نشانه های وجود انرژی منفی در شما و راه های مقابله با آن

نشانه های وجود انرژی منفی در شما و راه های مقابله با آن

یکی از چیز هایی که ما به مرور زمان یاد گرفته ایم، این است که انرژی های مثبت و منفی در اطراف ما وجود دارند و می توانند به طور مستقیم و غیر مستقیم بر روی روحیات و حتی سلامتی ما تاثیر بگذارند. انرژی ها مسری هستند. آن ها می توانند به ما کمک کنند که از هر لحظه ی خود لذت ببریم، یا در مقابل می توانند زندگی ما را نابود کنند و ما را به تباهی بکشانند. متاسفانه، تشخیص نشانه های انرژی های منفی و مثبت از یکدیگر ساده نبوده و ما معمولا زمانی متوجه وجود آن ها در زندگی خود می شویم که آثار آن ها را ببینیم. شاید به همین دلیل باشد که بسیاری از متخصصان توصیه می کنند که همواره مراقب احساسات و عواطف خود باشیم و آن ها را تحت نظر داشته باشیم.  هر گونه تغییر در خلق و خو و یا احساسات ما، در رابطه ی مستقیم با محیط و اطرافیان ما است.  بنابراین ما می توانیم با ایجاد توازنی مناسب میان رابطه ی خود و محیط اطرافمان، انرژی و تاثیرات خارجی را بر روی زندگی خود کمتر کرده و از سلامت روحی بیشتری بهره ببریم. ما نیز در اینجا به بررسی برخی از نشانه های حضور انرژی منفی در زندگی و راه های مقابله با آن می پردازیم.

انرژی منفی و راه های مقابله با آن
انرژی منفی و راه های مقابله با آن

یک. احساسات منفی و  استرس داشتن احساسات منفی و استرس می تواند برای سلامت جسمانی و روحی شما بسیار مضر باشد. شاید در نگاه اول فکر کردن زیاد در مورد یک موضوعی، مفید به نظر برسد اما می تواند راه را برای ورود استرس به زندگی و بدن شما باز کند. این استرس است که می تواند بر روی سایر فعالیت های روزانه شما سایه انداخته و به مرور زندگی شما را مختل کند. داشتن تمرین های تنفسی و شرکت در کلاس های یوگا می تواند به مرور استرس شما را کاهش دهد و به شما کمک کند تا بتوانید استرس و سایر احساسات خود را کنترل کنید.

انرژی منفی و راه های مقابله با آن
انرژی منفی و راه های مقابله با آن

زیباترین زیورآلات گل طبیعی در گالری شمرون

دو. شکایت کردن و غز زدن شکایت کردن از شرایط و افراد نمی تواند راه حل مناسب برای حل مشکلات باشد. به مرور زمان این کار شما را به یک منبع انرژی منفی برای خود و اطرافیانتان تبدیل می کند و می تواند مقدمات تنهایی و افسردگی را برای شما فراهم کند.  بنابراین بهتر است برای مبارزه با چنین شرایطی، سعی کنید به طور همزمان بر روی جنبه های مثبت و منفی یک موضوع و اتفاق متمرکز شوید. این امر به شما کمک می کند تا با آرامش بهتری از شرایط سخت و نا مطلوب زندگی خود عبور کنید.

انرژی منفی و راه های مقابله با آن
انرژی منفی و راه های مقابله با آن

سه. سر درد، فشار و پرخاشگری تمام علایم فوق  می توانند نشان دهنده ی تفکرات منفی و یا قرار گرفتن در کنار افرادی با انرژی های منفی باشند. شاید انرژی های منفی، بیشتر بر روی تفکرات و تصمیمات شما اثر بگذارد، اما قرار گرفتن مداوم در معرض آن و حل نکردن چنین شرایطی می تواند بر روی سیستم دفاعی و جسم شما نیز به صورت درد های ماهیچه ای، خستگی و سر درد بروز کند.  برای جلوگیری از چنین شرایطی، سعی کنید با افراد مثبت رفت و آمد بیشتری داشته باشید و کار هایی را انجام دهید که به شما احساس خوبی می دهند. همانطور که برای مراقبت از بدن خود در برابر بیماری های مختلف می کوشید تا سیستم دفاعی آن را تقویت کنید، در خصوص مبارزه با انرژی و تفکرات منفی نیز باید سعی کنید تا سیستم دفاعی فکری و روحی خود را تقویت کنید تا بتوانید خود را از گزند بیماری هایی چون افسردگی حفظ کنید.    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :