک و جذاب جای خود را به مروارید های تاهیتی داده اند تا آثار جذاب و فاخری به وجود بیاید. در نتیجه افرادی که به دنبال زیورآلات ساده و کاربردی برای استفاده روزانه هستند، در کنار افرادی که به دنبال نمونه های گرانقیمت و فاخر هستند، می توانند به راحتی از این کلکسیون خرید کنند.

گوشواره تیفانی hardwear

روح استایل های خیابانی به شکلی کلاسیک در اعضای کلکسیون Hardwear تیفانی متبلور می شود

در سال ۲۰۲۱، زیورآلاتی  با طرح زنجیر به یکی از ترندهای بسیار محبوب در دنیا زیورآلات زنانه و مردانه تبدیل شده است. در کنار آن، استفاده همزمان از چندین گردنبند و دستبند ترند محبوب دیگری است که در تابستان و پاییز ۲۰۲۱ مورد توجه می باشد. با توجه به این موضوع، خرید گوشواره نقره یا خرید دستبند نقره از کلکسیون Hardwear برند Tiffany & Co بهترین انتخاب برای امسال خواهد بود. طراحی هایی که در این کلکسیون ارائه شده اند، به واسطه ماهیت مینیمالیستی خود می توانند به راحتی در کنار سایر زیورآلات ست شوند و یا در استایل های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. ترکیب گردنبند هایی با طرح های مختلف و یا دستنبد های زنجیری با سایر زیورالات، می تواند استایل منحصر به فرد و خیره کننده ای را برایتان خلق کند.

کلکسیون Hardwear

 

برند تیفانی و سابقه ای درخشان در صنعت زیورآلات

برند تیفانی (Tiffany & Co) ، یکی از خوش آوازه ترین و با قدمت ترین برند های تولید کننده زیورآلات در جهان به شمار می رود. این برند در سال های ۱۸۵۰ میلادی جواهراتی مزین به الماس های سلطنتی را به فروش می رساند و در خلال جنگ جهانی دوم ادوات پزشکی و جنگی را طراحی می کرد. این برند به عنوان یکی از مبدعان اصلی انگشترهای نامزدی، به شکلی که امروزه می بینیم، در جهان شناخته می شود. این برند با ارائه مجموعه های بزرگ و متنوعی از سنگ های قیمتی رنگی، نقش بسیار مهمی را در افزایش محبوبیت این گوهر های تزئینی در دنیای زیورآلات ایفا کرده است.

منبع: https://www.prestigeonline.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :