راه حل عجیب کارگردان سریال گیم آف ترونز برای جلوگیری از لو رفتن داستان فصل هشتم

راه حل عجیب کارگردان سریال گیم آف ترونز برای جلوگیری از لو رفتن داستان فصل هشتم

راه حل نامعقول دست اندرکاران سریال گیم آف ترونز برای جلوگیری از لو رفتن آخر داستان گیم آف ترونز تولید فصل هشتم سریال گیم آف ترونز (بازی تاج و تخت) که فصل آخر آن میباشد، در سال آینده آغاز می شود. این بدان معناست که طرفداران این سریال جنجالی، برای دیدن آخرین قسمت ازاین سریال باید تا سال ۲۰۱۹ منتظر بمانند. درحال حاضر، دست اندرکاران این سریال تمام تلاش خود را برای پنهان نگه داشتن قسمت های پایانی این سریال از چشم هکرها و مطبوعات انجام می دهند. به عنوان مثال در ماه گذشته اعلام شد که بازیگران سریال گیم آف ترونز چندین فیلمنامه ی مختلف را برای قسمت پایانی این سریال بازی کرده اند. بدین شکل حتی قسمت پایانی این سریال برای خود بازیگران نیز نا مشخص بوده و داستان اصلی تا زمان پخش، پنهان باقی می ماند. در اوایل هفته ی گذشته، سایت طرفداران این سریال، واچرز آن دِ وال، اعلام کرد در اطراف محل فیلم برداری این سریال دیوار های آهنی کشیده شده است تا مراحل تولید و فیلم برداری فصل هشتم این سریال پنهان باقی بماند آخر داستان سریال گیم آف ترونز لو نرود.  پنجشنبه ی گذشته، نیکولاج کوستِر- والداوُ در یک برنامه ی تلویزیونی به نام اِسکاولَن شرکت کرده و اعلام کرد که برای قسمت آخر سریال گیم آف ترونز هیچ فیلمنامه و متنی برای بازیگران ارسال نخواهد شد. بازیگران گیم آف ترونز در لحظه ی اجرا و به کمک یک گوشی متن خود را دریافت خواهند کرد!

landscape-1456935784-nikolaj-coster-waldau-1
تصویر نیکولاج کاستر والداو ستاره سریال گیم آف ترونز

  در فصل های اولیه ی سریال گیم آف ترونز، زمانی که گیم آف ترونز از محبوبیت کمی برخوردار بود، بازیگران به رسم همیشه متن فیلم نامه را بر روی کاغذ دریافت می کردند. در آن زمان هنوز روش های قدیمی محبوبیت خود را از دست نداده بودند. اما زمانی که امنیت این سریال برای دست اندرکاران آن اهمیت پیدا کرد، بازیگران متن خود را با کمک ایمیل های امنیتی دریافت کردند. پس از هک شدن سایت تلویزیون اِچ. بی.اُ، متوجه شدند که این روش نیز به اندازه ی کافی امنیت نداشته و ایده ی خواندن متن در گوش بازیگر در لحظه ی اجرا مطرح شد. البته باید توجه داشته باشیم که تمام این اقدامات امنیتی تنها برای یک سریال تلویزیونی است و نه یک ماموریت محرمانه و مهم سازمان اِف.بی.آی. و این موضوع خود نشان دهنده ی محبوبیت این سریال است. البته این روش برای جلوگیری از لو رفتن داستان گیم آف ترونز جدید نیست و بعضی از بازیگران هالیوود،مانند جانی دِپ، نیز تمایل دارند متن خود را به این شکل و در لحظه ی اجرا دریافت کنند. با این همه، این راه حل به نظر می رسد که برای بازیگران مفید و راحت نباشد. این روش می تواند سبب گیجی بازیگران شود و بر کیفیت بازی آن ها تاثیر بگذارد. البته عده ای هم به شوخی معتقدند که دست اندر کاران این سریال تصمیم دارند قانون اصلی داستان را برای بازیگران به صورت عملی اجرا کنند: یا پیروز می شوی و یا میمیری!

جدیدترین زیورآلات نقره در گالری شمرون

Liam-Cunningham-Game-of-Thrones
لیام کانینگام ستاره سریال گیم آف ترونز

  با این همه، لیام کانینگام، در نقش سِر داووس سیاوُرث، به نیویورک کامیک کان اعلام کرده است که در حال حاضر شش فیلمنامه از سریال گیم آف ترونز را در کامپیوتر خود دارد که به خاطر قفل های امنیتی زیاد، نمیتواند آن ها را بخواند. این طور به نظر می رسد که هستند بازیگرانی در این سریال که همچنان قبل از اجرا، فیلمنامه های خود را دریافت می کنند. اگرچه بر اساس گفته های لیام، بازیگران حتی اگر این فیلم نامه ها را دریافت کنند هم، نمی توانند آن ها را بخوانند و یا تمرین کنند. به طور قطع، تمام راه کارهای فوق نمی تواند این سریال را از اشتباهات انسانی به دور نگه دارد. به طور مثال قسمت یکی مانده به آخر از فصل هفتم این سریال، یک هفته زودتراز موعد مقرر در کشور اسپانیا پخش شد.راه حلی برای این قبیل اشتباهات وجود ندارد!      

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :