ست کردن لباس در زمستان امسال: از سرما لذت ببریم!

ست کردن لباس در زمستان امسال: از سرما لذت ببریم!

زمستان در زندگی بسیاری از ساکنین شهر های بزرگ جهان مانند نیویورک، فرانکفورت و لندن یادآور تعطیلات، برف، استراحت و از همه مهمتر سرما است. در بسیاری از این شهر ها دمای هوا حتی به منفی ده درجه نیز می رسد. بدیهی است که در چنین هوای سردی لباس هایی که بدن شما را به طور کامل بپوشانند، می توانند شما را گرم نگه دارند. باور قدیمی مبنی بر اینکه شما بیشتر سرما را از قسمت سر خود از دست می دهید، درست نیست. البته این بدان معنا نیست که در زمستان نباید از کلاه و یا هر وسیله ای که سر شما را گرم نگه می دارد، استفاده کنید. شما برای ست کردن لباس های خود در زمستان، کلاه های بینیز و یا توکاس، از کلاه های قدیمی و گرمی هستند که در کشور کانادا استفاده می شوند استفاده کنید.

image001

بروزترین زیورآلات ست زنانه و مردانه در گالری شمرون

اگر می خواهید موهایتان در اثر پوشیدن کلاه خراب نشود، می توانید از گوش بند استفاده کنید. گوش بند های موجود در بازار بسیار متنوع هستند. شما می توانید آن ها را با جنس هایی مانند کتان، پشم و پوست در بازار پیدا کنید. آن ها همچنین شکل های متنوعی دارند. حتی بسیاری از هِدبند ها نیز می توانند گوش های شما را در فصل زمستان گرم نگاه دارند. شما همچنین می توانید از هدفون های بیتس خود به عنوان گوش بند استفاده کنید و گوش های خود را گرم نگاه دارید. گوش بند ها را در بسیاری از مغازه ها و با برند هاو قیمت های مختلف می توانید پیدا کرده با لباس خود ست کنید.   ظاهر زمستانی شما بدون شال کامل نخواهد بود. در این فصل از سال از شال های ضخیم و بافتنی برای ست کردن لباس خود استفاده کنید، تا گلوی شما را بپوشاند و از سرما خوردگی شما جلوگیری کند. شما می توانید یک شال بافتنی به رنگ مشکی بخرید تا با همه ی لباس های شما در این فصل از سال منطبق باشد و ظاهری جذاب و زیبا به شما ببخشد. مهمترین لباس زمستانی کاپشن و یا کت گرم است. مدل های بسیار زیبا و متنوعی برای آن ها وجود دارد اما یکی از انتخاب های رایج افراد کاپشن هایی از جنس خز و پشم است. کاپشن ها طرح های مختلفی دارند. کاپشن هایی که پف بیشتری دارند در برابر سرما مقاوم تر هستند. در این میان کاپشن های چرم به سبب گرمای بالا و همچنین ظاهر فوق العاده شیکی که دارند، انتخاب خیلی از افراد در سرتاسر دنیا هستند. شما می توانید از این کاپشن ها برای ست کردن لباس در زمستان استفاده کنید.همچنین چرم هیچ گاه از مد خارج نمی شود و شما می توانید سالیان سال از کاپشن خود استفاده کنید. البته مطمئن شوید که در زمستان در زیر کت خود حتما لایه هایی از لباس های گرم را بپوشید.

image003

یکی دیگر از مهمترین بخش های پوشش شما در زمستان،کفش های مناسب است. چکمه های Timberlandبهترین انتخاب های شما برای ست کردن لباس در زمستان، می توانند باشند. این چکمه ها پاهای شما را گرم نگه می دارند. از آنجایی که این چکمه ها ضد آب هستند در روز های برفی و بارانی می توانند از پاهای شما محافظت کنند. طراحی خاص این چکمه ها، مانند کت های چرم هیچ گاه از مد خارج نشده و شما همواره می توانید از آن ها استفاده کنید. رنگ کلاسیک این چکمه ها، قهوه ای روشن است اما اخیرا این کمپانی رنگ ها و استایل های مختلفی را از چکمه های خود به بازار عرضه کرده است. زمستان نزدیک می شود و به زودی دمای هوا کاهش می یابد. در انتخاب لباس ها به کیفیت آن ها، گرما  و استایل خود دقت کنید تا از این زمستان لذت ببرید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :