کفش های پاشنه بلند و گربه ای در بهار ۲۰۱۸

کفش-های-پاشنه-بلند-گربه-ای-در-بهار-2018

از آخرین زمانی که کفش های پاشنه کوتاه گربه ای، در میان طراحان و دنیای مد معروف و محبوب بوده اند، مدت زیادی است که می گذرد. این کفش ها، که تا چندی پیش بسیاری آن ها را به عنوان کفش هایی قدیمی می شناختند، توانسته اند بازگشته وبار دیگر  به عنوان کفش هایی محبوب و پر طرفدار برای بهار ۲۰۱۸ خود را به دنیای مد معرفی کنند.

کفش های پاشنه کوتاه با مدل پنجه گربه ای، از برند Breshka
کفش پاشنه کوتاه با مدل پنجه گربه ای، از برند Breshka

  با آغاز فصل بهار، بسیاری از ما به دنبال کفش های مناسبی می گردیم تا آن ها را جایگزین کفش های زمستانی خود کنیم.برای این منظور، دنیای مد انتخاب های بسیار زیادی را می تواند در اختیار ما قرار دهد. اما کفش های پاشنه گربه ای، با استایل های زیبا و رنگ های متنوع خود می توانند به طور قطع این انتخاب را برای ما آسان تر کنند.

کفش پاشنه بلند خال خالی از برند ZARA به قیمت $49.90
کفش پاشنه بلند خال خالی از برند ZARA به قیمت $۴۹٫۹۰

این کفش های پاشنه کوتاه، در کلکسیون جدید برند های بسیار معروفی مانند MIU MIU، Prada، Victoria Beckham و Tibi که برای بهار امسال به بازار معرفی شده اند، نقش مهمی را ایفا می کنند. طراحان این برند ها معتقد هستند که در دوره ی گذار بین دو فصل زمستان و بهار، استفاده از کفش های جلو بسته تنها راه حل مناسب برای حفظ پاهای ما از سرمای هوا است. این درحالی است که باز بودن پاشنه ی این کفش ها در طرح های ارائه شده، می تواند سطح مناسبی از پای شما را در معرض هوا قرار دهد و حس و حال هوای دلچسب بهاری را به شما منتقل کند.تلفیق این دو ایده و استفاده از پاشنه های کوتاه در این طرح، این کفش ها را بسیار خاص و شیک کرده است، به گونه ای که از آن ها در تمام موقعیت ها، مانند جلسات کاری و یا یک دورهمی دوستانه در کافی شاپ و مهمانی ها می توان استفاده کرد.

بروزترین نیم ست های زنانه و دخترانه در گالری شمرون

کفش پاشنه بلند برند Ganni Sabine به قیمت  $235
کفش پاشنه بلند برند Ganni Sabine به قیمت $۲۳۵

کفش های پاشنه گربه ای در میان بسیاری از طراحان مجبوب شده اند. اندازه ی این پاشنه ها بسیار مناسب است. به گونه ای که شما می توانید به راحتی فعالیت روزانه ی خود را بدون آنکه به زانوها و یا کمر شما آسیبی وارد شود،داشته باشیدو در عین حال از پوشیدن کفش های پاشنه دار لذت ببرید.تنوع طرح ها و رنگ هایی که برند های مختلف از این مدل خاص از کفش ها برای بهار ۲۰۱۸ در نظر گرفته اند، میتواند جوابگوی هر سلیقه ی مشکل پسندی باشد. این طراحان در ساخت این کفش ها از رنگ های شاد و پارچه های گلدوزی شده استفاده کرده اند و آن ها را با قالب های مختلفی به بازار عرضه کرده اند تا هر کسی بتواند از داشتن آن ها لذت برده و به راحتی از آن ها استفاده کند. به نظر می رسد که کفش های پاشنه کوتاه گربه ای در بهار امسال خیابان ها را تسخیر کنند، چرا که بسیاری معتقدند مقاومت در برابر انقلابی که این کفش ها در بهار امسال ایجاد خواهند کرد، بسیار سخت باشد.  

کفش پاشنه بلند از برند بالنسیاگا مدل چاقویی Balenciaga Knife satin slingback pumps به قیمت $795
کفش پاشنه بلند از برند بالنسیاگا مدل چاقویی Balenciaga Knife satin slingback pumps به قیمت $۷۹۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :