محبوب ترین گوشواره ها در بهار تابستان امسال

محبوب ترین گوشواره ها در بهار تابستان امسال

در بهار و تابستان امسال کلکسیون های بسیار جذابی از زیورآلات به بازار ارائه شده اند. وجه مشترک بسیاری از این کلکسیون ها استفاده از طرح های عجیب، استفاده از طرح هایی با الهام از گل برگ ها و حتی پارچه های کتان بوده است. اگر بخواهیم محبوب ترین ترند های زیورآلات دسته گوشواره در بهار و تابستان سال ۲۰۱۹ را به صورت خلاصه معرفی کنیم، طرح های دریایی، گلبرگ ها و حلقه های بزرگ تمام آن چیزی هستند که برای درخشش در بهار سال ۲۰۱۹ به آن ها احتیاج دارید. بسیاری از متخصصان دنیای مد معتقد هستند که به سبب راحتی فوق العاده و امکان تطابق با لباس های خنک در فصل های بهار و تابستان، این دسته از گوشواره ها می توانند انتخاب مناسبی برای فصل های گرم امسال باشند. ما نیز در اینجا به معرفی ۵ ترند محبوب از زیورآلات در بهار و تابستان سال ۲۰۱۹ خواهیم پرداخت.

محبوب ترین ترند های زیورآلات در بهار و تابستان سال 2019

گوشواره های حلقه ای ریز گوشواره های حلقه ای یکی از متداول ترین و محبوب ترین انواع گوشواره ها در طول تاریخ بوده اند. با این حال گوشواره های حلقه ای ریز زیرشاخه ای از این نوع از گوشواره ها هستند که برای بهار و تابستان سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. شما می توانید این دسته از گوشواره ها را در هر کجا و با جنس های مختلف از جمله طلا، نقره و یا استیل تهیه کنید. گالری شمرون جدید ترین طرح های گوشواره را در دسترس شما قرار داده است.

محبوب ترین ترند های زیورآلات در بهار و تابستان سال 2019

 صدف دریایی آب و هوای گرم در بهار و تابستان یادآور تعطیلاتی مطبوع در ساحل است. انتخاب زیورآلاتی با الهام از المان های موجود در ساحل، از جمله صدف های دریایی، می تواند در تناسب کامل با حال و هوای این ایام از سال باشد. پیش بینی می شود کهگوشواره هایی با طرح صدف دریایی و یا آویزهایی با الهام از این طرح ها از جمله انتخاب های بسیار محبوب در میان شیک پوشان برای بهار و تابستان سال ۲۰۱۹ باشند.

جدیدترین گوشواره های در گالری شمرون

محبوب ترین ترند های زیورآلات در بهار و تابستان سال 2019

درخشش خورشید و ستارگان یکی دیگر از طرح های محبوب در میان دوستداران خرید زیورآلات در بهار و تابستان سال ۲۰۱۹، زیورآلاتی با الهام از اجرام آسمانی است. گوشواره ها و گردنبند هایی که با الهام از خورشید و ستارگان طراحی شده اند، می توانند درخشش شما در زیر آسمان صاف و پرستاره ی شب های تابستان را دو چندان کنند. طراح هایی که با الهام از اجرام آسمانی ساخته و ارائه می شوند بسیار متنوع هستند تا بتوانند پاسخگوی سلیقه های متفاوت باشند.

محبوب ترین ترند های زیورآلات در بهار و تابستان سال 2019

 بازگشت زیورآلاتی با طرح های تسبیح قرار گرفتن دانه هایی از شیشه های رنگی، سنگ های قیمتی و زیبا در قالب زیورآلاتی همچون دستبند ها و گردنبند ها، ترند آشنایی است که در بهار و تابستان ۲۰۱۹ مشاهده خواهید کرد. استفاده از چند دستبند تسبیحی با رنگ های مختلف در کنار هم می تواند انتخاب بسیار مناسبی در کنار لباس های خوش رنگ فصل بهار باشد.

محبوب ترین ترند های زیورآلات در بهار و تابستان سال 2019

 قدرت گل ها در بسیاری از مهمانی های رسمی در بهار و تابستان سال ۲۰۱۹ رد پای این ترند از زیورآلات به خوبی دیده می شود: زیورآلاتی با الهام از گل ها. این دسته از زیورآلات به سبب ظرافت و همچنین قابلیت تطابق با استایل ها و موقعیت های مختلف یکی از پرطرفدار ترین ترند ها در بهار و تابستان سال ۲۰۱۹ خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :