معرفی رنگ موی منتخب اورآل L’Oréal پاریس برای سال ۲۰۱۸

کمپانی L’Oréal پاریس، یکی از برند های معروف و پیشرو در صنعت زیبایی و شرکتی که رنگ موهای زیبایی را تولید می کند، هفته ی گذشته سری جدید رنگ موهای خود را برای سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه کرد. رنگ های غالب در این مجموعه ی جدید بلوند رز و خاکستری دودی هستند.  این رنگ های جدید توسط طراحان رنگ شناس شرکت پس از ماه ها بررسی تغییرات رنگ موها در سال گذشته و سفر به قسمت های مختلف دنیا، معرفی شده اند.  این طراحان در معرفی این رنگ ها پارامتر های زیادی مانند تاثیر مد، طراحی، هنر، موسیقی و حتی صنعت اتومبیلرانی را، در نظر گرفته اند. به عنوان معرفی بخشی از این مجموعه ی رنگ موهای جدید، این کمپانی دو محصول جدید را به بازار عرضه کرده است. نام این دو محصول به ترتیببلوند رز و فِریا گِلَم گِرانج است. علاقمندان می توانند این رنگ ها را مغازه ها تهیه کرده و به راحتی در منزل استفاده کنند.

اورا  لایت، مدیر ارشد بخش بازاریابی کمپانی L’Oréal می گوید:” به عنوان پرفروش ترین برند رنگ مو در جهان، ما خود را پیشرو در زمینه ی معرفی رنگ موهای جدید می دانیم. امسال من به کشور های زیادی سفر کردم و مردم و فرهنگ های متفاوتی را مطالعه کردم. نمایشگاه های هنری و پشت صحنه ی نمایش های مد بسیاری را از نزدیک دیدم و با برترین رنگ شناسان حرفه ای در تمام دنیا ملاقات کردم. با توجه به این فرآیند، می توانم پیش بینی کنم که رنگ بلوند رز در بالای جدول رنگ های پرفروش سال قرار خواهد گرفت. ما کارشناسان خود در را آزمایشگاه هایمان به چالش کشیدیم تا رنگ موهایی با سایه های متفاوت تولید کنند که به مردم حس خاص بودن بدهد. در عین حال این رنگ ها باید به راحتی قابل دسترس بوده و مطابق با پیشرفت مد باشند. ما از اینکه امروز این رنگ ها را به شما معرفی می کنیم بسیار خوشحال هستیم”.

کمپانی L'Oréal پاریس رنگ موی منتخب خود برای سال 2018 را، معرفی کرد.
در این عکس ۶ رنگ موی منتخب کمپانی L’Oréal پاریس به همراه کد آنها برای سال ۲۰۱۸ را، مشاهده میکنید.

بهترین گردنبند های نقره زنانه در گالری شمرون

مجموعه ی جدید کمپانی اورآل شامل رنگ های زیبا و فریبنده ای استُ که با الهام از رنگ های رایج در دهه ۹۰ میلادی،. طراحی شده است.  مردم می توانند به راحتی رنگ مویی را که بازتاب استایلشان هست، از میان این رنگ ها انتخاب کنند. مجموعه ی رنگ های بلوند رز، که از محصولات برتر این کمپانی است، گرمای خاصی داشته و برای استایل های خاص طراحی شده است. این مجموعه همچنین شامل رنگ های بلوند رز تیره و بلوند رز روشن نیز است”.

دنیل مون، مشاور و رنگ شناس کمپانی اورآل پاریس و صاحب سالن زیبایی اِل. اِی می گوید:” این دو رنگ مو سایه های زیبایی را در موهای شما ایجاد می کند و به خوبی مشخص است که با وسواس خاصی طراحی شده اند. چیزی که من در خصوص این مجموعه جدید دوست دارم، این است که ما می توانیم با استفاده از این رنگ ها سایه های جدید ایجاد کنیم. حتی مردم در خانه نیز می توانند از این رنگ موها استفاده کرده و ظاهری جذاب به خود ببخشند”.

شما میتوانید با انتخاب رنگ موی مناسب خود ضمن استفاده از لوازم جانبی مکمل آرایش موی خود استایل خاص خود را در سال ۲۰۱۸ نیز حفظ کنید. قسمت کالکشن اکسسوری و تزیینات موی گالری شمرون با دارا بودن بروز ترین طرح های تزیینات مو سفارش اروپا و امریکا در دسترس شما میباشد. جهت مشاده کالکشن تزیینات و کلبپس موهای جدید کلیک کنید.  شما میتوانید از سراسر ایران به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت و درب منزل تحویل گرفته و وجه را پس از دریافت پرداخت بفرمایید. در صورتی که ساکن تهران هستید میتوانید با مراجعه به فروشگاه حضوری گالری شمرون به آدرس: تهران – چهار راه فرمانیه, خیابان پاسداران, نبش کوهستان۱۱ – مرکز خرید کوهستان – طبقه -۱ مراجعه بفرمایید. شما همچنین میتوانید از طریق تلگرام با آیدی @Shemroniha24 بر روی خط ۰۹۱۲۰۵۷۵۲۱۲ در تماس باشید و سفارش خود را در ۲۴ ساعت شبانه روز ثبت نمایید. همچنین کلیه اقلام زیورآلات و لوازم جانبی گالری شمرون در کانال گالری زیورآلات شمرون قابل دسترس میباشد. آدرس کانال ما @Shemroniha_shop

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :