درخشش را با کلکسیون بهار ۲۰۱۸ برند Pandora تجربه کنید

درخشش را با کلکسیون بهار 2018 برند Pandora تجربه کنید

برند زیورآلات پاندورا، مجموعه ی بهار خود را از ۱۵ مارچ ۲۰۱۸ به بازار عرضه کرده است.  در این مجموعه، برند Pandora برای اولین بار از طرح جدیدی تحت عنوان “پاندورا شاین” رونمایی کرده است. علاوه بر پاندورا شاین، این برند از دو طرح دیگر تحت عناوینBee Mee و Sunshine نیز رو نمایی خواهد که برای مدت بسیار محدودی به بازار عرضه خواهند شد.

درخشش را با کلکسیون بهار 2018 برند Pandora تجربه کنید
درخشش را با کلکسیون بهار ۲۰۱۸ برند Pandora تجربه کنید

درخشش را با کلکسیون بهار ۲۰۱۸ برند Pandora تجربه کنید پاندورا شاین، ستاره های کلکسیون بهار ۲۰۱۸ برند Pandora برند Pandora همواره به خاطر استفاده ی خلاقانه و هنرمندانه از فلز های بسیار با کیفیت و گران قیمت برای ساخت زیورآلاتی با طرح های جذاب، معروف بوده است. در بهار امسال نیز با افزودن طلای ۱۸ عیار در کنار نقره ی استرلینگ، طرحی را تحت عنوان پاندورا شاین به بازار معرفی کرده است که توانسته نظر بسیاری از منتقدان و طرفدارانش را به خود جلب کند. این برند اعلام کرده است که این طرح در واقع الهامی از نور طلایی خورشید و گرمای لذت بخش آن بوده است. زیورآلات کلکسیون بهاره ی این برند که با طرح پاندورا شاین به بازار عرضه می شوند، با استفاده از طلا و نقره ی استرلینگ تزیین شده و می توانند ظاهری شیک و خاص را به شما ببخشند.این زیورآلات در کنار هر لباسی می توانند به خوبی ظاهر شوند و به خاطر استفاده از رنگ های گرم در طراحی آن ها، انتخاب بسیار مناسبی برای بهار و تابستان امسال خواهند بود.

خرید دستبند پاندورا اصل در گالری شمرون:

درخشش را با کلکسیون بهار 2018 برند Pandora تجربه کنید

طرح Bee Mee  در کلکسوین بهاره ی برند Pandora برند Pandora، در کنار سایر محصولات خود در کلکسیون بهار ۲۰۱۸، از طرح Bee Meeنیز رونمایی خواهد کرد. این برند محصولات خود را با طرح Bee Mee تنها برای مدت محدودی به بازار عرضه خواهد کرد. گوشواره های میخی و گردنبند آویزی که با طرح Bee Mee به بازار عرضه خواهند شد، با الهام از شکل و تقارن موجود در کندوی عسل ساخته شده اند.

خرید دستبند پاندورا اصل در گالری شمرون:

استفاده ی هنرمندانه از سنگ های رنگی و قیمتی در کنار جزئیات بسیار ظریفی که در طرح این زیورآلات وجود دارد، به خوبی هنر طراحان این برند را نشان می دهد. طراحان این مجموعه معتقد هستند که، زنبور عسل نمادی از قدرت است و استفاده از زیورآلاتی با چنین طرح هایی می تواند بازتابی از قدرت درونی شما باشد. برای آشنایی بیشتر با دستبندهای پاندورا پیشنهاد میکنیم از مقاله “دستبند پاندورا چیست؟ دستبندی که مطابق سلیقه شما تغییر میکند!دیدن بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :