نام گذاری یک گردنبند ۵میلیون دلاری به نام آنجلینا جولی – ستاره جولی

تمجیدی لوکس و فوق العاده از آنجلینا جولی

ما حدس میزنیم که او از این بابت خیلی خوشحال باشد…

به تازگی اعلام شده است که بازیگر زیبا و سرشناس امریکایی ، آنجلینا جولی، افتخار بزرگی کسب کرده است, یک گردنبند ۸۸۸ قیراتی یاقوت به ارزش ۵میلیون دلار به نام وی با عنوان گردنبند ستاره جولی یا Star of Jolie، اسم گذاری شده است.

پیش از این داشتن خط اختصاصی طراحی و تولید برای هر ستاره ی سرشناس و خانواده ی وی امری طبیعی محسوب می شده است. اما آنجلینا جولی در این راستا پیشگام همه بود. وی استایل خود را تحت نام جولی و با همکاری با طراح جواهرات، روبرت پِروکوپ، به همگان معرفی کرده بود.

در سال ۲۰۰۹ آنجلینا جولی و همسر سابقش، برد پیت، با همکاری طراح بریتانیایی، که طراح حلقه ی نامزدی آنجلینا نیز بوده است، اقدام به طراحی یک خط تولید جداگانه ی جواهرات کردند. در سال ۲۰۱۱ این همکاری با ارایه مجموعه ای از زیورآلات تحت نام آنجلینا رسمی شد. برد پیت یکی از محصولات همین مجموعه را در مراسم اسکار استفاده کرده است.

اما مجموعه ی آخر این طراح جواهرات یکی از بزرگتری و بهترین نمایش های وی تا به اینجا بوده است.

عکس گردنبند ستاره جولی - Star of Jolie
عکس گردنبند ستاره جولی – Star of Jolie

بروز ترین زیورآلات زنانه طرح کریستال سواروسکی در گالری شمرون

مشخصات گردنبند ستاره جولی یا Star of Jolie

این جواهر ساز(با تاییدیه از موسسه سنگ شناسی امریکا) در ساخت گردنبند آنجلینا جولی از بزرگترین یاقوت ستاره ای سیاه ۸۸۸ قیراتی ، استفاده کرده است تا نام این گردنبند زیبا برازنده شهرت آنجلینا جولی باشد.

او حتی به این امر بسنده نکرده و آویز را بر روی زنجیری که در آن از ۷۰ سنگ یاقوت ستاره ای سیاه استفاده شده است، قرار داده است. این یعنی به کل این گردنبند ۱۰۴٫۴۲ قیرات دیگر افزوده می شود.

این گردنبند یا اثر هنری-  ستاره ی جولی نام گذاری شده است و در کنار سایر قطعات مجموعه ی جولی به نمایش گذاشته خواهد شد. از آنجایی که این بازیگر زن زیبا امریکایی همیشه به حضور در انجام امور خیریه در جهان معروف بوده است, بخشی از درآمد حاصل از فروش این مجموعه نیز به آموزش مشارکتی کودکان تحت خشونت اختصاص داده خواهد شد.

قیمت گردنبند ستاره جولی

اگر تمایل دارید در مورد ارزش این اثر بدانید باید بگوییم که ۸۸۸ قیرات معادل ۵ میلیون دلار یا ۲۰ میلیارد تومان! است و در حال حاضر این اثر در فروشگاه خیابان پنجم جنوبی ساحل کاستا مِسا در کالیفرنیا قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :