معرفی کالکشن جدید برند بولگاری برای سال ۲۰۱۹

معرفی کالکشن جدید برند بولگاری برای سال 2019

با آغاز سال جدید میلادی، دنیایی از طرح ها و مدل های جدید در زمینه ی زیورآلات و لباس ها، دنیای مد را به تسخیر خود در می آورند. خرید انگشتر، خرید گردنبند و یا هر عضو دیگری از خانواده ی زیورآلات در چنین زمانی، بستگی کامل به مدل هایی دارد طراحان در مجلات و وبسایت ها عرضه می کنند و همچنین نظر منتقدان دنیای مد نقش کلیدی ای را در این راستا بازی می کند. به همین سبب است که برای بسیاری از برند های مطرح دنیا روزهای پایانی سال میلادی، بسیار مهم و تعیین کننده است. در آغازین روزهای سال ۲۰۱۹ میلادی، برند بولگاری مانند سایر برندهای مطرح دنیا اقدام به معرفی کلکسیون های جدیدی کرده است که به مرور زمان و در طول سال در اختیار علاقه مندان این برند قرار خواهند گرفت.  بسیاری از این کلکسوین ها به همراه تعداد محدودی از زیورآلات خود، در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شده اند و بسیاری از طرفداران این برند با خرید گردنبند و سایر زیورالات متعلق به این کلکسیون ها، مهر تاییدی بر موفقیت آن ها در سال ۲۰۱۹ زده اند. از آنجایی که دنیای زیورآلات بسیار متنوع است و رقابت در آن بسیار بالاست، معرفی چند کلکسیون متنوع به گونه ای که بتواند جوابگوی سلیقه ی تمامی افراد باشد، اقدامی هوشمندانه است. ما در این مقاله به بررسی مهم ترین کلکسیون هایی که برند بولگاری برای سال ۲۰۱۹ میلادی در نظر گرفته است، خواهیم پرداخت.

کالکشن-جدید-برند-بولگاری-BVLGARI-2019

کلکسیون “پاپ وحشی (wild pop)” از برند بولگاری ردپای برند بولگاری را می توان در کلکسوین های بسیار رنگارنگ زیورآلاتی که این برند به بازار عرضه می کند، به خوبی دنبال کرد. در واقع استفاده از سنگ های قیمتی با رنگ های شاد از جمله استاندارد های این برند در تولید زیورآلات گران قیمت است. کلکسیون پاپ وحشی نیز از این قاعده مستثنی نیست. زیورآلات موجود در این کلکسیون با الهام از دهه ی ۸۰ میلادی طراحی شده اند و اسم این کلکسیون نیز از محبوبیت موسیقی پاپ در این دوران سرچشمه می گیرد. ترکیب رنگ های بسیار شاد، استفاده از الماس های بزرگ و همچنین رویکرد طراحان به طرح های قدیمی، این کلکسیون را به یکی از مطرح ترین کلکسیون های برند بولگاری برای سال ۲۰۱۹ و خرید گردنبند ها و زیورآلات موجود در این کلکسیون را به انتخابی شایسته بدل کرده است. این برند، در اواخر سال ۲۰۱۸ و در یک نمایش مد در سنگاپور از این کلکسیون رونمایی کرده است که به سرعت تشویق منتقدان و طراحان دنیای مد را به دنبال داشته است. بسیاری از طرفداران این برند علاقه ی بسیار زیادی به خرید گردنبند موجود در این کلکسیون نشان داده اند که در طراحی آن از  زمرد های کلمبیای با ارزش کلی ۳۴٫۱۲ قیراط استفاده شده است.

کالکشن-جدید-برند-بولگاری-BVLGARI-2019

کلکسیون فستا از برند بولگاری کلکسیون فستا یکی از پراهمیت ترین کلکسیون ها برای طراحان و مدیران برند بولگاری به شمار می آید. زیورآلات موجود در این کلکسیون با رویکرد به اهداف اولیه ی برند و با استفاده از کمیاب ترین و گرانقیمت ترین الماس های دنیا ساخته شده است. بسیاری از طرح های موجود در این کلکسیون قدیمی و کلاسیک هستند که این امر خود به زیبایی و ارزش این کلکسیون می افزاید. این کلکسیون که اولین بار در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد و توانست نظر بسیاری از منتقدان دنیای مد و طراحان زیورآلات را به خود جلب کند. طراحان این برند تلاش داشته اند تا روح مهمانی ها و دورهمی های بسیار مجلل ایتالیایی را در زیورآلات این برند جای دهند. خبر خوش این برند برای دوستداران و علاقه مندان به خرید گردنبند و سایر زیورآلات بولگاری این است که اعضای جدیدی از این کلکسیون در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهند شد. افرادی که علاقه مند به خرید گردنبند، خرید دستبند و یا انگشتر هایی زیبا، عجیب و قیمتی هستند از جمله مهمترین مخاطبان کلکسیون فستا از برند بولگاری به شمار می روند. این کلکسیون شامل ۱۰۰ قطعه از زیورآلات مختلف است که با کمک یاقوت، زمرد و الماس طراحی و ساخته شده اند.

کالکشن-جدید-برند-بولگاری-BVLGARI-2019

خرید زیورآلات لوکس طرح بولگاری از گالری شمرون

کلکسیون فیورِوِر از برند بولگاری در حالی که کلکسیون فستا شور و هیجان مهمانی های ایتالیایی را جشن می گیرد، طراحان بولگاری تحت تاثیر فرهنگ و تمدن رم باستان اقدام به معرفی کلکسیونی از زیورآلات کرده اند که در طراحی آن از گلی با چهار گلبرگ الهام گرفته شده است. این گل نماد شادی و خوشحالی لایزالدر رم باستان است و کلکسیون Fiorever تلاش کرده است تا روح شادی و نشاط را در دل زیورآلات خود ابدی کند. طراحی خاص انگشتر های موجود در این کلکسیون در کنار استفاده از الماس های قیمتی که به زیبایی بر روی این انگشتر ها برق می زنند، انتخاب و خرید انگشتر را برای طرفداران برند بولگاری به امری راحت و لذت بخش تبدیل کرده است.  الهام گرفتن از گل و طبیعت در ساخت زیورآلات اقدام جدیدی از برند بولگاری نیست، چرا که این برند از سال ۱۹۲۰ کلکسیون هایی از زیورآلات را با الهام از المان های طبیعی به بازار عرضه کرده است. با این حال گل چهار پر به جدید ترین نماد خانواده ی بزرگ بولگاری تبدیل شده است و این برند قصد دارد تا با ادغام و استفاده از الماس های رنگی، محصولات جدیدی را به این کلکسیون در سال ۲۰۱۹ اضافه کند.  

کالکشن-جدید-برند-بولگاری-BVLGARI-2019
کلکسیون “بی.زیرو یک” از برند بولگاری  
کالکشن-جدید-برند-بولگاری-BVLGARI-2019
کلکسیون رویای اسطوره (Diva’s dream) از برند بولگاری خرید گردنبند

کالکشن-جدید-برند-بولگاری-BVLGARI-2019

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :