معرفی چند پیشنهاد خاص برای سورپرایز عشقتان در روز ولنتاین

معرفی چند پیشنهاد خاص برای سورپرایز عشقتان در روز ولنتاین

روز ولنتاین نزدیک است و این را از ویترین مغازه ها، تبلیغات موجود در خیابان ها و مجلات می توان به خوبی حس کرد و دید. راه های مختلفی برای جشن گرفتن در این روز وجود دارد. شما می توانید عشق خود را با یک هدیه ی زیبا سورپرایز کنید و یا می توانید برای صرف شام در رستوران محبوب او، برنامه ریزی کرده و او را خوشحال کنید.در این میان، افرادی هستند که معتقدند روز ولنتاین بیشتر به یک روز تجاری تبدیل شده است و در این روز کسی به عشق واقعی آن طور که باید و شاید، بها نمی دهد.اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می دهید در این روز خاطره ی زیبایی را برای عشق خود بسازید و معتقد هستید که تنها هدیه دادن به او برای بزرگداشت عشق و احساسی که میان شما هست، کافی نیست، ما برای شما چند پیشنهاد خاص داریم. این پیشنهاد های ساده به شما کمک می کند تا در این روز زمان بیشتری را در کنار عشق خود گذرانده و از احساس فوق العاده ای که میان تان هست، لذت ببرید.

شیشه ی 365 یادداشت
شیشه ی ۳۶۵ یادداشت

    شیشه ی ۳۶۵ یادداشت شما می توانید برای هر روز از سال آینده، یک پیغام، نصیحت و یا شعر را بر روی یک کاغذ نوشته و آن ها را در درون یک شیشه بریزید. تهیه ی این هدیه ممکن است اندکی زمان بر باشد، اما ایده ای ارزان و خلاقانه است. این ایده می تواند به استحکام رابطه ی شما بسیار کمک کند. این ایده نشان دهنده عظم جدی شما در رابطه و اهمیت شما به تک تک روزهای سپری شده در رابطه میباشد. صرف این زمان ارزشمند هست.

بلیط  کنسرت و یا تئاتر
بلیط کنسرت و یا تئاتر

  کنسرت و یا تئاتر بلیط های کنسرت و تئاتر یکی از انتخاب های بسیار پرطرفدار در روز ولنتاین هستند. شما می توانید بلیط تئاتری عاشقانه و یا بلیط های کنسرت خواننده ی مورد علاقه ی عشقتان را تهیه کرده و او را سورپرایز کنید. این انتخاب به هر دوی شما اجازه می دهد که چند ساعتی را در روز ولنتاین در کنار هم بوده و از نمایش و یا موسیقی در کنار هم ببرید.

تجربه های هیجان انگیز
تجربه های هیجان انگیز

جدید ترین انگشتر های نقره زنانه در گالری شمرون

تجربه های هیجان انگیز ممکن است شما به دنبال ایده های جدیدی برای قرار های عاشقانه ی خود در روز ولنتاین باشید تا خاطره ی آن همیشه در یادتان باقی بماند. در این صورت اسکای دایوینگ و یا بانجی جامپینگ می توانند انتخاب های هیجان انگیز و مناسبی باشند.البته قبل از انتخاب چنین تجربه هایی برای روز ولنتاین، از علاقه ی عشق خود به این ورزش ها نیز مطمئن شوید.

لباسی با تزئینات خاص
لباسی با تزئینات خاص

لباسی با تزئینات خاص ممکن است در ابتدا این ایده تکراری باشد، اما هدیه دادن لباسی که شما خود آن را تزئین کرده اید می تواند عشقتان را سورپرایز کند. شما می توانید لباسی جدید خریده و یا از لباس های قدیمی خود او استفاده کنید و در کنار آن یک گردنبند رولباسی ست کنید. سپس با نوشتن شعر و یا پیامی عاشقانه و به طور کلی هرچیزی که مربوط به رابطه ی خاص شما دو نفر است، آن را طراحی کنید. این هدایای شخصی، به طور کلی از سایر هدایای معمولی که در روز ولنتاین رد و بدل می شود، متفاوت هستند و می توانند عشق شما را بسیار خوشحال کنند.

یک سفر رومانتیک
یک سفر رومانتیک

یک سفر رومانتیک چه کسی می تواند به این ایده نه بگوید؟ شما می توانید برای یک سفر عاشقانه حتی در  حد یک روز برنامه ریزی کنید و عشق خود را با این سفر سورپرایز کنید. به طور قطع خاطرات این ولنتاین تا ابد برای شما باقی خواهد ماند.      

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :