دستبند پاندورا چیست؟ دستبندی که مطابق سلیقه شما تغییر میکند!

دستبند پاندورا چیست؟ دستبندی که مطابق سلیقه شما تغییر میکند!

دستبند های پاندورا، دستبند های زنانه ای هستند که شما با سلیقه ی خود می توانید آن ها را طراحی کرده و بسازید. شما می توانید پایه ی این دستبند ها را از جنس طلا و یا نقره و یا آلیاژ های رایج ترکیب مس و نقره انتخاب کنید و آن ها را با سنگ های قیمتی و یا تزیینی چیدمان کنید. همچنین می توانید این دستبند ها را از مواد ارزان قیمت دیگری، مانند مهره های چوبی بسازید. شما می توانید به راحتی تزیینات این دستبندها را با موقعیت خاصی که در آن شرکت می کنید، مانند یک مهمانی رسمی و یا یک پیاده روی روزانه، تغییر دهید. این دستبند ها می توانند به راحتی با هر موقعیتی منطبق شوند.  

دستبند پاندورا طرح شبدر از محصولات گالری شمرون
دستبند پاندورا طرح شبدر از محصولات گالری شمرون

اجزای مختلف دستبند های پاندورا دستبند های پاندورا شامل دو بخش مهم هستند: پایه ی دستبند و مهره هایی که به وسیله ی آن ها دستبند خود را تزیین می کنید. پایه ی دستبند می تواند جنس های مختلفی داشته باشد. شما می توانید دستبندی از جنس طلا، نقره، استیل و یا حتی چرم را برای این منظور انتخاب کنید. همچنین این دستبند ها می توانند شکل های مختلفی نیز داشته باشند. شما می توانید زنجیر هایی از جنس طلا و یا نقره را انتخاب کنید و سپس سنگ ها و مهره های زینتی را به آن آویزان کنید، و یا می توانید یک دستبند بسیار ساده از جنس طلا و یا حتی چرم را انتخاب کرده و به راحتی آن را تزیین کنید. شما همچنین می توانید از دستبند های پارچه ای با رنگ ها و طرح های مختلف نیز برای این منظور استفاده کنید.

دستبند پاندورا
دستبند پاندورا از محصولات گالری شمرون

خرید دستبند پاندورا اصل در گالری شمرون:

پس از انتخاب پایه ی دستبند، شما می توانید از مهره ها و سنگ های قیمتی و حتی دانه های تسبیح شکل از جنس ها و طرح های مختلف برای تزیین دستبند خود استفاده کنید.  شما می توانید دانه های تسبیح شکلی از جنس طلای ۱۴عیار و یا نقره را انتخاب کنید. سنگ های قیمتی همواره از محبوب ترین انتخاب ها برای تزیین دستبند های پاندورا بوده اند. سنگ هایی مانند اونیکس، آمیتیس، مروارید، یاقوت زرد و عقیق از انتخاب های محبوب و متداول برای تزیین این دستبند ها هستند. در کنار این سنگ های قیمتی، شما می توانید از چوب و مهره های شیشه ای رنگی نیز برای تزیین دستبند خود استفاده کنید. در بعضی از موراد استفاده از دانه هایی که دارای طراحی هایی مانند حروف الفبا و یا شکل های هندسی هستند، نیز می تواند انتخاب شما برای تزیین این دستبند ها باشد.

دستبند پاندورا از محصولات گالری شمرون
دستبند پاندورا از محصولات گالری شمرون

دستبند های پاندورا، با توجه به نوع موادی که در ساخت آن ها استفاده می شود، می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشند. نکته ی مثبتی که در مورد این دستبند ها وجود دارد این است که هر کسی می تواند با توجه به خصوصیات شخصی خود، حالت های روحی و نوع استفاده ای که می خواهد از این دستبند ها داشته باشد، آن ها را طراحی کرده و از آن ها استفاده کند.    

دستبند پاندورا  قلب از محصولات گالری شمرون
دستبند پاندورا قلب از محصولات گالری شمرون

دستبندهای پاندورا یک هدیه دوشت داشتنی به دلیل طراحی خاص و شاد دستبندهای پاندورا, این دستبندها همیشه انتخابی مناسب برای هدیه دادن میباشند. از آنجایی که امکان طراحی و نحوه چیدمان دانه های دستبند برای شخصی که استفاده میکند وجود دارد – یک هدیه به نوعی قابل تغییر و  قابل شخصی کردن طراحی آن میباشد تا شخص استفاده کننده بتواند به سلیقه خودش از آن استفاده کند. برخی دانه های شلوغ و زیاد را دوست دارند و برخی به سادگی و یک یا دو عدد دانه بسنده میکنند.

خرید دستبند پاندورا اصل در گالری شمرون:

 دستبندهای پاندورا رو چگونه خرید کنید؟ برای خرید دستبندهای پاندورا میتوانید با مراجعه به قسمت دستبندهای پاندورا گالری شمرون از جدید ترین و بروز ترین طرحهای دستبند پاندورا دیدن بفرمایید. شما میتوانید سفارش خود را در سراسر ایران با امکان پرداخت وجه در محل ثبت و در سریعترین زمان ممکن دریافت بفرمایید. جهت مشاهده کانال زیورآلات گالری شمرون در تلگرام اینجا را کلیک کنید.