شناخت شخصیت خانم ها از زیورآلاتی که مورد استفاده قرار میدهند

شناخت شخصیت خانم ها از زیورآلاتی که مورد استفاده قرار میدهند

هر روزه در سرتاسر دنیا، خانم ها مجموعه ی بسیار متنوع و گسترده ای از زیورآلات را بر تن می کنند. گردنبند هایی با طرح های مختلف، دستبند ها، گل سینه ها و گوشواره ها با هر طرح و از هر جنسی که باشند، بدون شک از جمله محبوب ترین اکسسوری هایی هستند که در دنیای مد مورد توجه قرار گرفته اند. البته باید توجه داشته باشیم که این جریان تنها مختص دنیای مد امروز نیست و  زیورآلات همواره در طول تاریخ، بخش بسیار مهمی از فرهنگ انسان ها را در سرتاسر دنیا تشکیل داده اند. انسان ها از گذشته تا به امروز، برای اهداف بسیار مختلفی زیورآلات را استفاده کرده اند و نقش آن ها در طول تاریخ بر کسی پوشیده نیست. موفقیت زیورآلات در دنیای مد امروز تا حدی است که خرید سنجاق سینه، خرید گوشواره و یا یک دستبند به امری بسیار مهم و حساس تبدیل شده است که می تواند نقش بسیار مهمی را در ارتقای ظاهر هر خانمی ایفا کند.اما سئوال مهمی که ممکن است ذهن بسیاری را به خود درگیر کرده باشد این است: چرا زیورآلات در میان خانم ها بسیار محبوب هستند و خرید گوشواره و یا یک گردنبند زیبا چه تاثیری می توانند بر روی ظاهر ما داشته باشند؟ آیا میتوانیم از زیورآلات مورد استفاده خانم ها شخصیت آن ها را شناسایی کنیم؟   نقش زیورآلات و اکسسوری ها در دنیای مد امروزی ظاهر و انتخاب های شما در میان دنیای بسیار متنوع لباس ها و زیورآلات می توانند آینه ای از شخصیت و علایق شما باشند. این اصلی است که بسیاری از طراحان و منتقدان دنیای مد عمیقا به آن باور دارند و درست بر اساس همین اصل است که انتخاب یک ظاهر شیک و آراسته را امری مهم و حساس می دانند که شاید در ابتدا آسان به نظر برسد اما نیازمند حجم بسیار وسیعی از اطلاعات می باشد. به عنوان مثال برای شرکت در یک مهمانی، شما باید در خصوص مدل های مختلفی از لباس ها و رنگ های روز دنیا اطلاعات کسب کنید، باید مدلی از لباس را انتخاب کنید که متناسب با مراسم و محیطی باشید که می خواهید در آن شرکت کنید و در کنار آن باید به کفش، کیف و سایر زیورآلات و اکسسوری های مهم نیز  به خوبی فکر کنید. در این میان زیورآلات نقش بسیار مهمی را در ظاهر شما ایفا می کنند.

شناخت شخصیت خانم ها از زیورآلاتی که مورد استفاده قرار میدهند

خرید انگشتر، خرید گوشواره و یا خرید سنجاق سینه شاید در ابتدا امری ساده و آسان به نظر برسد، اما در واقع قدم بسیار مهمی در راستای ارتقای ظاهر شما است که می تواند اطلاعات بسیار زیادی را در مورد شما در اختیار اطرافیانتان قرار دهد. زمانی که یک سنجاق سینه ی زیبا را خریداری می کنید و یا در زمان خرید گوشواره های محبوبتان، شاید تنها چیزی که در ذهن خود به آن فکر می کنید زیباتر ساختن لباسی باشد که قصد دارید آن را برای شرکت در یک مهمانی کاری و یا دورهمی دوستانه بپوشید؛ اما خوب است بدانید که تمام قطعاتی که به عنوان زیورآلات انتخاب می کنید و نحوه ی پوشیدن آن ها می تواند در واقع جنبه های مختلفی از شخصیت و سلیقه ی شما را آشکار کند. به همین دلیل است که بسیاری از طراحان و منتقدان دنیای مد تاکید بسیار زیادی بر روی انتخاب صحیح زیورآلات متناسب با روحیات، شخصیت و همچنین موقعیت هایی که قرار است از این زیورالات استفاده کنید، دارند؛ چرا که یک انتخاب می تواند شما را فردی با وقار و متین معرفی کند و از سوی دیگر، خرید گوشواره هایی نامناسب این قدرت را دارد که از شما فردی با ظاهری عجیب بسازند.

چه رابطه ای میان شخصیت شما و زیورآلاتی که انتخاب می کنید، وجود دارد؟

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که زیورآلاتی که انتخاب می کنید چه چیزی را در خصوص شخصیت شما بازگو می کنند؟ از آنجایی که شخصیت هر انسانی ساختاری بسیار پیچیده است، زیورآلات در واقع ابزارالاتی هستند که شما می توانید از آن ها برایایجاد تاثیر در محیط و اطرافیانتان استفاده کنید و همچنین شخصیت خود را به شکل بهتری به دیگران معرفی کنید. اما خرید گوشواره و یا خرید انگشتر هایی با طرح های مختلف، چه رابطه ای با شخصیت و خصوصیات درونی ما دارد؟ خرید گوشواره های حلقه ای بزرگ، گل سینه هایی با شکل های عجیب، خرید انگشتر های بزرگ و یا گردنبند هایی عجیب که می توانند نظر هرکسی را در یک مهمانی و یا حتی عابران پیاده در یک خیابان را به خود جلب کنند، خبر از یک روحیه ی شاد و اجتماعی می دهد. از آنجایی که این دسته از زیورآلات بیشتر در مهمانی ها مورد استفاده قرار میگیرند، بیشتر مورد توجه افراد بسیار اجتماعی، فعال، شوخ طبع و شاد هستند.

انگشتر های مدرن زنانه در گالری شمرون

شناخت شخصیت خانم ها از زیورآلاتی که مورد استفاده قرار میدهند

خرید انگشتر و یا خرید گوشواره هایی که در طراحی و ساخت آن از سنگ های طبیعی استفاده شده است، خبر از روحیه ای لطیف می دهد و به طور معمول صاحبان این گروه از زیورآلات افرادی هستند که به طبیعت علاقه مند می باشند و به آن احترام می گذارند. زیورآلات دست ساز برای اولین بار در سال های ۱۹۷۰ میلادی پا به دنیای مد گذاشتند و از آن زمان تا به امروز در میان گروه خاصی از افراد که به طبیعت علاقه مند هستند و تمایل دارند به طور روزمره احساس نزدیکی بیشتری با زمین و هرآنچه در آن است داشته باشند، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.رنگ های طبیعی و بسیار جذابی که در ساخت و طراحی این دسته از زیورآلات به کار برده شده است، می تواند نظر هر بیننده ای را به ظاهر شما جلب کند و بدون شک خرید گوشواره و یا هر عضو دیگری از این دسته از زیورآلات می توانند آغاز کننده ی بحث های جذاب و جالبی در مهمانی ها و دورهمی ها باشند.   به طور معمول افرادی که علاقه مند به خرید زیورآلات در قالب ست هستند و یا ترجیح می دهند که در یک مهمانی از زیورآلاتی یک دست و هماهنگ استفاده کنند، دارای شخصیتی بسیار منظم و مسئولیت پذیر هستند. افرادی که در شغل خود حرفه ای هستند، به طور معمول برای شرکت در یک جلسه ی کاری و یا دورهمی رسمی در کنار سایر همکاران خود، خرید انگشتر و یا خرید گوشوراه های هماهنگ و یک رنگ را ترجیح می دهند. خرید دستبند طلا در کنار گردنبند و یا خرید گوشواره هایی از جنس مروارید معمولا از جمله انتخاب هایی محبوب در میان خانم هایی است که در محیط های اداری و رسمی مشغول کار می باشند.

سنجاق سینه (3)

خرید سنجاق سینه یا گل سینه ای قدیمی و یا خرید گوشواره های آنتیک، به طور معمول انتخاب خانم هایی است که دوست دارند زیورآلاتی زیبا و با ارزش معنوی را مورد استفاده قرار دهند. افرادی که به داستان پشت هر قطعه جواهر اهمیت می دهند و حال و هوای نوستالژیک دوره ای خاص از تاریخ می تواند به آن ها احساس امنیت و راحتی بدهد، بیشتر به خرید گوشواره و یا گردنبند هایی با طرح های قدیمی علاقه نشان می دهند. این دسته از علاقه مندان دنیای زیورآلات، به طور معمول به برند ها و کلکسیون های جدیدی که در هر فصل به بازار ارائه می شوند علاقه ای نشان نمی دهند چرا که به خوبی می دانند زیورآلات انتیک می توانند ظاهر آن ها را بسیار جذاب و جالب جلوه دهند و این تمام چیزی است که برای جلب توجه در یک مهمانی به آن نیاز دارند. یکی از محبوب ترین زیورآلات آنتیک، زیورآلاتی از جنس مروارید هستند. در دهه های گذشته، مروارید ها همواره در گروه محبوب ترین زیورآلات بوده اند و این موفقیت در قالب زیورآلاتی آنتیک و بسیار زیبا در دنیای مدرن نیز ادامه دارد. افرادی که به دنبال انتخاب و خرید گوشواره و زیورآلاتی از برند های لوکس و معروف هستند به طور معمول به جزئیات بسیار ریزی در تمام جنبه های زندگی توجه زیادی نشان میدهند. این دسته از افراد، غالبا اهمیت بسیار زیادی برای کوچک ترین جزئیات زندگی خود قائل هستند و تمام جوانب امور را در نظر می گیرند. ارزش بسیار زیادی که شما با خرید زیورآلات گرانقیمت برای خود قائل می شوید، بدون شک از چشم اطرافیان شما در هر کجا که باشید دور نخواهد ماند.

بهترین زیورآلات با نگین کریستال زیرکنیا در گالری شمرون

شناخت شخصیت خانم ها از زیورآلاتی که مورد استفاده قرار میدهند

زیورآلات ساده و یا مینیمالیست جدید ترین خانواده از زیورآلات هستند که به تازگی به دنیای مد وارد شده اند و به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرده اند. این دسته از زیورآلات برای افرادی طراحی شده اند که از داشتن زیورآلاتی ساده، شیک اما با زرق و برق کمتر لذت می برند. این زیورآلات بسیار از نظر طراحی شیک هستند و کاربرد بسیار زیادی دارند. فلز های پولیش خورده ی ساده در قالب زیورآلاتی با اندازه های مناسب به طور معمول انتخاب افرادی هستند که دوست دارند در زندگی خود تعادل را حفظ کنند و در عین حال از خرید گوشواره و یا یک سنجاق سینه ی شیک و همه کاره نیز لذت می برند. افراد متفکر که دارای سبک زندگی عادی و ساده ای هستند به طور معمول جای خالی این دسته از زیورآلات را به خوبی در جعبه ی جواهرات خود احساس می کنند. خرید گوشواره و یا گردنبند هایی از جنس الماس و سایر سنگ های قیمتی بیشتر مورد توجه افراد کمال طلب است . افرادی که دوست دارند برای هر موقعیتی به خوبی اماده باشند و در هر شرایطی با بهترین ظاهر خود در میان افراد متفاوت بدرخشند، ترجیح می دهند زیورالاتی لوکس، با کیفیت اما با طرح هایی جذاب و جالب را انتخاب کنند.خرید گوشواره و یا خرید انگشتر هایی لوکس به عنوان انتخاب هایی کلاسیکی بسیار رواج دارند و به طور معمول به افراد حس امنیت و آرامش خاصی را می بخشند.

شناخت شخصیت خانم ها از زیورآلاتی که مورد استفاده قرار میدهند

استفاده از چندین لایه گردنبند و یا دستبند، از جمله جریان های جدید در دنیای مد زیورآلات است. این دسته از گردنبند ها که تحت عنوان گردنبند های لایه ای یا گردنبند های چوکر مشهور هستند، می توانند توجه بسیار زیادی را به خود جلب کنند. افرادی که تمایل دارند تا در یک مهمانی توجه بسیار زیادی را به خود جلب کنند و به طور معمول اجتماعی و خونگرم هستند، از جمله بزرگ ترین طرفداران این نسل جدید از زیورآلات می باشند. دنیای زیورآلات بسیار متنوع است که می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز های تمام افراد باشد. با این حال به هنگام خرید زیورآلات محبوب خود، بهتر است در کنار کیفیت، طرح و جنس آن ها به این نکته نیز توجه داشته باشید که زیورآلاتی که انتخاب می کنید در واقع دریچه ای به دنیای درون شما هستند که می توانند اطلاعات بسیار زیادی را در خصوص روحیات شما در اختیار دیگران قرار دهند. توجه به این امر می تواند به شما کمک کند تا با انتخاب و استفاده صحیح از آن ها، خود را به شکل بهتری به اطرافیانتان معرفی کنید و به عنوان فردی تاثیر گذار در مهمانی ها و مجالس بدرخشید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :