نکات استفاده از انگشتر نقره در استایل بانوان

نکات خرید انگشتر نقره زنانه

انگشتر نقره زنانه یکی از زیورآلات مهم و ضروری برای هر خانم شیک پوشی است. تقریبا در جعبه جواهرات تمام زنان جهان حداقل یک انگشتر نقره وجود دارد. انگشترهای نقره بسیار پرکاربرد هستند و در هر موقعیت و در کنار هر استایلی می توانند به زیبایی بدرخشند. از سویی دیگر این دسته از زیورآلات بسیار با دوام هستند. درخشش نقره در کنار هر نگینی می تواند جلوه بسیار جذابی را بر روی انگشتان دست شما به وجود آورد. اگرچه استفاده از انگشترهای نقره، به ویژه حلقه نقره لوکس، انتخاب های بسیار مناسبی برای ارتقای استایل شخصی هستند و می توانند در هر موقعیتی درخشان ظاهر شوند، اما باید ها و نباید هایی برای انتخاب و استفاده از آن ها وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم برخی از نکات کلیدی در خصوص استفاده هوشمندانه از انگشترها و حلقه نقره لوکس را معرفی کرده و بررسی کنیم.

نحوه انتخاب انگشترهای نقره
انگشتر نقره زنانه یکی از زیورآلات مهم و ضروری برای هر خانم شیک پوشی است

چرا باید انگشترهای نقره را انتخاب کنیم؟

حلقه‌های نقره در طرح ها، مدل ها و انواع مختلفی در بازار وجود دارد. اگر طرفدار حلقه های ساده نقره هستید و یا طرح های پیچیده و هنری تر را می پسندید، دنیای انگشترهای نقره انتخاب های بسیار متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. اگرچه در چنین دنیای متنوعی، انتخاب های بسیار زیادی برای شما وجود دارد، اما داشتن یک انتخاب غلط نیز می تواند بسیار آسان باشد. نقره فلز درخشانی است که نسبت به طلا از قیمت پایین تری برخوردار است. این فلز درخشان در برابر خراش و آسیب های فیزیکی مقاوم تر است و می تواند زیبایی درخشان فلز طلا را با قیمت مناسب تری در اختیار شما قرار دهد.

انگشتر نقره طرح بافت از گالری شمرون
انگشتر نقره طرح بافت از گالری شمرون

زیورآلاتی که از نقره ساخته می شوند، می توانند از درجه خلوص متفاوتی برخوردار باشند اما رایج ترین شکل آن در صنعت ساخت زیورآلات، فلز نقره استرلینگ است که از مقاومت و سختی قابل توجهی برخوردار است. نگهداری از زیورآلات نقره نیز قواعد و اصول خاص خود را دارد. بهتر است تمامی زیورآلات نقره خود را از تماس با مواد شیمیایی و بهداشتی دور نگاه دارید. با این حال یکی از بهترین راه حل ها برای جلوگیری از بروز زنگ نقره، پوشیدن مداوم زیورآلات نقره خواهد بود.

استفاده از زیورآلات نقره در چه مناسبت هایی بهتر است؟

اگر برای یک روز کاری طولانی آماده می شوید و یا قصد دارید بر روی فرش قرمز قدم بزنید، انتخاب انگشترهای نقره می تواند انتخاب بسیار مناسب و کارآمدی باشد. انگشترهای نقره برای استفاده در هر موقعیتی مناسب هستند. در میان مدل های متنوعی که از انگشترهای نقره، حلقه های ساده تر می توانند سرمایه گذاری بلند مدت موفق تری به حساب آیند. حلقه های نقره هیچ گاه قدیمی نمی شوند و همواره جایگاه خود را در دنیای مد حفظ می کنند. استفاده از حلقه نقره لوکس نیز در تمامی طول روز و در موقعیت های مختلف، انتخابی شیک و هوشمندانه به شمار می آید.

انگشتر نقره طرح برگ از گالری شمرون
انگشتر نقره طرح برگ از گالری شمرون

نمونه انگشترهای نقره گالری شمرون:

حلقه نقره و کمد لباس های شما

یکی از مهمترین فاکتوری های موفقیت انگشتر نقره، درخشش آینه وار این دسته از زیورآلات است. در طراحی استایل، انتخاب نهایی با خود شماست: دوست دارید انگشتر نقره شما به عنوان نقطه کانونی استایلتان عمل کند و یا تنها یک مکمل باشد. معمولا محدودیتی در استفاده از انگشترهای نقره در کنار سایر رنگ ها و استایل ها وجود ندارد. به بیان دیگر، دست شما در انتخاب رنگ های مختلف در کنار زیورآلات نقره باز است. با این حال انگشتر های نقره‌ همیشه با رنگ ‌های گرم مانند بژ، برنز و طیف های روشن تر، مانند نارنجی، بهتر تلفیق می‌شوند.

یکی از بهترین روش ها برای به نمایش گذاشتن بهتر انگشتر نقره، استفاده از کنتراست رنگ ها است. استفاده از لباس هایی با رنگ های تیره می تواند یک پس زمینه تیره و مناسب را خلق کند تا با ایجاد یک کنتراست جذاب، بیش از پیش خود را نشان دهد. در این راستا انتخاب های ساده تر بهتر از پارچه های طرح دار عمل می کنند.  با این حال بهتر است یک نکته مهم را در نظر بگیرید: هرچه کنتراست رنگی در استایل شما بالاتر باشد، انگشتر نقره بزرگ تری را باید انتخاب کنید. انگشترهای کوکتل نقره می توانند در این راستا انتخاب هوشمندانه ای باشند.

انگشتر نقره طرح بی نهایت از گالری شمرون
انگشتر نقره طرح بی نهایت از گالری شمرون

انگشترهای نقره انتخاب های جذابی در کنار لباس هایی با رنگ های پاستیلی نیز هستند. هنگام استفاده از سایه های روشن تر مانند رنگ پاستیلی لیمویی و یا یاسی، یک انگشتر نقره ساده در مقیاس کوچک می تواند ضمن ایجاد زیبایی، توازن را نیز به استایل شما هدیه کند.

چگونه از انگشتر نقره در استایل های خود استفاده کنیم؟

برای استفاده از انگشترهای نقره در استایل خود، چند نکته کوتاه را همواره به خاطر بسپارید:

  • تضاد را در ذهن داشته باشید
  • اندازه انگشتر را در هر استایل در نظر داشته باشید
  • زیورآلات نقره خود را با سایر المان های استایل و اکسسوری ها ترکیب کنید، اما خط کلی را حفظ کنید.
  • با جنس های مختلفی از اکسسوری ها و زیورآلات بازی کنید

اگر استایلی محافظه کارانه را انتخاب می کنید، بهتر است به دنبال انگشترها و حلقه های نقره ساده تر باشید. برای شرکت در یک مهمانی کاری، جلسه و یا کنفرانس باید احتیاط کنید و از انتخاب انگشترهای نقره بزرگ خودداری کنید. هر آنچه که توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند برای چنین استایلی مناسب نیست.

تضاد چشم نواز بین انگشتر نقره و لباس تیره
تضاد چشم نواز انگشتر نقره با پس زمینه لباس تیره

برای شرکت در یک مهمانی و یا عروسی، بهتر است از انگشترهای نقره بزرگ تر استفاده کنید. انگشترهای کوکتل می توانند انتخاب خوبی برای شما در این راستا باشند. ترکیب انگشتر نقره استرلینگ با سنگ ها و الماس های قیمتی، طرح های خیره کننده و درخشانی را به وجود می آورد که برای چنین موقعیت هایی مناسب تر هستند. شما می توانید نگین انگشتر نقره زنانه خود را مطابق با لباس و یا سایر اکسسوری های خود انتخاب کنید. حلقه نقره زنانه ساده تر، اگرچه نسبت به انگشترهای نقره کوکتل جنجالی نیستند، اما می توانند درخشش مطلوب را در استایل و ظاهر شما به وجود آورند.

اگر انگشت های شما کوتاه هستند، انتخاب حلقه نقره زنانه باریک تر می توانند انتخاب بهتری برای شما باشند. این دسته از حلقه ها بسیار کاربردی هستند و مساحت کمتری را بر روی انگشتان شما اشغال می کنند. شما می توانید از آن ها در یک روز کاری پرمشغله، دانشگاه و یا در مهمانی های کمی رسمی تر استفاده کنید.

باید ها و نباید ها در انتخاب حلقه نقره زنانه

بهتر است حلقه‌های استرلینگ را با طلا ترکیب نکنید.  در واقع  ترکیب کردن نقره و طلا  اصلاً مناسب نیست و می تواند استایل شما را تحت تاثیر قرار دهد.  بهتر است برای انتخاب حلقه تنها از طلا و یا نقره استفاده کنید. شما می توانید زیورآلات نقره و یا طلایی خود را با چرم، پارچه، کنف و سایر المان های تزئینی ترکیب کنید، اما از کنار هم قرار دادن این دو در یک زمان جدا خودداری کنید.

بهتر است حلقه‌های استرلینگ را با طلا ترکیب نکنید.
بهتر است حلقه‌های استرلینگ را با طلا ترکیب نکنید.

از تطبیق حلقه‌ی انتخابی با دیگر زیورآلات، اطمینان حاصل نمایید. سعی کنید حلقه‌ها را با گوشواره‌ها و یا دستبند‌های خود هماهنگ کنید. برای اطمینان از اینکه  جواهرات مکمل یکدیگر هستند، می توانید از طرح ها و شکل های یکسان استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر گوشواره شما طرح هایی از گل و یا شکل های هندسی خاص دارند، تلاش کنید تا حلقه ای ساده و یا مطابق با این طرح ها انتخاب کنید.

انگشتر در هر طرحی که ساخته شده باشد، توجه بسیار زیادی را به انگشتان دست شما جلب می کنند، بنابراین به هنگام انتخاب آن ها باید دقت کنید. بهتر است حلقه های زیبا و ظریفی را برای انگشت حلقه خود انتخاب کنید و یا از حلقه های ظریف تر برای انگشت کوچک خود بهره بگیرید. شما در انتخاب حلقه مناسب برای انگشت اشاره خود آزاد تر هستید.

تا جای ممکن از استفاده هم زمان از چند حلقه در یک انگشت خودداری کنید. این کار ممکن است استایل شما را تحت تاثیر قرار دهد و سبب شود تا انگشتان شما کوتاه تر از حد معمول به نظر برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :